Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BDSM, anna palaa?

Vierailija
29.03.2024 |

Kerro mikä on rankin sessio, jossa olet ollut mukana.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran läimäytin naista pyllylle ja siitä jäi punainen jälki. Vieläkin hirvittää se huuto mikä siitä seurasi.

Vierailija
2/2 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä leikitään parin kuukauden välein. Sessio suunnitellaan yhdessä, ja sitä ennen olen aina muutaman päivän cock-cagessa ja joudun palvelemaan tyttistä monin tavoin. Varsinaisena iltana on sitten ohjelmassa monenlaista alistamista ja piinaa kun dommaksi tälläytynyt tyttis laittaa mut todella kovaan kuriin ja nuhteeseen

En tiedä mikä nyt olisi ollut ns. kovin sessio. Ne ovat kehittyneet vuosien varrella aika vaihteleviksi. Perusjuttuja on tietysti että olen kaulapannassa, joudun nuolemaan pyllyä, saan piiskaa ja vaateharjasta ym. ja domma panee mua kunnolla sträppärillä. Jälkimmäistä on tehty jopa niin, että mulle on tehty ns. ruined orgasm ja sitten omaa spermaa on käytetty liukkarina😄. Kylpyhuoneeseen mut talutetaan myös useimmiten, ja siellä otan kiltisti pissit suuhun ja joka puolelle, ja sitten odotan domman jaloissa maaten kun hän peseytyy ensin. Tähän voisi vielä lisätä jalkapallina olo, saappaiden putsaus nuollen, sanallinen alistaminen, litsarit naamalle, ym. Tyttis squirttaa orgasmin saadessaan, joten siinäkin joudun ottamaan vastaan mitä annetaan ja tietysti siivoamaan kaiken😆. 

Molemmat tykätään ja nautitaan, ja uusia juttuja haetaan netistä ja kokeillaan. Itse haluaisin laajentaa juttua aisurileikkien suuntaan. Mikään ei olisi nöyryyttävämpää ja juuri siksi kiihottavampaa kuin vaikkapa katsella sidottuna tuolissa kun tyttis nai toisen miehen kanssa. Hän ei ole tästä ainakaan vielä, mutta aika näyttää. Ei nykyjärjestelyssäkään mitään vikaa ole👍. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi