Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä normaalit ihmiset tekevät pääsiäisenä?

Vierailija
29.03.2024 |

Minä en esim. tee muuta kuin pelaan tietokoneella ja käyn lenkillä tai salilla. Mitä muuta edes yksin asuvana voi tehdä? 

Ei minulla ole sellaisia kavereita, joiden kanssa voisi aikaa viettää siviilissä työajan ulkopuolella. Tässä iässä kaikki muut ikätoverit on pääosin perheellisiä ja heillä on omat menonsa.

Itse heräsin tunti sitten ja kävin kaupassa. Nyt ajattelin pyhittää päivänä tietokoneelle ja pelata yöhön asti. 

Kerrostaloasunnossa ei voi muutenkaan tehdä mitään. En omista telkkaria ja telkkarista tulee mielestäni lähinnä aivotonta kurapaskaa, joka on tarkoitettu vähä-älyisille ihmisille. 

M39

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

NORMAALIT ihmiset, en vielä tähän mennessä ole törmännyt yhteenkään oman mittapuun asettamaan skaalaan normaalista ihmisestä, joten en tiedä, eikä hittovie edes kiinnosta mitä jotkut tekevät milloinkin. Argh !

Vierailija
62/63 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ryyppää.en tiedä kun en ole 'normaali'

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nukkunut univelkaa pois ja muuten vaan levännyt uupumusta pois. Pikkaisen olen yrittänyt siivota kaaosta kotona, kävin vähän kävelemässä ulkona ja vanhemmillani syömässä. Muuten en ole tehnyt oikein mitään.

Tällainen perheellisen, asiantuntijatyötä tekevän "normaalin" ihmisen pääsiäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi