Kela kehoittaa muuttamaan halvempaan, löysin saunallisen ja parvekkeellisen kaksion Vantaalla a' 620e/kk
Kämpässä on moderni keittiö astianpesukoneen kanssa, kylppärissä upea sauna ja myös pyykinpesukone valmiina!
Parveke on lasitettu! Oikeasti hyvä asia nämä hallituksen päätökset, löysin isomman ja paremman kämpän halvemmalla, ei mitää järkeä asua Helsingissä. Viikon päästä muutan, pois tästä Eirasta joka kyllä tullut rakkaaksi mutta onhan tämä kallis alue asua etenkin jos on työtön.
Kommentit (19)
Mä asun New Yorkissa Upper East Sidella penthousessa. Sossu maksaa vuokran.
Onneks olkoon! Harmi vaan että mää maksan omistusrivarikolmiosta 300 e kuussa...
Vierailija kirjoitti:
Onneks olkoon! Harmi vaan että mää maksan omistusrivarikolmiosta 300 e kuussa...
Vantaalla?
Täällä Eirassa ollut vuokra kaksiosta 1800e, kela maksanut tähän asti koko tän vuokran plus mun muut tuet.
Ap
Tuo kuulostaa kyllä valitettavasti liian hyvältä ollakseen totta. Putkiremppa tulossa ens kesänä tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Huhhu siis työttömiä on asunut Eirassa ja Westendissä ja kela vaan maksanut tähtitieeteelliset vuokrat!
En osta. Ap joko valehtelee suoraan tai sitten eduskuntatyyliin puhuu niin totta kuin osaa, mikä on hyvin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Täällä Eirassa ollut vuokra kaksiosta 1800e, kela maksanut tähän asti koko tän vuokran plus mun muut tuet.
Ap
Joo ei.
Tiliotetta kehään vaan. Jos uskallat.
Tämmösiä ne provot pitää olla. Että ensin uskoo ennenku tajuu. Hyvä ap!
Kukaan, KUKAAN ei muuta Eirasta Vantaalle vuokralle. :D Haloo.
Vantaalta löytyy vain kaupungin kämppiä kuudella sadalla kaksio.
Yksiöt helposti 700. Ei ne hinnat mitään halpoja yksityisellä ole. ja asunnot pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhu siis työttömiä on asunut Eirassa ja Westendissä ja kela vaan maksanut tähtitieeteelliset vuokrat!
En osta. Ap joko valehtelee suoraan tai sitten eduskuntatyyliin puhuu niin totta kuin osaa, mikä on hyvin vähän.
Onhan tuollaisista keisseistä ollut juttua lehdissäkin.
Mulla on 400 neliön omakotitalo asunto-osakeyhtiössä. Valtava puutarha järven rannalla Espoossa parveke ja sauna yhtiövastike 150 euroa Kela ei maksa.
Et todellakaan löydä edes Vantaalta tuohon hintaan sitä mitä kuvaat. Kunhan trollailet ja haluat antaa täällä kävijöille väärää kuvaa siitä mitä vuokramarkkinoilla on pienituloisemmille saatavilla. T. Korsossa 650e yksiöstään vuokraa maksava
Eiköhän se kämppä olisi ollut löydettävissä ilmankin hallituksen päätöstä
Vantaalta löytyy paljon muitakin kuin kaupungin asuntoja joskus tosi edullisesti. Kaupungin asunnot eivät ole kovinkaan edullisia.
Vaan katsokaa tuolta vuokraovi.com osoitteesta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 400 neliön omakotitalo asunto-osakeyhtiössä. Valtava puutarha järven rannalla Espoossa parveke ja sauna yhtiövastike 150 euroa Kela ei maksa.
Tiedoksi, että omakotitaloissa ei makseta yhtiövastiketta. Se on omakotitalo eikä mikään asunto-osakeyhtiö.
Vierailija kirjoitti:
Et todellakaan löydä edes Vantaalta tuohon hintaan sitä mitä kuvaat. Kunhan trollailet ja haluat antaa täällä kävijöille väärää kuvaa siitä mitä vuokramarkkinoilla on pienituloisemmille saatavilla. T. Korsossa 650e yksiöstään vuokraa maksava
Sitten sinä törppö asut liian kalliissa.
Ap