Muistakääpä ottaa huomisaamun herätyskello pois päältä ok?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on karvainen kissanmallinen herätyskello. Joka aamu herättää klo 6 tassuttelemalla mun päällä.
Kuinka vaikea tuollainen herätyskello on siirtää kesäaikaan?
Ja muustakaa että keväällä kelloja siirrellään myös.
En voi. Kello soi joka aamu vapaallakin, että herään ottamaan lääkkeet samaan aikaan joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Töihin on herättävä klo 05. 00. Suomessa on duunareita, jotka eivät laiskottele etätöissä.
Joo. Ja ihan siksi, kun kaikkia töitä ei voi tehdä etånä. Asentaja ei voi korjata tehtasn koneita etänä.
Sähköasentaja ei pysty korjamaan kaatuneita linjoja etänä. Bussirn-metrojen- ja lähijunienkuljettsjay, eivät voi kuljettaa työntekijöitä etänä. Eikä lentokoneet lentää.
Liha-ja kalakauppias eivät pysty etänä fileroimasn kalas, eivätkä leikkaamasn pihvejä lihafilleestä.
Siivoja ei pysty etänä puhdistamaan hotellihuoneen oksennusta. Lääkäri ei voi etånä poistaa mitään lapsen nenästä, eikä varmistia etenå siitä onko potilaslla umpisuolen tulehdus, aivoverenvuoto, närästys vaiko sydän infrakti. Ja niin edelleen.
ja niin edelleen.
Nämä voi, kenties vuosien kuluttua onnistus. Mutta eivät vielä näinä aikoina.
Olen lakossa, kello ei ole soinut 3 viikkoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on karvainen kissanmallinen herätyskello. Joka aamu herättää klo 6 tassuttelemalla mun päällä.
Ne on niin ihania. Mun kissa tulee istuu mun tyynylle ja stalkkaa, milloin avaan silmäni. Jos ruokaa ei tuu silloin, kun kissa haluu, niin se yrjöö lattialle.
Minun luonani tuollainen käytös johtaisi rauhalliseen exidukseen. Joku raja sentään.
Tollasia ne kissavihaajat on.
Työaikaa kello ei huomenna pärise mutta joka arkiaamu se hälyttää ottamaan lääkkeet. Nukkuu muut pitkään tahi eivät.
Sairastuin lentsuun tunti päästyä töistä. Onko kellään tietoa tai Satosen numeroa? Mietin pitääkö minun maksaa työnantajalle jotain, jos sairastan pitkäperjantain?
Laitan klon soimaan klo 9.15, mutta tiedän, että herään noin eka kerran 7 ja sitten sinnittelen. Ylös varmaan 7.30 kun ei jaksa pyöriä.
Töitä huomenna noin 3 h. Olen todellakin loman tarpeessa. Aivan ihanaa, että 4 päivää vapaata. Tosin joka päivä vähän töitä, mutta se ei haittaa :) Tottunut siihen. Vapaapäivinä on ihan ok tehdä töitä vähän, sillä kukaan ei soittele tai edes kuvittele, että teet töitä......... Yksi vkl ollut vapaana joulupäivän jälkeen, joten alkaa pikku hiljaa kaipaamaan tällaista rauhallisempaa 4 päivää
asianajaja, yksinyrittäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä muistutus. Mun Suunto olisi herättänyt mut klo 7, jos et olisi sanonut mitään.
Ei olisi. Se osaa ihan itse vaihtaa kesäajasta talviaikaan ja toisinpäin.
Ei nyt ole kyse kesäaikaan siirtymisestä vaan siitä että huomenna on vapaapäivä.
Juna lähtee kello 12, viimeistään 9.45 herättävä, jotta kerkeän juoda aamukahvit ja laittautua matkaan. Kello on siis soimassa, muuten nukkuisin ohi tuon.
Mulla on iltavuoroviikko, oon saanut koko viikon nukkua ilman herätyskelloa. Menen huomennakin vasta iltapäivällä töihin, en tarvitse herätystä.
Kiitos vinkistä, enpä oisi muistanut voi hittolainen! 🌻
Kuuluuko muistakääpä samaan sieniheimoon kuin ryypätkääpä?
Jälleen ajankohtainen huomiselle.
En ota pois kun töihin pitää mennä. Mukavasti moppi heiluu tuplapalkalla. Melkein 29e tunti.
Vierailija kirjoitti:
En ota pois kun töihin pitää mennä. Mukavasti moppi heiluu tuplapalkalla. Melkein 29e tunti.
Mulla on iltavuoro, lisineen vähän reilut 30/tunti iltalisät. Pyhäputken viimeinen, sitten pidän taukoa.
Ei pysty. Pitää mennä töihin. Vaimoa kyllä muistutin, kiitos vinkistä! Hänellä on valkokauluksisen pitkä viikonloppu tiedossa.