Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet suhteessa jossa mies ei halua sinusta vaimoa?

Vierailija
29.03.2024 |

Mikä saa pysymään suhteessa? 

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain wt-/amisressujen hommia, joista ei ole seisomaan omilla jaloillaan.

Vierailija
22/70 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sairasta että lähes joka nainen vaatii että mies luovuttaa omaisuutensa naiselle että nainen pystyy jättämään miehen ja siirtyy seuraavan miehen omaisuuden viemiseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että mieheni haluaa minut. 

Minä en tavatessamme halunnut häntä enkä ketään muutakaan, mutta suostuin suhteeseen. Pikkuhiljaa alkoi tuntua, että haluaisin asua, mennä naimisiin ja saada lapsia hänen kanssaan, mutta kun en saanut vastausta noista aiheista puhuessani, lopetin noista aiheista puhumisen, ja nuo halut alkoivat hälventyä.

Olemme taas alkupisteessä. Mieheni haluaa yhä olla kanssani. Mieheni syyt ovat olleet minulle aina mysteeri, ja nykyään mysteeri on vielä suurempi, koska syy ei ollut ainakaan yhdessä asuminen, naimisiinmeno tai lapset. Minun suostumukseni oli tarkkaan ja pitkään harkittu aikoinaan, ja päätin silloin myös, että kun lähden tähän, katson tämän myös loppuun asti. Koin ja koen, että muu olisi ollut ja olisi väärin. 

Vierailija
24/70 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan paremmin ja mies ei suostu avioehtoon.

Vierailija
25/70 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto on menettänyt merkityksensä kun edes se ei takaa että nainen sitoutuisi mieheen ja olisi uskollinen eikä petä

Vierailija
26/70 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan siksi kun naitattaa. Nykyisin ei tarvitse naimisen takia mennä naimisiin.

Vierailija
27/70 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä naimisiin menossa naisia viehättää? Siis onko siinä mitään muuta kuin laillinen keino hyväksikäyttöä miestä taloudellisesti ja lopulta laillinen keino varastaa miehen hankkimaan omaisuus sekä se päivä prinsessana mikä mies joutuu kustantamaan?

Vierailija
28/70 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedät siis tasan tarkkaan miltä suurimmasta osasta miehiä tuntuu. Niin äärimmäisen harva nainen suostuu vapaaehtoisesti avioehtoon

Vierailija
29/70 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se mahtavaa ja ehkä aavistuksen verran romanttisempaa näin miehen mielestä, mikäli nainen sallisi kutsuttavan naisystävän asemesta vaimoksi, vaikka sitten eri osoitteissa kukin omassa kämpässään. Mutta meitä miehiä on joka lähtöön.

Vierailija
30/70 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomiakat ovat feministejä. M25

Vierailija
31/70 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto on menettänyt merkityksensä kun edes se ei takaa että nainen sitoutuisi mieheen ja olisi uskollinen eikä petä

Luuletko oikeasti että avioliitto olisi koskaan taannut uskollisuuden? Aika naiivia tai ihan vaan täyttä tietämättömyyttä. 

Vierailija
32/70 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstanaisten vastaukset:

- miksi seurustelet vanhemman miehen kanssa

Kaikilla vastaajilla on nuorempi mies.

- miten toimii suhde jossa mies tienaa enemmän

Kaikki vastaajat tienaavat miehiään enemmän.

- miltä tuntui kun mies halusi vain panna/pelimies huijasi naista

Kaikki vastaajat ovat pelinaisia jotka pyörittävät miehiä.

Vierailija
33/70 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian viisas astuakseni ansaan.

Vapaus on tärkeintä, en halua minkään valtakunnan kahletta jalkaani.  Aika erikoista muuten että olen törmännyt useampaan mieheen jotka paheksuvat sitä että nainen ei halua naimisiin. Ennen se oli päivastoin, miehet kammoksuivat ajatusta avioliitosta!

Ehkä  naisen itsenäisyys ja omillaan pärjääminen on jotenki pelottavaa? Ehkä se  on uhka miehuudelle?  Eikö se silloin ole melkoisen heikoissa kantimissa?

Vierailija
34/70 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto on laillinen sopimus ja se, että kannattaako tällainen sopimus solmia riippuu ihan ihmisten elämäntilanteesta ja tulevaisuuden suunnitelmista. En ole perustamassa perhettä enkä hankkimassa yhteistä omistusasuntoa, joten en näe mitään syytä sille miksi haluaisin avioliitosopimuksen tuomat sitoumukset, enkä toisaalta näe miten hyötyisin sen eduista. 

Vierailija
35/70 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä naimisiin menossa naisia viehättää? Siis onko siinä mitään muuta kuin laillinen keino hyväksikäyttöä miestä taloudellisesti ja lopulta laillinen keino varastaa miehen hankkimaan omaisuus sekä se päivä prinsessana mikä mies joutuu kustantamaan?

Halusi naimisiin, kun mulla on perintöä ja parempi, että menee puolisolle kuolintapauksessa ja vähemmän menee veroa kuin testamentilla. Toisekseen työpaikallani on todella hyvät vakuutukset ja leski saa ihan hyvät rahat kuollessani. Hyvä, että niille rahoille tulisi käyttöä, jos henkeni menetän. 

Vierailija
36/70 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät siis tasan tarkkaan miltä suurimmasta osasta miehiä tuntuu. Niin äärimmäisen harva nainen suostuu vapaaehtoisesti avioehtoon

Sivusta kommentti, että tähän saisi helposti ratkaisun. Koska naiset ovat korkeammin koulutettuja, heille kuuluisi korkempi palkka, ja varallisuuskin karttuisi suuremmaksi kuin miehillä. Toiseksi, onko pakko ottaa nainen, jolla ei ole lainkaan varallisuutta ja ilman avioehtoa, jos tämä on se suurin huoli? Nainen ei voi viedä erossa miehen omaisuutta, koska yhteinen omaisuus jaetaan, jolloin väistämättä miehellä jää karkeasti puolet yhteisestä omaisuudesta ja naiselle samoin.

Vierailija
37/70 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkat on niin matalat ettei ole varaa pitää häitä. Mitään ei jää säästöön.

Vierailija
38/70 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis haluaako joku oikeasti vaimoksi? N58

Mä haluaisin, vaikka onkin epämuodikasta myöntää asia.

Vierailija
39/70 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tässä ei nyt kysytty avioliitosta, vaan jos "mies ei halua naisesta vaimoa" = "mies ei ole suhteessa tosissaan"

Olen joskus nuorena suostunut tuollaiseen epämääräiseen suhteeseen, koska olin niin hullaantunut siihen vastapuoleen.

Nykyään voin olla sellaisessa suhteessa ajanvietteen tai seksin vuoksi, jos en itsekään halua ko. miehestä sen kummempaa ja hänkin sen tajuaa.

Sellaisen kanssa ei onnistu, johon minulla on syvempiä tunteita. Silloin se sattuu, jos toinen ei tunne yhtä syvästi ja silloin on paras ottaa etäisyyttä

Vierailija
40/70 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahkolaiset ja sun muut uskontoon uskovat haluavat naimisiin.

Sairasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme