Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kohtua ei vieläkään tunne, vaikka raskausviikkoja

Vierailija
19.01.2007 |

on jo 12 ? Selällään maaten en tunne yhtään kohtuani. Viikolla 9+6 sydänäänet kuuluivat.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" tuntenut kohtua" . Siis makaatko käsi pillussa, vai mitä?

Vierailija
2/11 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

malttamattomana kyllä odotan, että tuntisin kohtuni kasvavan. Ja kyse kohdun tunnustelu alavatsan päältä, ei sisältä. Asiallisia vastauksia kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet sitten läskien alta tunne kohtuasi?

Vierailija
4/11 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkäyttöä.

Kaikilla kohtu ei tunnu tuossa vaiheessa, ammattilainen sen kyllä tuntee. Itselläni menossa rv. 14 ja en vatsan päältä tunne vielä kohtua.

Vierailija
5/11 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei meinannut kokenut kätilö löytää kohdunpohjaa, kun vatsalihakset olivat niin kireät (ekaa lasta odottaessa, ei enää seuraavista).

Vierailija
6/11 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteen ja kirjoittaa sydämestä kahdella m:llä. Kysyn vaan? Lukutaidossakin on korjattavaa. En kutsunut ketään läskiksi, vaan puhuin läskimakkaroista.

Vierailija
7/11 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi viikolla tilanne selviää niskapoimu-ultrassa. Taitaa olla eka vastaaja keskenkasvuinen mukula, ainakin kielenkäytöstä päätellen. AP

Vierailija
8/11 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja leikkauksen jälkeen lääkäri sanoi et vatsalihakset oli hyvässä kunnossa (en itse tiennyt!)

Ehkäpä kohdun suunnalla on merkitystä?

Vierailija
9/11 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuntui ekassa raskaudessa muistaakseni joskus viikolla 17 tai vähän yli. Silloin tuntui kun makasi selällään sängyllä.

Vielä ei tunnu tässä raskaudessa, mutta viikkojakin vasta vajaa 10.

Tästä keskusteltiin muistaakseni odotuspalstalla joku aika sitten, kokeile haulla!

Vierailija
10/11 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottavan aika vaan on niin pitkä :) ap

Vierailija
11/11 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja esikoista odottaessani vasta joskus rv 25. Mieheni löysi/tunsi sen silloin jo rv20 paikkeilla.

Ammattilaiset sen löytävät, kun tietävät mitä etsiä. Hehän nyt tuntevat kohdun, vaikkei olisi raskaanakaan.

Olen käsittänyt, että suurimmalla osalla naisista se kohtu on vielä rv12 tienoilla niin hyvässä suojassa siellä lantioluiden välissä, että me maallikot emme sitä osaa löytää.

Me naiset kun olemme niin erilaisia kohtujamme myöten. :)

Vaikka olen hoikka, niin siltikään vauvamaha ei näy, vaikka toka raskaus ja rv 20. Mutta esikoisenkin kohdalla se pulpahti esiin vasta rv30 jälkeen. eli eipä nyttekään kannata ilmeisesti odotella vielä muutamaan viikkoona. ;)