Ei ole rahaa, ei ruokaa, ei kahvia. Viikko niin tulee. Onneksi on edes lääkettä. Järki menee.
Ei ole mitään. Kuukauden päivät jotenkin yrittänyt selvitä. Nyt ei pysty enää pinnistelemään, kaikki on loppu.
Pää meinaa oikeasti hajota. Olispa edes juotavaa, siis olutta esim. Pitkästä aikaa tekis mieli vetää humala päälle että olis edes yksi hetki ilman kovaa stressiä.
Onneks on edes rauhoittavaa 2,5 tbl jäljellä. Sitä olen käyttänyt siis neljän kuukauden aikana satunnaisesti, yks purkki ollut käytössä niin ei ole riippuvuudesta kyse.
Pakko kai sellainen ottaa ihan vain sen takia, että nukkuis tän ahdistuksen pois hetkeksi ja menis aika nopeammin.
Kommentit (178)
No eikö ne anna kaupasta ruokaa jos tarvii? Ainahan siellä menee jotain koko ajan vanhaksi. Tai mene dyykkaamaan ruokaa niin kuin Pasi Viheraho.
Vierailija kirjoitti:
No eikö ne anna kaupasta ruokaa jos tarvii? Ainahan siellä menee jotain koko ajan vanhaksi. Tai mene dyykkaamaan ruokaa niin kuin Pasi Viheraho.
No eivät anna :D ei se ole mikään hyväntekeväisyysjärjestö.
Jos ei ole luottotiedot menneet niin varmasti voi tilata jostain laskulla/klarnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eivät anna :D ei se ole mikään hyväntekeväisyysjärjestö.
Ollaan käyty pyytämässä vanhaksi mennyttä leipää hevosille, eli vähän voi vaikka venyttää totuutta tässä kohtaa. Jos on pokkaa niin kannattaa käydä myymälöiden ja leipomoiden roskikset myös. Tai suoraan kysymässä ennen sulkemisaikaa onko mitään menossa roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei ap, asun itsekin Tampereella. Olen myös ollut niin köyhä että olen elänyt parilla eurolla muutaman viikon. Voisitkohan mennä jodeliin ja aloittaa keskustelun siellä, voisin 10 euroa laittaa sun tilille mp.n kautta. Ei se paljoa ole, mutta auttaa muutaman päivän eteenpäin.
Moi!
Olisin ikikiitollinen. Voisin myös maksaa tuon takaisin heti ensi viikolla. Saisin vähän ruokaa haettua. Menen jodeliin.
Ap
Poistettiinko sun aloitus, näin siitä vilauksen mutta kun koetin aukaista niin tuli että sisältö on poistettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei ap, asun itsekin Tampereella. Olen myös ollut niin köyhä että olen elänyt parilla eurolla muutaman viikon. Voisitkohan mennä jodeliin ja aloittaa keskustelun siellä, voisin 10 euroa laittaa sun tilille mp.n kautta. Ei se paljoa ole, mutta auttaa muutaman päivän eteenpäin.
Moi!
Olisin ikikiitollinen. Voisin myös maksaa tuon takaisin heti ensi viikolla. Saisin vähän ruokaa haettua. Menen jodeliin.
Ap
Poistettiinko sun aloitus, näin siitä vilauksen mutta kun koetin aukaista niin tuli että sisältö on poistettu?
Sori alkoi ahdistamaan jo ensimmäiset kommentit mitä tuli. Ihmiset luulevat, että olen siellä lähinnä vilpillisiltä syistä.
Ehkä kokeilen uudestaan. Poistin ja itkin tätä elämää hetken aikaa, oon jotenkin herkillä nyt niin kaikki inhottavat kommentit tuntuvat lisäävän tätä yksinäisyyden ja epäonnistumisen tunnetta tässä.
Hengitän ja kirjoitan uudestaan ja pidän sen siellä. Ap
Kyllä vain kultaisia ihmisiä löytyy täältä. Yksi teistä auttoi ja olen erittäin helpottunut. Saan tänään oikeasti tehtyä ruokaa! Sydäntä lämmittää ja nyt pyyhin silmät ja menen kauppaan. :)
Kiitän täälläkin kaikkia ja erityisesti avunantajaa. 💖 Ap
Hienoa että autetaan sua ap! TAMPERE💖👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, putkassa saa ilmasta ruokaa jos jää kiinni varastamisesta ruokakaupassa. Putkassa saa myös kahviakin.
Tuskinpa
Sä et oo ollu putkassa
En ole ollut putkassa. Totta.
Mutta oikeastiko muka saisi aamukaffet sieltä?
Ei ainakaan Kisahallin putkassa Helsingissä saa yhtään mitään. Eikä myymälävarkaudesta viedä putkaan, paitsi jos alkaa kunnolla riehumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, putkassa saa ilmasta ruokaa jos jää kiinni varastamisesta ruokakaupassa. Putkassa saa myös kahviakin.
Tuskinpa
Sä et oo ollu putkassa
En ole ollut putkassa. Totta.
Mutta oikeastiko muka saisi aamukaffet sieltä?
Ei ainakaan Kisahallin putkassa Helsingissä saa yhtään mitään. Eikä myymälävarkaudesta viedä putkaan, paitsi jos alkaa kunnolla riehumaan.
Kyllä jos tarpeeks valittaa alipainoo ja verensokeria niin niiden on pakko antaa putkassa asianmukaista hoitoa. Ja riittää että lähtee poliisia karkuun niin pääsee putkaan syömään.
Nyt on keitto jäähtymässä ja leipää kylkeen. Pitäis kolme päivää nyt ainakin pärjätä. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt on keitto jäähtymässä ja leipää kylkeen. Pitäis kolme päivää nyt ainakin pärjätä. :)
Ap
Hyvä!
Lopeta ryyppääminen ja mene töihin niin ei tarvitse enää elää yhteiskunnan syöttiläänä.
Suomen ongelmathan johtuvat lähes täysin maahamme päästetystä vihamielisestä loisväestöstä, joka syö ja paskoo valtaosan sosiaaliavusta!
Tälläkin filmillä kelaelätti valittaa, kuinka Suomessa on liikaa suomalaisa!
"Everywhere just Finns and Finns and Finns!" ONNEKSI tilanne on rättipään mielestä PARANEMASSA!
Vierailija kirjoitti:
Ap
:)
Sinun kannattaa pyytää työnantajaltasi palkkaennakkoa . En usko, että se hyvän työmiehen kohdalla olisi mikään ongelma.
Eikö teillä töissä saa talonpuolesta kahvit ja lounaan? Meillä saa ainakin. Ruokaedusta tosin joutuu maksamaan veron, mutta se on aika pieni summa
Niin ja suuri kiitos tarkoituksestasi auttaa. Toivottavasti tilanteesi on nyt paljon parempi mitä E on aikaisemmin ollut. Ap