Mitä normaalit ihmiset tekevät pääsiäisenä?
Minä en esim. tee muuta kuin pelaan tietokoneella ja käyn lenkillä tai salilla. Mitä muuta edes yksin asuvana voi tehdä?
Ei minulla ole sellaisia kavereita, joiden kanssa voisi aikaa viettää siviilissä työajan ulkopuolella. Tässä iässä kaikki muut ikätoverit on pääosin perheellisiä ja heillä on omat menonsa.
Itse heräsin tunti sitten ja kävin kaupassa. Nyt ajattelin pyhittää päivänä tietokoneelle ja pelata yöhön asti.
Kerrostaloasunnossa ei voi muutenkaan tehdä mitään. En omista telkkaria ja telkkarista tulee mielestäni lähinnä aivotonta kurapaskaa, joka on tarkoitettu vähä-älyisille ihmisille.
M39
Kommentit (63)
Ihan normaaleja asioita ja syömisiä. Nytkin pyykit pyörimässä. Lepäilen.
Hullua kuvitella kaikessa olevan "normaaleja". Mikä nyt on normaalia ja mikä ei...
Lukee jotain hyvää kirjaa tai katsoo jonkun elokuvan tai useamman.
Normaaleista ihmisistä en tiedä mutta asensin hyllyjä, luen kirjoja, katson kun tomaatintaimet kasvavat, pesen pyykkiä, syön, nukun.
siivoilin vähän. nyt on aikaa
tein rahkapiirakan
huomenna kauppaan
maanantaina ravintolaan oluelle
Pidän lepopäivää. Nukuin pitkään, kävin suihkussa, söin hyvän aamupalan ja lounaan, tiskasin, nukuin päiväunet, luin kirjaa, järjestelen tavaroita huomista siivousta varten. Sellaista rauhallista hyssyttelyä.
Eilen olin hyvän bändin keikalla. Tänään käyn lenkillä ja kaksi seuraavaa yötä olen töissä. Sit enkä leivon jotain hyvää kun yövuoroista toivun. Ja urheilen sen mitä jaksan.
Kudon villapaitaa, otin pitkät päikkärit ja muistin juuri et suunnittelin laittaa herneenversoja kasvamaan niin kunhan pääsen tästä sohvalta ylös, suuntaan istutuspuuhiin
naapurin kanssa käytiin yhdessä ristiinnaulitsemassa jeesus
En ole normaali. Mutta olen nukkunut pitkään, tai siis 9 asti kun arkena herään klo 4. Siivoilin ja pesen pyykkiä. Rakensin lintulaudan. Hoidan huonekasveja, vein peikonlehdet suihkuun höyryhoitoon. Ruokin oravaa. Söin suklaata. Kuuntelen äänikirjaa. Huomenna ehkä pitkälle kävelylle mieheni kanssa, joka tekee tänään kotona töitä, yrittäjä kun on.
Syövät brunssia mimosoja siemaillen. Syövät lammasta ja pashaa, hyviä viinejä.
Ei ole mitään suorituspaineita. Koeta laittaa kone kiinni. Ja mennä ajoissa nukkumaan
Eihän pääsiäiseen liity mitään sosiaalisia paineita. Joulu ja juhannus ovat ainoat juhlat, joita nykypäivänäkin muka kuuluu viettää tietyllä tavalla. Plus ehkä parikymppisen opiskelijan oletetaan juhlivan vappua muiden opiskelijoiden seurassa.
Selaan vauvaa
Luen jonkun hyvän kirjan, kun on aikaa
Menen kohta pesemään kylppärin ja sitten suihkuun.
Varmaan hakeutuvat ihmisten seuraan. Itse lähdin käymään vanhemmillani.
Saatan käydä kirkossa mitä harvemmin teen.