Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole rahaa, ei ruokaa, ei kahvia. Viikko niin tulee. Onneksi on edes lääkettä. Järki menee.

Vierailija
28.03.2024 |

Ei ole mitään. Kuukauden päivät jotenkin yrittänyt selvitä. Nyt ei pysty enää pinnistelemään, kaikki on loppu.

Pää meinaa oikeasti hajota. Olispa edes juotavaa, siis olutta esim. Pitkästä aikaa tekis mieli vetää humala päälle että olis edes yksi hetki ilman kovaa stressiä. 

Onneks on edes rauhoittavaa 2,5 tbl jäljellä. Sitä olen käyttänyt siis neljän kuukauden aikana satunnaisesti, yks purkki ollut käytössä niin ei ole riippuvuudesta kyse. 

Pakko kai sellainen ottaa ihan vain sen takia, että nukkuis tän ahdistuksen pois hetkeksi ja menis aika nopeammin. 

Kommentit (178)

Vierailija
61/178 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on vanhoja poikia ja isäntiä jotka mielellään ottavat puolisoksi. Siinä saa ainakin katon pään päälle ja ruoan. Sitten Lintulan Luostari.  Nunnaksi voi alkaa vaikka olisi eronnut.

Vierailija
62/178 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänny kirkon puoleen. Just kehu uutisissa kuinka ihmisiä pitää auttaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/178 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Facen roskalavalla ja jopa Torissa, että annetaan ruokatarvikkeita. Tartu niihin.

Vierailija
64/178 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varten itse teen 2 työtä vaikka selkä on aivan rikki, leikattu kerran. Kovien kipulääkkeiden turvin pystyn jotenkin olemaan töissä. 

Vierailija
65/178 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olut paljon näitä "rahat lopussa"-tyylisiä aloituksia. Miten ihmeessä te pärjäätte sitten, kun leikkaukset ihan toden teolla alkaa iskemään ensi kuusta alkaen, jos ette tähänkään asti ole pärjäilleet? : O

EIHÄN ME PÄRJÄTÄKÄÄN, tajuatko! Hallitus tietää varsin hyvin mitä tekee, tarkoitus on alkaa harventaa köyhien rivejä oikein kunnolla.

Mitäs olette hankkiutuneet huonoon asemaan. Kyllä omalla toiminnalla on suuri vaikutus, millaisen aseman ihminen itselleen rakentaa. Tottakai muutkin tekijät vaikuttavat, mutta suurin vaikutus - ja vastuu - on yksilöllä itsellään. Lopettakaa köyhät ruikutus ja tehkää elämällenne jotain.

Juu. Mene sinä neliraajahalvautunut skitsofreenikko vaan töihin!

Vierailija
66/178 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme luusereita täällä. Miten olette epäonnistuneet elämässänne noin? 

Vituttaa maksaa veroja teidänlaistenne vuoksi.

Toivottavasti Jumala siunaa sinua sen verran, että antaa sinulle sydämen. 

Mielikuvitusolennot ei auta ketään. Ihminen loi jumalan omaksi kuvakseen.

Vierailija
67/178 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi nyt sattuu olemaan euroopan kenties jo tylyin valtio niille, joilla ei ole työtä tms.. Euroopan neuvosto jo monesti huomauttanut Suomea liian alhaisista pienimmistä sosiaalietuuksista, mutta Suomi paskat välittää ja mediakin on täysin hiljaa. Tälläinen p-maa tämä Suomi, koska suomalaiset ovat tutkitusti maailman epäempaattisimpia kansoja. Suomessa on outo ja läntisestä euroopasta poikkeava ihmiskäsitys. Täällähän kunnon kansalaiseksi arvioidaan tutkimusten mukaan sellainen, joka maksaa veroja, joka on aivan käsittämätöntä, sillä eihän ihmisen arvo mihinkään siitä lisäänny maksoi tai ei, vaan sama ihmisarvo se on kaikilla. Suomalaisten enemmistö ei kuitenkaan syvällä sisimmässään ajattele näin, tai sitten ei vain ymmärrä mitä tarkoittaa ihmisarvo.

Oiskohan Romania vaikka parempi maa, että maksaisivat enemmän työttömyyskorvauksia, kannattaisko muuttaa sinne?

Vierailija
68/178 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuseri olet itse. Olet niin köyhä ettei sulla ole muuta kuin rahaa.

-eri

Minulla on paljon muutakin kuin rahaa. Korkea sosiaalinen status, verkostoja, kulttuurista pääomaa, läheisiä ystäviä ja perhe, rikas kokemusmaailma, hyväpalkkainen työ, jota rakastan - ja muhkea osakesalkku.

Vierailija
69/178 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olut paljon näitä "rahat lopussa"-tyylisiä aloituksia. Miten ihmeessä te pärjäätte sitten, kun leikkaukset ihan toden teolla alkaa iskemään ensi kuusta alkaen, jos ette tähänkään asti ole pärjäilleet? : O

Mietipä sitä!  Samat sanat kaikille,  jotka tällä palstalla huutelevat, että tuet ovat liian suuret!

-Eri

Ei meidän hyväosaisten tarvitse sitä miettiä. Se on teidän tukiloisten homma.

Vierailija
70/178 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyrkkaa ei oo pääsiäiseksi, mutta pakastimesta löytyy pari pakettia karjalanpaistia, ja jääkaapissa on kilon verran perunaviipaleita. Niistä meinaan huomenna sapuskat vääntää. 

Vierailija
71/178 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi  kun  olisit  naapurissa, ostaisin  sinulle  pussin  ruokaa  että  pärjäät.  Tsemppiä  sinne  kovasti.

Vierailija
72/178 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootpas sinä pösilö. Nimenomaan kaurahiutaleet pitää verensokerin pitkään tasaisena ja näläntunteen poissa. Itse olen laihduttanut menestyksekkäästi kaurahiutaleista tehdyn tuorepuuron avulla, siihen lisäksi hedelmiä, marjoja ja rasvatonta jogurttia ja kahvikupponen, niin on ihana edullinen herkku : )

Ainoa joka tässä on pösilö olet sinä! Miten helvetissä kehtaat suoltaa näppäimistöltäsi tuollaista tuubaa ihmiselle, jolla ei ole rahaa siihen kaurapuuroonkaan! Kas kun et ehdottanut, että hanhenmaksapallerotkin ovat oikein herkullisia ja terveellisiä!

Vierailija
73/178 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette tee jotakin rikosta, ja sen jälkeen pääsette vankilaan jossa saatte täys hoidon ruokaa ja lääkkeitä?

Vierailija
74/178 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette tee jotakin rikosta, ja sen jälkeen pääsette vankilaan jossa saatte täys hoidon ruokaa ja lääkkeitä?

Niin! Kaikki köyhät vain tap-po-hommiin!

Vierailija
75/178 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon muutakin kuin rahaa. Korkea sosiaalinen status, verkostoja, kulttuurista pääomaa, läheisiä ystäviä ja perhe, rikas kokemusmaailma, hyväpalkkainen työ, jota rakastan - ja muhkea osakesalkku.

Luulisi, että jos on tuollainen status omaisi edes alkeelliset käytöstavat.

Vierailija
76/178 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ikävää, että niin monet on taloudellisesti ihan liian tiukilla. Itse voisin tossa tilanteessa jopa pitää hyväksyttävänä sitä, että hätää oikeasti kärsivä menisi isoon markettiin ja keräisi ruokia ja muuta tavaraa kärryyn ja menisi "kokeilee" vaatteita ja söisi edes jotain siitä kärrystä siellä sovituskopissa... K-kauppiaat tekee miljoonatulosta ylikorkeiden hintojen ansiosta ja ruokaa menee paljon myös hävikkiin. Ei voi tuntua paljon missään, jos joku syö jotain oikeasti nälkäänsä! Olen todella pahoillani tilanteestasi ja toivon tsemppiä ja jaksamista! Eikö ole ystäviä, sukua tms jotka voisi edes vähän auttaa?

Vierailija
77/178 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuseri olet itse. Olet niin köyhä ettei sulla ole muuta kuin rahaa.

-eri

Ahaa. Ja siksipä vietät iltasi Vauva-palstalla piruilemalla ihan kelle tahansa.

Vierailija
78/178 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käänny kirkon puoleen. Just kehu uutisissa kuinka ihmisiä pitää auttaa!

Ei se tarkoittanut suomalaisia.

Vierailija
79/178 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä varten itse teen 2 työtä vaikka selkä on aivan rikki, leikattu kerran. Kovien kipulääkkeiden turvin pystyn jotenkin olemaan töissä. 

Sinä onnekas olet sentään päässyt siihen yhteenkin leikkaukseen. Minulla on selkä, niska ja nivelet rikki, mutta ei vielä leikata. Kiitos borrelioosi. 

Vierailija
80/178 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat kuuden tonnin verran palvelua kuukaudessa ja terv hoito on taattu. Missä muualla yltää samaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi