Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten siellä kauppakeskuksessa sitten voisi pokata miehen?

Vierailija
30.03.2024 |

Lähdin tänään käymään Prismassa ja parissa muussa liikkeessä samalla ja ajattelin että jos nyt kerrankin laitan vähän meikkiäkin vaikka yleensä viikonloppuisin en jaksa vaivautua. Jos vaikka joku katsoisi vähän pidempään niin voisin reagoida jotain eikä ensimmäisenä tuntuisi nololta laittautumatta. 

No, ei tapahtunut ei sitten yhtään mitään! Ne harvat mukavan näköiset miehet siellä olivat jo puolisoineen, yksi nuori puhui puhelimessa jotain inttijuttuja. Siinäpä se. Jollekkin jopa hymyilin silti.

Eli miten ihmisiä tullaan kyselemään treffeille kauppakeskuksissa?

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauppa on huono iskupaikka. Varsinkin prisma, jossa käy lähinnä lapsiperheitä. Mitä, jos aloittaisit jonkun itseäsi kiinnostavan harrastuksen, jossa kävisi myös miehiä?

Kauppa on just hyvä paikka. Mulle ainaki sais naiset tulla kaupassa ehottelee.

M40

Miltä osastolta sinut löytää?

Vierailija
42/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo naisten aloitteen teko on kyllä huvittavaa pelkkää mulkoilua ja kyttäämistä mutta ei vahingossakaan puhu mitään

Huomasin mukavan oloisen miehen kaupassa, joka hänkin minua katseli ja hymyili, kommentoin jotain tuotteista joiden kohdalla molemmat olimme. Mies vastasi jotain, ihan kohteliaasti kyllä, mutta en todellakaan tiedä miten tästä olisi pitänyt edetä mihinkään. Toivoin että olisin törmännyt mieheen uudestaan samassa kaupassa jonain toisena päivänä, mutta niin ei ole tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kiva aloitus, ap! Näin tällä viikolla kauppareissulla ihan tässä kotini kadulla kaksi kiinnostavan oloista miestä ja näin heidät ainoastaan siksi, että olin silmät auki. Jos ei ajattelekaan tapaavansa ketään, ei varmaan tapaa.

N49

Vierailija
44/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex kykeni iskemään miehen vaikka kaupan pakastealtaalta. Ei hän minua pettänyt, mutta nopeaan tahtiin noita miehiä on vaihtunut.

Olimme eroamassa, kun exäni pyysi kuskiksi. Koko illan seurasimme, kun exän kaveri iski naista. Puolisen tuntia ennen illan loppua exäni huomasi, että perskules ilta loppuu ja iski sen kaverin valloituksen. Sitä ei voinut muuta kuin ihailla, joillakin on se jokin.

Vierailija
45/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies hymyilee usein ihmisille, sitten kun ilmaannun jostakin hyllyjen takaa, sanoo, että häntä katsotaan vihaisesti. Sanoin, että hymyile vaan, ei sitä kuitenkaan niin tosissaan pidä aina ottaa, että yhdestä hymystä suuttuu. 

Vierailija
46/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen muinoin tytöt istu kaupan penkeillä "näytillä". Kokeiles säki mennä sinne ja seuraa millasta porukkaa kauppaan tulee. Kun joku mieluinen ilmestyy niin mee sen perässä kauppaan ja juttele sille. Mitä suorempi alotus sen varmempi tärppi. Esim. "Mentäskö panee?" antaa 99% varmuudella kyllä vastauksen siitä riippumatta onko mies vapaa vai varattu.

Meidän kaupalla tytöt ja pojat on 60-100 -vuotiaita. Puheliaita kyllä ja kuulokin pelaa ja hoksottimet.

Vierailija
47/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole löytänyt Prismasta miestä. N29

Ne on siellä juomahyllyjen päässä, yleensä viikonlopun jälkeen alennuksessa.

Vierailija
48/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauppa on huono iskupaikka. Varsinkin prisma, jossa käy lähinnä lapsiperheitä. Mitä, jos aloittaisit jonkun itseäsi kiinnostavan harrastuksen, jossa kävisi myös miehiä?

Kauppa on just hyvä paikka. Mulle ainaki sais naiset tulla kaupassa ehottelee.

M40

Miltä osastolta sinut löytää?

Hevi-, liha- tai juomaosastoilta kannattaa kattella.

Vierailija
49/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään.

Itäkeskuksessa voi olla hyvinkin helppoa.

Vierailija
50/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset kaikenmaailman tuijottelut ja hymyilyt tai muut itsekseen naureskelut eivät minuun tehoa kun ne menevät ohi. Sinun pitää tulla eteen seisomaan tai muuten onnistua tukkimaan tieni ja sanomaan kuin sille hiekkalaatikon 5-vuotiaalle että "Hei kuule, mulla on asiaa juuri sinulle". Muuten en välttämättä hoksaa, koska katson juuri sen verran että en törmäile ihmisiin tai esineisiin. Kun olen vastannut että "No hei hei, kerro,", voit alkaa juttelemaan kanssani. Pakkeja en heti kättelyssä anna (olen tällä hetkellä sinkku) eli vaikka heti kahville, kahveja en aina tarjoa joskus tarjoan, vain vapaat naiset pääsevät toisille treffeille. Tai sitten jos tietäisit kuka minä olen, luuri käteen ja soittamaan. Kolmas vaihtoehto on laittaa tavalla tai toisella postilaatikkooni tai iskeä kaupassa käteeni kirje, jossa kerrot asiasi pyytäen ottamaan yhteyttä. Tilanteesta riippuen poltan kirjeen tahdikkaasti tai reagoin siihen. Minä nyt tuskin olen se tavoittelemasi mies, mutta näin homma rokkaisi minun kohdallani. Emme me miehet, ainakaan kaikki meistä, mitään hirviöitä olla emmekä syö naisia elävältä.  

Vierailija
51/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnnä sormi hanuriin vain

Vierailija
52/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaan vai miehen?

Vierailija
53/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaan vai miehen?

Miksei molempien?

Vierailija
54/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen yrittää iskeä miehen jossakin   "muualla kuin viihdepaikoissa"  SE ON HALPAA.

HALPAA HALPAA HALPAA, huutaa tarjoushaukka 

Voihan sieltä ehkä (?) seksiseuraa  vaikka saadakin, muut ei tod muuta ! 

Ja JOS sellainen "Lottovoittoakin harvinaisempi mäihä"  kävisi että vakituisen ukon sieltä vamppaisit,  niin  mietipä joskus  useiden vuosien kuluttua, kun teillä  on isompi riita,   mitäpä ukko sanoo ???

No, hänhän ihan kettuillessaan sanoo taatusti : "itepähän siellä ostarilla tyrkytit  itteesi".

Niin...

Vierailija
55/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan ensialkuun, sun pitäisi näyttää hyvältä että joku haluaisi tulla iskemään sua. 

Vierailija
56/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teidän kaupoissa ole niitä sinkkukoreja? Eikös näiden idea ole juurikin saattaa sinkkuja yhteen? Juttelun aloitus voi olla helpompaa, kun menee tällaista koria käyttävän viereen ja kyselee jotain vaikka jostain tuotteesta tms. 

Vierailija
57/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin kaupassa kukaan pidempään katsoo mutta kyllä sitä joskus tapahtuu. Joitain kuukausia sitten oli viimeksi tällainen tilanne, aivan ihana mies kuikuili minua lähikaupassa silminnähden kiinnostuneena ja ajattelin jo että tuleeko se juttelemaan. Esitin etten huomaa ja pakenin paikalta. Että se siitäkin sitten. En ole nähnyt miestä sen jälkeen mutta jos näen, yritän hymyillä.

Mulle on käynyt samoin. Sen jälkeen olen psyykannut itseni, että seuraavan kerran en ole pelkuri. Mitä menetettävää siinä on,jos katsoo takaisin.  Ei siihen maailma kaadu.

Mä taas mietin et miksi pelkkä hymy tarkoittaisi yhtään mitään? Mulle pitää tehdä suorempia lähestymisiä, jos haluaa että tajuan sen aloitteeksi tms. 😅

Naisethan aina korostavat, että heidän hymynsä miehille on aloite. Miksi ei sitten myös toisin päin.

Vierailija
58/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teidän kaupoissa ole niitä sinkkukoreja? Eikös näiden idea ole juurikin saattaa sinkkuja yhteen? Juttelun aloitus voi olla helpompaa, kun menee tällaista koria käyttävän viereen ja kyselee jotain vaikka jostain tuotteesta tms. 

Tais ne lähi cittarilla viikon olla kokeilussa. Iteki otin sellasen kun muita ei ollu enää tarjolla vaikka olin naimisissa. Ei tullu kukaa juttelee.

Vierailija
59/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen oluthyllyjä. Siellä välissä lähdet juttelemaan miehen kanssa, joka on oluita ostamassa. Kysäiset, että moikka, onko minkälaista ohjelmaa illalla? Siitä se lähtee.

Vierailija
60/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen oluthyllyjä. Siellä välissä lähdet juttelemaan miehen kanssa, joka on oluita ostamassa. Kysäiset, että moikka, onko minkälaista ohjelmaa illalla? Siitä se lähtee.

Tää on hyvä