Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten siellä kauppakeskuksessa sitten voisi pokata miehen?

Vierailija
30.03.2024 |

Lähdin tänään käymään Prismassa ja parissa muussa liikkeessä samalla ja ajattelin että jos nyt kerrankin laitan vähän meikkiäkin vaikka yleensä viikonloppuisin en jaksa vaivautua. Jos vaikka joku katsoisi vähän pidempään niin voisin reagoida jotain eikä ensimmäisenä tuntuisi nololta laittautumatta. 

No, ei tapahtunut ei sitten yhtään mitään! Ne harvat mukavan näköiset miehet siellä olivat jo puolisoineen, yksi nuori puhui puhelimessa jotain inttijuttuja. Siinäpä se. Jollekkin jopa hymyilin silti.

Eli miten ihmisiä tullaan kyselemään treffeille kauppakeskuksissa?

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pian kaksi vuotta sitten,  istuin ( olen nainen)kesällä  Kauppakeskuksen kahvilassa kahvista ja pullasta  nauttien..

Kun yhtäkkiä  joku lässyttää kuumaa kahvia mun niskaan ! 

Härregod  ! Pomppasin  rakettiakin nopeammin pystyyn . Käänsin pääni ja WAU !  Onneksi mulla oli aurinkolasit, muuten hän olisi nähnyt toljottavat  silmäni ! Ja  leukani valahti kaulaan asti ... Onneksi tästä voin syyttää  kahvin aiheuttamaa palovammaani  niskassani.....

Oli nimittäin  joku Brand Bitti,  tai Teräsmies  tai vastaava...  Siinä seisoimme  lähes taju kankaalla  minuutin -pari.

Hän sai puhekykynsä pian takaisin ja pyyteli vuolaasti anteeksi... Hän sai anteeksi. Tilanne oli tuli ja meni ohitse niin nopeasti, että en edes muista  miten kauan siinä toljotimme toisiamme.

Änkytin , että menen Naisten vessaan  siistiytymään..  Ja ryntäsin sinne suuntaan.   Kun sitten tulin sieltä , häntä ei näkynyt enää Kahvilassa eikä missään... Että se siitä .

En suosittele ainakaan naisten kaatavan mitään nestettä miehen niskaan kahvilassa 

Vierailija
62/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin kaupassa kukaan pidempään katsoo mutta kyllä sitä joskus tapahtuu. Joitain kuukausia sitten oli viimeksi tällainen tilanne, aivan ihana mies kuikuili minua lähikaupassa silminnähden kiinnostuneena ja ajattelin jo että tuleeko se juttelemaan. Esitin etten huomaa ja pakenin paikalta. Että se siitäkin sitten. En ole nähnyt miestä sen jälkeen mutta jos näen, yritän hymyillä.

Oho, yrität jopa hymyillä. Voin kertoa, että ei tule tapahtumaan mitään. Sinun on tehtävä aloite, jos miehen haluat. Mene kysymään kahville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä mä miehenä tarvitsen käytännössä sen että nainen pyytää treffeille suoraan.

Itse voin vastavuoroisesti kysyä naisen puhnumeroa.

Katseet ja hymyt menee vaan ohi.

Vierailija
64/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti myös sinä sekä kaltaiseksi ovat täällä hetkellä rehottavan kulttuurin uhreja. Mahdollisuutesi kasvaa räjähdysmäisesti jos itse valitset sieltä sen mukavan näköisen/oloisen (kun sellainen löytyy) ja lähestyy ihan itse ilman sen miehen hymyä tai vilkaisua. Nuo voimaantujat ja uhriutujat pitää tällä hetkellä niin kovaa meteliä ja yleistää niin kovin, että normaalien naisten mielipiteet ja toiveet jää taka-alalle. Jopa viaton vilkaisu jolla ei ole tarkoitus viestiä mitään muuta kuin että olet viehättävä, on nykyään niin hienovarainen että et sitä välttämättä edes huomaa, sekunnin murto-osan kestävä vilkaisu jonkin heijastavan pinnan kautta ei välttämättä kiinnitä huomiotasi ja samalla mies välttää turhat syytökset. Itse olen ollut hyvinkin otettu silloin kun nainen on tullut kehumaan, itsekin olen aiemmin vuolaasti jakanut kehuja silloin kun se on aiheellista, enää en. Oli aika jona ajattelin että vilpitön, mutta suora kehu tuottaa kehun vastaanottajalle hyvän mielen, mutta nykyään on niin paljon niitä joiden mielestä se on läähättämistä tai alistamista tai esineellistämistä tai mitälie, että helpompaa vaan olla hiljaa. Tsemppiä sulle!

Vierailija
65/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin kaupassa kukaan pidempään katsoo mutta kyllä sitä joskus tapahtuu. Joitain kuukausia sitten oli viimeksi tällainen tilanne, aivan ihana mies kuikuili minua lähikaupassa silminnähden kiinnostuneena ja ajattelin jo että tuleeko se juttelemaan. Esitin etten huomaa ja pakenin paikalta. Että se siitäkin sitten. En ole nähnyt miestä sen jälkeen mutta jos näen, yritän hymyillä.

Oho, yrität jopa hymyillä. Voin kertoa, että ei tule tapahtumaan mitään. Sinun on tehtävä aloite, jos miehen haluat. Mene kysymään kahville.

Tuskinpa enää näen sitä miestä. Mutta siis hän vaikutti niin avoimen kiinnostuneelta että luultavasti tulisi juttelemaan jo pelkästä hymystä. Miehet ovat ennenkin osanneet minua lähestyä joten en aio ottaa itse sitä askelta.

Vierailija
66/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että pudotat jonkun tuotteen tai vaikkapa sun käsineen, toimii aina. Huomasin tämän ihan vahingossa, kun eräs söpö mies juoksutti käsinettä perääni. Kerran mun kestokassista irtosi sanka ja tuotteet levisivät lattialle. Silloinkin lähistöllä oli tosi mukava mies, joka kiiruhti apuun:D

Kai annoit pimppiä?

Jälkimmäisen miehen kanssa päädyin onnellisesti yhteen, joten sen perusteella voit päätellä:D Kumppanin voi siis löytää ihan kauppareissunkin yhteydessä:D

Vierailija
67/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo naisten aloitteen teko on kyllä huvittavaa pelkkää mulkoilua ja kyttäämistä mutta ei vahingossakaan puhu mitään

Kyllä puhuu kunhan mies avaa keskustelun. Mä puhun nätisti myös sellaisille joista en ole kiinnostunut.

Naisten rohkeus:

A) Uskalsin katsoa takaisin kun mies katsoi minua ensin! Wuhuu jippii U go grrlll!

B) Uskalsin vastata takaisin kun mies puhui minulle ensin! Wuhuu jippii U go grrllll!

Sitten vängätään vastaan kun miehet kertovat kuinka naiset pelaa elämässä easy modella. 

Ehkä ei tarvitse miettiä minkä takia mm. Ylilaudalla on niin paljon naisvvihaa.

Pthyi.

Vierailija
68/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo naisten aloitteen teko on kyllä huvittavaa pelkkää mulkoilua ja kyttäämistä mutta ei vahingossakaan puhu mitään

Huomasin mukavan oloisen miehen kaupassa, joka hänkin minua katseli ja hymyili, kommentoin jotain tuotteista joiden kohdalla molemmat olimme. Mies vastasi jotain, ihan kohteliaasti kyllä, mutta en todellakaan tiedä miten tästä olisi pitänyt edetä mihinkään. Toivoin että olisin törmännyt mieheen uudestaan samassa kaupassa jonain toisena päivänä, mutta niin ei ole tapahtunut.

Nice. Kokeilit kerran elämässäsi miltä tuntuisi olla mies ja vastuussa aloitteiden teosta JA etenkin tilanteen jatkamisesta. Feilasit. Miehenä olisit inkkeli.

Vierailija
69/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa enää näen sitä miestä. Mutta siis hän vaikutti niin avoimen kiinnostuneelta että luultavasti tulisi juttelemaan jo pelkästä hymystä. Miehet ovat ennenkin osanneet minua lähestyä joten en aio ottaa itse sitä askelta.

"Miehet ovat ennenkin osanneet minua lähestyä joten en aio ottaa itse sitä askelta"

Onnea matkaan.

Vierailija
70/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex kykeni iskemään miehen vaikka kaupan pakastealtaalta. Ei hän minua pettänyt, mutta nopeaan tahtiin noita miehiä on vaihtunut.

Olimme eroamassa, kun exäni pyysi kuskiksi. Koko illan seurasimme, kun exän kaveri iski naista. Puolisen tuntia ennen illan loppua exäni huomasi, että perskules ilta loppuu ja iski sen kaverin valloituksen. Sitä ei voinut muuta kuin ihailla, joillakin on se jokin.

Hmm...voisiko se jokin olla...voisiko se olla...ei kai...ei nyt sentään...mutta ehkä sittenkin...komeus/kauneus?

Mitä mieltä olet? 

Vierailija
71/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen oluthyllyjä. Siellä välissä lähdet juttelemaan miehen kanssa, joka on oluita ostamassa. Kysäiset, että moikka, onko minkälaista ohjelmaa illalla? Siitä se lähtee.

Tää on hyvä

Henry Cavill harvemmin päivystää suomalaisen marketin olutosastolla ja mikään tusinajarno ei suomimammalla kelpaa, jotta nainen tekisi aloitteen julkisella paikalla selvinpäin tuntemattomalle miehelle. Huono idea siis.

Vierailija
72/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytsä usein täällä?

Vierailija
73/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suominaisen taso herran vuonna 2024. 

Huutista lukisi eräällä toisella palstalla.

Vierailija
74/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekisin aloitteen (en tee, minulla on jo mies) niin mieluummin tekisin sen baarissa, missä se mieskin varmaan etsisi seuraa. Kaupassa pakkien saaminen on todennäköisempää ja voi vähän nolottaa, jos se mies siitä lähtee vaimonsa selän taakse pakoon.

Vierailija
75/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän takia IRL tutustuminen on epärealistista.

Deittisovellukset on ainoa keino.

Höpöhöpö. Ne on ne odotukset mitkä pilaa. Pälyillään epätoivoisesti muiden huomiota, etsitään pelastajaa. Odotukset on epärealistisia.

Mutta jos menet sen näköisenä ettei tarvi miellyttää ketään, se, terve itseluottamus on kiehtovaa. Hyvät jutut lähtee luontevasti.

Voi toki etsiä satunnaista seksikumppania mutta jos on odotuksia hyvään elämään, ei ne jutut kanna.

Pitää myös ymmärtää se että toista ei saa muutettua mieleisekseen.

Vierailija
76/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljahyllyn vierestä kori täynnä kaljaa . Se olen minä.tule juttelemaan.

Vierailija
77/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin mukavan oloisen miehen kaupassa, joka hänkin minua katseli ja hymyili, kommentoin jotain tuotteista joiden kohdalla molemmat olimme. Mies vastasi jotain, ihan kohteliaasti kyllä, mutta en todellakaan tiedä miten tästä olisi pitänyt edetä mihinkään. Toivoin että olisin törmännyt mieheen uudestaan samassa kaupassa jonain toisena päivänä, mutta niin ei ole tapahtunut.

Nice. Kokeilit kerran elämässäsi miltä tuntuisi olla mies ja vastuussa aloitteiden teosta JA etenkin tilanteen jatkamisesta. Feilasit. Miehenä olisit inkkeli.

No oisko sulla miehenä sitten jotain toimivia vinkkejä miten itse haluaisit että tästä olisi edetty. Olettaen että olisit sinkku ja sinua lähestynyt nainen edes jollain tasolla kiinnostava..?

Vierailija
78/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään.

Itäkeskuksessa voi olla hyvinkin helppoa.

Varmuuden vuoksi tilaan Eastonista ( itiksen cittari) ruoat kotiinkuljetuksella. En lähde kokeilemaan onneani, tai pahimmillaan syötiksi. 

Vierailija
79/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että pudotat jonkun tuotteen tai vaikkapa sun käsineen, toimii aina. Huomasin tämän ihan vahingossa, kun eräs söpö mies juoksutti käsinettä perääni. Kerran mun kestokassista irtosi sanka ja tuotteet levisivät lattialle. Silloinkin lähistöllä oli tosi mukava mies, joka kiiruhti apuun:D

Kuulostaa tuntemaltani petheenisältä tuo avulias-Aatu.

Vierailija
80/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oisko sulla miehenä sitten jotain toimivia vinkkejä miten itse haluaisit että tästä olisi edetty. Olettaen että olisit sinkku ja sinua lähestynyt nainen edes jollain tasolla kiinnostava..?

Mitä jos olisit vain jatkanut keskustelua ja vaikka kysynyt jonkin toisen kysymyksen siihen perään? Mies kun vastasi ystävällisesti ja näin antoi ymmärtää ettei sinun heittosi tai seurasi ollut vastenmielinen. Ei se välttämättä helppoa ole siinä hetkessä keksiä jokin luonteva jatkokyssäri, mutta jokainen mies (joka naiselle aloitteen on joskus tehnyt) joutuu kamppailemaan saman dilemman kanssa. Tervetuloa tasa-arvoiseen maailmaan, siskoseni!