Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyvanhemmat eivät pärjää lastensa kanssa?

Vierailija
29.03.2024 |

Ja pitävät heitä pitkiä päiviä päiväkodissa, vaikka itse olisivat vapaalla tai kotona.

Kommentit (194)

Vierailija
101/194 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska nykyajan pentuja ei saa enää kasvattaa.

Saahan niitä. Ne viedään päiväkotiin kasvatettavaksi. Kotona ei tehdä mitään.

Naurettava kommentti. Joku katkera vanhusko siellä huutelee? Vanhemmuus nykyään aivan eri tasolla kuin 70-luvun hipeillä. 

Ihminen on automaattisesti hyvä vanhempi, jos ei vie lastaan päiväkotiin.

t. nykyvanhempihullu

Niin, toiset oikeasti rakastavat niitä lapsiaan ja haluavat viettää heidän kanssaan aikaa. Nämä varhaiskasvatushullut, jotka perustelevat jo 1-vuotiaan päiväkotiin viemistä kavereiden takia eivät varmaan voi ymmärtää sitä, koska itse o

Hahah Olen ensimmäistä kertaa täällä viikkokausiin ja vielä kaiken lisäksi yksin kotona 😂

Vierailija
102/194 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia-ei ongelmia 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/194 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan niitä. Ne viedään päiväkotiin kasvatettavaksi. Kotona ei tehdä mitään.

Naurettava kommentti. Joku katkera vanhusko siellä huutelee? Vanhemmuus nykyään aivan eri tasolla kuin 70-luvun hipeillä. 

Niinpä. Se on nykyään huonompaa. Ei 70-luvulla sitä paitsi hippejä ollut kuin pieni osa.

Millä perusteella on huonompaa? 70-luvullahan oli ihan normaalia tuupata lapset kesäsiirtolaan tai maalle mummolaan koko kesäksi. Mikä siinä on huonompaa kuin lasten tuuppaamisessa päiväkotiin vain osaksi päivää? Entä mikä on huonompaa siinä, että l

Älä kerro enempää sinun perhe-elämästäsi. Ei kuulosta terveeltä. 

t. pihattomassa talossa asuva, joka osaa viedä lapsiaan ihan oikealle uimarannalle ja puistoihin ja jopa metsään

Vierailija
104/194 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah Olen ensimmäistä kertaa täällä viikkokausiin ja vielä kaiken lisäksi yksin kotona 😂

Oikeasti lapsiaan rakastava vanhempi haluaa viettää aikaa lastensa kanssa eikä tuuppaa heitä muille hoitoon, vaikka onkin pääsiäinen. 

Vierailija
105/194 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys on lisääntymisen edellytys. 

https://www.ts.fi/uutiset/3786346

Vierailija
106/194 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väkivalta on kielletty. Ei kasvatus. Älä sekoita niitä keskenään.

Erilaiset lapset kaipaavat erilaisia kasvatustapoja. Joillekkin se vitsakin tekisi hyvää silloin tällöin.

Vierailija
107/194 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain on hirveä tarve todistaa, että ennen vanhemmat olivat surkeita ja nykyään lähes täydellisiä.

Aikuisuuteen ja ylipäätään kypsään ajattelutapaan kuuluu ymmärtää, että aina on ollut hyviä ja huonoja vanhempia ja aina tulee olemaan. Täydellinen ei ole yksikään vanhempi.

Nykylasten kohtalo selviää vasta vuosien ja vuosikymmenten päästä. Ei kannattaisi liikaa paukutella henkseleitään kehuessaan erinomaisella vanhemmuudellaan, kun ei edes tiedetä, miten esimerkiksi nykyaikana moni uusi asia vaikuttaa lasten kehittyviin aivoihin.

Vierailija
108/194 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti lapsiaan rakastava vanhempi haluaa viettää aikaa lastensa kanssa eikä tuuppaa heitä muille hoitoon, vaikka onkin pääsiäinen. 

Niin, toisilla on vuorotyöt ja lapsilla myös

toinen vanhempi, jolla lapset eivät todellakaan ole hoidossa.

Vierailija
109/194 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 70-luku on muinaisaikaa sillä tavalla, että nykyään lapsia saavat eivät olleet silloin vielä edes itse syntyneet. 

Vierailija
110/194 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lapsilla myös toinen rakastava vanhempi joka pärjää vallan mainioisti yksin kolmen lapsen kanssa.

Vierailija
111/194 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väkivalta on kielletty. Ei kasvatus. Älä sekoita niitä keskenään.

Erilaiset lapset kaipaavat erilaisia kasvatustapoja. Joillekkin se vitsakin tekisi hyvää silloin tällöin.

Ai kuten sinulle? No muistanpa tuon tiistaina töissä ja käyn hakkaamassa.

Vierailija
112/194 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain on hirveä tarve todistaa, että ennen vanhemmat olivat surkeita ja nykyään lähes täydellisiä.

Aikuisuuteen ja ylipäätään kypsään ajattelutapaan kuuluu ymmärtää, että aina on ollut hyviä ja huonoja vanhempia ja aina tulee olemaan. Täydellinen ei ole yksikään vanhempi.

Nykylasten kohtalo selviää vasta vuosien ja vuosikymmenten päästä. Ei kannattaisi liikaa paukutella henkseleitään kehuessaan erinomaisella vanhemmuudellaan, kun ei edes tiedetä, miten esimerkiksi nykyaikana moni uusi asia vaikuttaa lasten kehittyviin aivoihin.

Ihan vain vastataan teillä, jotka kuvittelette, että ennen vanhemmat olivat täydellisiä ja nykyisin ei ole olemasa hyvää vanhempaa, vaan kaikilla lapset istuvat 24/7 älylaitteilla. 

Vierailija
113/194 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaako aika muistot vai mikä on? Ennen lapset olivat pihalla keskenään suuren osan päivästä ja kotonakin leikittiin lähinnä itsekseen. Harrastuksia ei ollut juuri lainkaan saati sitten vanhemmat olisivat kuskanneet niihin.

Vierailija
114/194 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, toisilla on vuorotyöt ja lapsilla myös

toinen vanhempi, jolla lapset eivät todellakaan ole hoidossa.

Oikeasti lapsiaan rakastava vanhempi haluaa viettää aikaa lastensa kanssa eikä mene töihin, vaan hoitaa lapsensa itse. 

Vierailija
115/194 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja 70-luku on muinaisaikaa sillä tavalla, että nykyään lapsia saavat eivät olleet silloin vielä edes itse syntyneet. 

Miten niin? Tunnen monia 70-luvulla syntyneitä, jotka ovat saaneet lapsia nykyään.

Eivät 70-luvulla syntyneet mitään vanhuksia ole. Taidat sekoitaa 70-vuotiaisiin 🤣

Vierailija
116/194 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis lapsilla myös toinen rakastava vanhempi joka pärjää vallan mainioisti yksin kolmen lapsen kanssa.

Eli lapsillasi on vain yksi rakastava vanhempi, joka haluaa olla heidän kanssaan. Sinulle av-palsta on tärkeämpi kuin aika lastesi kanssa. 

Vierailija
117/194 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kultaako aika muistot vai mikä on? Ennen lapset olivat pihalla keskenään suuren osan päivästä ja kotonakin leikittiin lähinnä itsekseen. Harrastuksia ei ollut juuri lainkaan saati sitten vanhemmat olisivat kuskanneet niihin.

Kyllä harrastuksia oli. Miksi vanhempien olisi pitänyt niihin kuskata? Lapset vain laiskistuvat ja läskistyvät auton penkillä.

Vierailija
118/194 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei nykyajan vanhemmat ole sen huonompia, kuin minun ja kavereiden vanhemmat ysärillä. Kaikki aika meni kotitöissä ja töissä ja muu aika tuijotettiin transsissa televisiota. Lapset eivät saaneet häiritä televisiosessiota.

Ei meillä vaan. Katsottiin koko perhe yhdessä telkkaa ja naurettiin hassuille ohjelmille. Näin 80-luvulla.

Huvittavaa, että nykyisin paasataan hirveästi ruutuajasta, mutta siinä ei nähdä mitään ongelmaa että itse istuttiin lapsen naama kiinni ruudussa monta tuntia. 

Sehän nyt on ihan eri asia. Ohjelmaa katsoessa voi myös keskustella. Ollaan saman ruudun äärellä. Kännykkää tuijottaessa ollaan omassa kuplassaan ja maailmassaan.

Vierailija
119/194 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Tunnen monia 70-luvulla syntyneitä, jotka ovat saaneet lapsia nykyään.

Eivät 70-luvulla syntyneet mitään vanhuksia ole. Taidat sekoitaa 70-vuotiaisiin 🤣

Vuonna 1970 syntynyt täyttää tänä vuonna 54. Aika harva enää siinä iässä lapsia saa.

Vierailija
120/194 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 1970 syntynyt täyttää tänä vuonna 54. Aika harva enää siinä iässä lapsia saa.

70-luvulla on syntynyt myös muita kuin vuonna 1970 syntynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi