Muistakääpä ottaa huomisaamun herätyskello pois päältä ok?
Kommentit (66)
Valitettavasti ei onnistu. Lääke pitää ottaa kellon tarkkuudella
Enpä olisi muuten muistanut. Kiitos muistutuksesta! :)
Joo. Anteeksi joka-aamuinen häiriö, naapuri.
Meillä on karvainen kissanmallinen herätyskello. Joka aamu herättää klo 6 tassuttelemalla mun päällä.
Töihin on herättävä klo 05. 00. Suomessa on duunareita, jotka eivät laiskottele etätöissä.
Kukas sinä olet ketään kääväksi haukkumaan
Hyvä muistutus. Mun Suunto olisi herättänyt mut klo 7, jos et olisi sanonut mitään.
Otin jo toissailtana ja herään siltä seitsemään mennessä.
Herätyskelloni soi huomenna samaan aikaan kuin joka päivä: 8.55. En vain aloita töitä klo 9 :).
Vanhukset on hoidettava, oli pyhä tai arki. Mieheni on palomies, molemilla aamuvuoro.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on karvainen kissanmallinen herätyskello. Joka aamu herättää klo 6 tassuttelemalla mun päällä.
Ne on niin ihania. Mun kissa tulee istuu mun tyynylle ja stalkkaa, milloin avaan silmäni. Jos ruokaa ei tuu silloin, kun kissa haluu, niin se yrjöö lattialle.
Herään joka päivä klo 6-7 ilman herätyskelloa.
Mä en edes haluu nukkua pitkään. Aamut on parasta aikaa, kun muut vielä nukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on niin ihania. Mun kissa tulee istuu mun tyynylle ja stalkkaa, milloin avaan silmäni. Jos ruokaa ei tuu silloin, kun kissa haluu, niin se yrjöö lattialle.
Minun luonani tuollainen käytös johtaisi rauhalliseen exidukseen. Joku raja sentään.
Me duunarit käymme töissä, oli pyhä tai ei. Minä menen sairaalaan aamuvuoroon, mieheni palolaitokselle. Hyviä vapaita, eläkää ihmisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä muistutus. Mun Suunto olisi herättänyt mut klo 7, jos et olisi sanonut mitään.
Ei olisi. Se osaa ihan itse vaihtaa kesäajasta talviaikaan ja toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kehrätään korvan juuressa jo viideltä aamulla. Ihana herätys :)
Mistä teitä vähäjärkisiä oikein riittää?