Kuinka monelle eri miehelle sinulla on lapsia?
Kommentit (75)
Yhdelle, erosimme kauan sitten. Lapsi on aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoisia horatsuja tälläkin palstalla pyörii.
Niin sinä vai?
Ei vaan nuo vastanneet, vitunääliö.
Niin kun sä et saa seksiä vai?
Yritäpäs nyt huoruliinuska vaan pysyä aiheessa, vai onko se liian vaativa tehtävä? Vai jalkojen levittely onnistuu?
Siis luuletteko te että olen harrastanut seksiä vain niinä kertoina kun olen saanut lapsia, vai mitä te kuvittelette että lapsimäärästä voi päätellä? 😂 Jos tämä näin menisi niin eikö tässä oltaisi ihan jumalattoman hyveellisiä?
Vierailija kirjoitti:
Ja sä uskot kaiken täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sinä vai?
Yritäpäs nyt huoruliinuska vaan pysyä aiheessa, vai onko se liian vaativa tehtävä? Vai jalkojen levittely onnistuu?
Onnistuu molemmat ja sen lisäksi vielä onnistuu sen pohtiminen että miksikähän joku tekee tällaisen aloituksen. Villi veikkaus että se henkilö ei itse ainakaan eilen harrastanut seksiä. Voin muuten kertoa että itselläni oli kivaa ja kyllä onnistunutta, eikä sitä pidetä nykyään mitenkään huonona asiana vaan ihan jo terveydenkin kannalta suositeltavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sinä vai?
Onnistuu molemmat ja sen lisäksi vielä onnistuu sen pohtiminen että miksikähän joku tekee tällaisen aloituksen. Villi veikkaus että se henkilö ei itse ainakaan eilen harrastanut seksiä. Voin muuten kertoa että itselläni oli kivaa ja kyllä onnistunutta, eikä sitä pidetä nykyään mitenkään huonona asiana vaan ihan jo terve
Ei näytä onnistuvan, joka ei kyllä ihmetytä ketään.
Vierailija kirjoitti:
6 lasta neljälle miehelle.
Melko aktiivinen olet ollut, onko lapsissa miten värieroja?
Viisi lasta neljästä avioliitosta. Uskoni ei salli synnissä elämistä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto mitä huoranpenikoita palstahoratsut ovat maailmaan punkeneet.
Niin, kyllähän se ärsyttää kun itse ei ole päässyt elämässä kellaria pidemmälle ja koko ajan tulee uusia sukupolvia jotka saa kivan lapsuuden, kouluttautuu, pariutuu, tekee uraa ja elää kaikin puolin kivaa elämää. Itse vaan siellä kopissaan oman käden kanssa koko elämä.
Vierailija kirjoitti:
Siis luuletteko te että olen harrastanut seksiä vain niinä kertoina kun olen saanut lapsia, vai mitä te kuvittelette että lapsimäärästä voi päätellä? 😂 Jos tämä näin menisi niin eikö tässä oltaisi ihan jumalattoman hyveellisiä?
Kuvitellaan, että on siinä sähläämistä ja vääntämistä kun suunnitellaan, että kenenkäs luona lapsi viettää vaikka Joulunsa. Ja tai kuinka ovat väleissä sisaruspuoltensa kanssa? Tai millaiset välit kullakin lapsella on etävanhempaansa. Onko lapdilla mahdollisuutta viettää perhe tai suku tapahtumia?
2 lasta 0 miehelle. Klinikalla sai lapset (kaksoset) alkunsa.
Kolme lasta neljän miehen kanssa.
2 lasta, yksi mies (vieläkin yhdessä)
4 lasta neljälle eri miehelle, vaikka ensimmäisen isä luulekin olevansa kahden ensimmäisen isä.
Manosfääristä pullahtaneet vihaajat tääll sepittävät vastauksia.
t. Vela