Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkyttävät treffit. Olo oli kuin työhaastattelussa ja luennolla!

Vierailija
29.03.2024 |

Mies tenttasi kysymyksiä kuin todella vaativan työn työhaastattelussa ja alkoi ikään kuin luennoimaan tieteellisistä aiheista, nosti välillä esiin jotain tutkijoita ja heidän näkemyksiään ym puheen lomassa! Ihan kuin olisi jotain tieteellistä tekstiä puhuttu ääneen! Huhhuh.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ala oli mikä? Miksi menit treffeille, jos ala ei kiinnosta?

Hän luennoi kaikista aiheista, ei juurikaan työstään, siitäkin kyllä. Kaikkiin keskusteluihin sai vedettyä mukaan jotain aatteita, historiaa ja filosofisia suuntauksia ym, joita sitoi sitten omiin näkemyksiinsä, jne.

ap

Kuulostaa minun unelmamieheltäni, jonka kanssa lähtisin tosi mielelläni treffeille. Minkä ikäinen ja onko pk-seudulta?

Vierailija
42/55 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä aika vaikea tapaus. Itse tunnen parikin tutkija asperger miestä ja hekin kykenevät hahmottamaan small talkin konseptin ja sitä harjoittamaan. Ehkä narsismi on tuossa miehessä se juttu. Ei kaipaa naisystävää, kaipaa ihailevaa yleisöä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän luennoi kaikista aiheista, ei juurikaan työstään, siitäkin kyllä. Kaikkiin keskusteluihin sai vedettyä mukaan jotain aatteita, historiaa ja filosofisia suuntauksia ym, joita sitoi sitten omiin näkemyksiinsä, jne.

ap

Kuulostaa minun unelmamieheltäni, jonka kanssa lähtisin tosi mielelläni treffeille. Minkä ikäinen ja onko pk-seudulta?

Sä olet mies. 

Vierailija
44/55 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sä ap tajusit kysyä mieheltä, että minkäs kokoinen sulla muutes on? Sillä kun taas on mulle merkitystä...

Vierailija
45/55 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sekö on ainoa puheenaihe treffeille? Nyt ei olla työpalaverissa. Haloo.

Vierailija
46/55 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on kyllä aika vaikea tapaus. Itse tunnen parikin tutkija asperger miestä ja hekin kykenevät hahmottamaan small talkin konseptin ja sitä harjoittamaan. Ehkä narsismi on tuossa miehessä se juttu. Ei kaipaa naisystävää, kaipaa ihailevaa yleisöä. 

Selvästi joku ihmeellinen pätemisen tarve. Siirryt vaan seuraavaan. Ei jatkoon.

Vierailija
47/55 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan mene naimisiin sen kanssa😁

Vierailija
48/55 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo käynyt ilmi silloin kun tapasitte?

Sitä vain että kas kun lähdit treffeille moisen tylsimyksen kanssa.

Vierailija
49/55 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies halusi treffeillä selvittää, onko teillä sopivasti yhteisiä arvoja ja näkemyksiä, mutta nainen meni treffeille vain saadakseen ilmaisen illallisen huippuravintolassa

Suomalaiset naiset harvemmin tekee tommoista, mutta baltian maista olen kuullut.

Vierailija
50/55 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Siis sivistynyt, ajatteleva mies kyseessä. Hän ei ollut selvästikään sinulle sopiva, joten annan neuvon: Koska tempparit ovat ilmeisesti viiteryhmäsi niin älä lähde miehen kanssa treffeille ellei hänellä ole vähintään naamatatuointia.

Tuota. Olen kyllä ollut joskus treffeillä tällaisen kanssa, tunnistan tyypin. Ei ole sivistynyttä koko ajan puhua itsestään ja itseä kiinnostavista asioista, niin ettei treffikumppani saa puolta sanaa väliin. Tämä olisi aikamoinen turn-off vaikka mielenkiinnon kohteet olisivat kuinka samat. N

Vierailija
51/55 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Siis sivistynyt, ajatteleva mies kyseessä. Hän ei ollut selvästikään sinulle sopiva, joten annan neuvon: Koska tempparit ovat ilmeisesti viiteryhmäsi niin älä lähde miehen kanssa treffeille ellei hänellä ole vähintään naamatatuointia.

Ja tuohon väliinhän ei _tietenkään_ mahdu mitään muita aiheita? Sanoisin, että mies se tässä törppö on ollut. Selvästikin yritti viestittää, että hän on ollut aina oikeassa kaikesta. Taisit väistää luodin. 

Vierailija
52/55 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan sama,kirjakieltä puhunut ja pitkästyttävää taideluentoa keskellä Heseä pitänyt tyyppi jonka kanssa kävin treffeillä vuosi sitten. Minä söin hampurilaisen,mies otti kahvin jota lähinnä vain hämmensi ja paasasi jostain taiteesta niin että olin nukahtaa. 

Mua kiinnostaisi kyllä keskustella taiteesta, mutta paasaus on epämiellyttävää ja tylsää. Joillain ihmisillä on vaan huonot vuorovaikutustaidot. 

Vierailija
53/55 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sä olet mies. 

Enpä muuten ole. Viimeksi käräytin naista larppaavan miehen tuolla "40+ naisten valtaisa kiinnostus jakorasiana toimimiseen" -keskustelussa.

Vierailija
54/55 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet on täysin autistisia, mitä tulee sosiaaliseen kanssakäymiseen. Jotkut kertovat kalu pystyssä jotain armeijajuttuja vuosien takaa...

Nehän ovat mielenkiintoisia ja merkityksellisiä asioita.

Miksi niitä kiinnostaisi sellaisten naisten kuunnella jotka eivät myös ole palvelusta suorittaneet? Eivät nykyään kaikki intin käyneet miehetkään jaksa muistella.

Vierailija
55/55 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei sentään hautonut kesken treffien, että millaisen mehukkaan ja liioittelevan aloituksen tästä teenkään vauva-palstalle.

Näistä kahdesta, luottaisin enemmän siihen mieheen.