Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensi kuussa ei sitten oikeasti rahat riitä kun käteen jää enää 200€ vuokran jälkeen, ennen jäi 550€, mitä tässä pitäisi tehdä?

Vierailija
28.03.2024 |

Ensi kuussa ei sitten oikeasti rahat riitä kun käteen jää enää 200€ vuokran jälkeen, ennen jäi 550€, mitä tässä pitäisi tehdä?

Halvempaa asuntoa etsin koko ajan mutta ei tunnu irtoavan mistään halvempaa vuokra-asuntoa.

Sitten toinen ongelma olisi se muuttaminen, ei minulla ole varaa muuttaa kun katsoin että esim. 20km päähän muutto  muuttopalvelulla maksaisi lähempänä 500€.

Töihinkään en pääse vaikka kuinka yritän kaikkiin mahdollisiin paikkoihin hakea mihin rahkeet riittää.

Kommentit (729)

Vierailija
121/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee töitä. Niitä pitää tehdä enemmän, jos alkaa tuleen vilu ja nälkä. Jos vain passiivisena ulvoo, ettei niitä töitä ole, pitää mennä syvälle itseensä ja lopettaa laiskottelu ja alkaa töihin töiden saamiseksi. 

Miten voi tehdä töitä jos ei ole töitä? Ap hakee koko ajan.

Vierailija
122/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENE TÖIHIN!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä surkeaa. Jaksamista.

Vierailija
124/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole koskaan ollut muuttopalvelua. Muuttanut olen kuitenkin sen 8 kertaa laskien siitä kun muutin pois vanhemmilta.

Sulla taitaa olla terveet nivelet ja laaja ja auttavainen sukulais/ystäväpiiri?

Vierailija
125/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätkä käy kuntosalilla joka päivä, mutta ei kykene mitään tavaraa kantamaan ilman palkattuja kantajia. Tietämättämille tiedoksi: tämä tyyppi on Konalan ihme, joka käy tällä palstalla säännöllisesti valittamassa olemassa olostaan. Viime kuussa taisi tulla parhaimmillaan pari ketjua päivässä. Viime kesän ketjussa, jossa oli kuolemassa nälkään, oli lähes 100 sivua. Tässäkin kuussa ketjuja oli useita, ja ties kuinka monta muuta näidenkin lisäksi. Tragikoominen hahmo, jolle niin monet antoivat vinkkejä ja kannustusta, että nyt vaan kyrpii, kun sama virsi jatkuu.

Pystyn kantamaan jotain mutta en yksin pysty esim. pyykinpesukonetta tai 90kg painavaa sänkyä tai 50kg painavia hyllyjä kantamaan

AP

Vierailija
126/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätkä käy kuntosalilla joka päivä, mutta ei kykene mitään tavaraa kantamaan ilman palkattuja kantajia. Tietämättämille tiedoksi: tämä tyyppi on Konalan ihme, joka käy tällä palstalla säännöllisesti valittamassa olemassa olostaan. Viime kuussa taisi tulla parhaimmillaan pari ketjua päivässä. Viime kesän ketjussa, jossa oli kuolemassa nälkään, oli lähes 100 sivua. Tässäkin kuussa ketjuja oli useita, ja ties kuinka monta muuta näidenkin lisäksi. Tragikoominen hahmo, jolle niin monet antoivat vinkkejä ja kannustusta, että nyt vaan kyrpii, kun sama virsi jatkuu.

Käyn salilla mutta en treenaa mitään käsilihaksia, treenaan vain kestävyyttä juoksumatolla ja kuntopyörällä.

AP

Vierailija
127/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko olla kantotuoli rekan ja muuttokuorman kantajien lisäksi, niin ei vaan väsy iske?

Vierailija
128/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hitossa on noin paljon tavaraa? Minä olen työssäkäyvä ihminen ja tavarat siirrettiin pakulla. Kaksi reissua riitti siihen. Ei kuukosta, että missään hirveässä puutteessa joutuisit elämään.

Mikään ehdotettu ei myöskään sulle käy, niin sitten varmaan elät hernekeitolla tyytyväisenä.

Vierailija
129/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paku maksaa noin satasen vuorokausi.

Muuta vaan halvempaan jos rahat ei riitä nykyiseen asuntoon.

Ei mahdu minun tavarat pakuun eikä minulla ole ajokorttia, tarvitsee rekan tai kuorma-auton, kuskin ja 2-3 kantajaa....

AP

AP, jos sinulla on rekallinen tavaraa, niin on selvää, että niistä riittää myyntiin; siitä saat muuttorahan.

En edelleenkään myy mummolta perittyjä huonekaluja ja kaapistoa

AP

No ei tartte myydä mutta mitäs jos hyppäisit parvekkeelta. 

Kukaan ei jäisi kaipaamaan, ei edes omat sukulaisesi.

Ei ole minun asunnossa parveketta

Tämä tyyppi ei sitten koskaan petä.

Vierailija
130/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mahdu minun tavarat pakuun eikä minulla ole ajokorttia, tarvitsee rekan tai kuorma-auton, kuskin ja 2-3 kantajaa....

AP

Mä olen aina muuttanut pakulla. Reissuja on pitänyt tehdä useampia tavaroiden siirtämiseksi. Näin ihmiset toimivat. Miksi sä et voisi tehdä samoin?

Jätä tekosyyt!

En tiedä ap:stä, mutta on oikeasti ihmisiä, joilla ei ole ketään kaveria, sukulaista tai tuttua joka ajaisi sitä pakua! Ja on siis itse ajokortiton. Minäkin olen ollut tuollaisessa tilanteesssa pari vuotta. Onneksi ei tarvinnut sinä aikana muuttaa.

Huomaa, että tänne kirjoittavat monet hyväosaiset ihmiset, jotka eivät osaa ajatella, millaista joidenkin elämä voi olla. Oletetaan, että on sitä ja tätä ja voi tehdä sitä ja tätä. Ei tiedetä ihmisestä ja tämän tilanteesta mitään. Mutta hirvittävä tarve päteä ja ottaa kantaa.

Vierailija
131/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Sillä pakettiautolla voi ajaa useamman kerran niitä tavaroita... Minäkin olen muuttanut kolme kertaa henkilöautolla. Sängyn patjat oli ainoat, jotka tuotti ongelmia, mutta niidenkin kanssa pärjättiin kekseliäisyydellä. Iso farkku on ihan hyvä muuttoauto. Pakettiautoon mahtuu jo melkein mitä tahansa. Tuskin sulla esim. täysikokoista biljardipöytää on. Jos on, niin pistä äkkiä myyntiin, saat ruokarahaa. 

Mutta ap on taas sellainen, joka vain valittaa, eikä mikään ratkaisu kelpaa. Olen seurannut tätä vänkäämistä täällä jo monta kertaa.

Vierailija
132/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Pyydä kavereita, tuttuja ja sukulaisia! Niin kaikki muuttaa. Ja pakulla ajetaan tietenkin useampi reissu!

Ei ole yhtään kaveria tai sukuliasta

AP

Vierailija
133/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Mä olen aina muuttanut pakulla. Reissuja on pitänyt tehdä useampia tavaroiden siirtämiseksi. Näin ihmiset toimivat. Miksi sä et voisi tehdä samoin?

Jätä tekosyyt!

En tiedä ap:stä, mutta on oikeasti ihmisiä, joilla ei ole ketään kaveria, sukulaista tai tuttua joka ajaisi sitä pakua! Ja on siis itse ajokortiton. Minäkin olen ollut tuollaisessa tilanteesssa pari vuotta. Onneksi ei tarvinnut sinä aikana muuttaa.

Huomaa, että tänne kirjoittavat monet hyväosaiset ihmi

Mutta kun me tiedämme tämän ihmisen tilanteen. Hän kertoo itsestään tällä palstalla tauotta. Hänellä on naisystävä, kavereita kesäretkille ja asuu kotikaupungissaan. Hänellä on ainakin toinen vanhempi -- saattoi olla molemmatkin, mutta oikeasti tämän tyypin puheet alkaa jo kyllästyttää - joka asuu samassa kaupungissa. Tässä keskustelussa vastailevat ne, jotka ovat tätä naukumista ja silkkaa järjen köyhyyttä kuunnelleet kuukausIa. Edes yksityiskohtaiset ohjeet, joilla kerrotaan tarkkaan, miten jonkin ongelman saa korjattua, eivät toimi tähän tyyppiin.

Vierailija
134/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Jätä tekosyyt!

Huomaa, että tänne kirjoittavat monet hyväosaiset ihmi

Ja kehotetaan myymään huonekaluja. Mulla ainakin kaikki sellaisia, että kukaan ei taatusti ostaisi. Useimmat eivät ottaisi edes ilmaiseksi. Täällä ilmeisesti ajatellaan, että köyhillä on hienoja ja uusia huonekaluja. Joillain voi ollakin, mutta todella monella ei .

Vierailija
135/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hommaan sinulle muuton ja maksan sen. 

Olen monille tarjonnut konkreettista apua, mutta eivät vaan tartu siihen, vaan löytyy joku tekosyy ja mieluummin valitetaan palstalla.

Olen asianajaja Helsingissä, joten varmasti asia hoituu. Sinun ei tarvitse tehdä muuta kuin hyväksyä avunantoni ja hankkia se uusi asunto, mihin muutetaan. Vai onko tämäkin liian vaikeaa??

Asianajaja, Helsinki

Vierailija
136/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Jätä tekosyyt!

Huoma

Ei huonekalujen tarvitse olla uusia ja kalliita, jotta ne ovat välttämättömiä. Esimerkiksi minulla on vanha, juuri minun raihnaista selkääni varten suunniteltu sänky- ja patjayhdistelmä. Sitä ei kukaan haluaisi edes saada lahjaksi, enkä minä koskaan pysty hankkimaan samanlaista. Ja kun tällainen sänky on pakko saada mukaan, samassa kuormassa kulkevat kyllä loputkin  huonekalut.

Vierailija
137/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen monille tarjonnut konkreettista apua, mutta eivät vaan tartu siihen, vaan löytyy joku tekosyy ja mieluummin valitetaan palstalla.

Olen asianajaja Helsingissä, joten varmasti asia hoituu. Sinun ei tarvitse tehdä muuta kuin hyväksyä avunantoni ja hankkia se uusi asunto, mihin muutetaan. Vai onko tämäkin liian vaikeaa??

Asianajaja, Helsinki

Tiedäthän, ett y p ja  m o det näkevät ip-osoitteesi? Eli kun sinä trollaat ensin köyhänä ja sitten tekeydyt varakkaaksi, sen näkee, kun viestit tulevat samasta osoitteesta. 

Kukaan täysipäinen ei luota kehenkään tällaisella palstalla apua tarjoavaan, koska sitä apua voi tarjota omalla nimellään näkyvästi tai mennä apua tarvitsevien järjestöjen toimintaan. Pelkkä vauva.fi on joko trolli tai huijari tai molempia. 

Vierailija
138/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kerron mitä ap:n pitää tehdä

1. Lopeta nämä trollit

2. Tarkista edes faktat että trollit olisivat uskottavampia

Mitä muiden pitää tehdä:

Olla uskomatta näitä trolleja. Aika surkeassa jamassa on työelämä, jos kaikkiin näihin nettitrolleihin uskotaan. Niin typerä ihminen ei tee töitäkään hyvin. 

Vierailija
139/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asianajaja, Helsinki

Tiedäthän, ett y p ja  m o det näkevät ip-osoitteesi? Eli kun sinä trollaat ensin köyhänä ja sitten tekeydyt varakkaaksi, sen näkee, kun viestit tulevat samasta osoitteesta. 

Kukaan täysipäinen ei luota kehenkään tällaisella palstalla apua tarjoavaan, koska sitä apua voi tarjota omalla nimellään näkyvästi tai mennä apua tarvitsevien järjestöjen toimintaan. Pelkkä vauva.fi on joko trolli tai huijari tai molempia. 

Aha. Et sinä ole yp etkä mode. Olet säälittävä

Vierailija
140/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ruma ja vähä-älyinen ja silti vaan ollut töissä heti valmistumisestani 18 v lähtien. Ikää nyt 35 v. Kumma kun sitten on näitä jotka ei muka pääse mihinkään töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän