Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensi kuussa ei sitten oikeasti rahat riitä kun käteen jää enää 200€ vuokran jälkeen, ennen jäi 550€, mitä tässä pitäisi tehdä?

Vierailija
28.03.2024 |

Ensi kuussa ei sitten oikeasti rahat riitä kun käteen jää enää 200€ vuokran jälkeen, ennen jäi 550€, mitä tässä pitäisi tehdä?

Halvempaa asuntoa etsin koko ajan mutta ei tunnu irtoavan mistään halvempaa vuokra-asuntoa.

Sitten toinen ongelma olisi se muuttaminen, ei minulla ole varaa muuttaa kun katsoin että esim. 20km päähän muutto  muuttopalvelulla maksaisi lähempänä 500€.

Töihinkään en pääse vaikka kuinka yritän kaikkiin mahdollisiin paikkoihin hakea mihin rahkeet riittää.

Kommentit (729)

Vierailija
81/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ap on ihanaa että siinä joudut kadulle.

Onko sulla kaikki hyvin?

Minä olisin enemmän huolissani ap:sta joka spämmää tänne tätä samaa rahattomuusjankutustaan jatkuvasti, kuukaudesta toiseen. Hänen ymmärryksensä ja käsityskykynsä eivät selvästikään ole millään mittapuilla katsottuna normaalilla tasolla.

Palkkaisitko? Jos et, tuleeko mieleen miksi hän ei pääse töihin?

En todellakaan. Kaikki muut kyllä tasan tietävät miksi hän ei pääse mihinkään töihin, hän itse ei asiaa ymmärrä ollenkaan vaan jankkaa ihmettelee miksi kukaan ei palkkaa vaikka 10000 hakemustakin on tehnyt vuosien aikana. Normaalia sairaudentunnottomuutta mt-ongelmaiselta.

Vierailija
82/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun pitää mennä töihin ja maksaa veroja että nyky kaltaisesi loiset voivat loisia ja lisääntyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paku maksaa noin satasen vuorokausi.

Muuta vaan halvempaan jos rahat ei riitä nykyiseen asuntoon.

Ei mahdu minun tavarat pakuun eikä minulla ole ajokorttia, tarvitsee rekan tai kuorma-auton, kuskin ja 2-3 kantajaa....

AP

Myy tavarasi pois ja kävele ovesta ulos.

Voi ne tavarat jättää sinnekin, lasku tulee mutta taitaa olla sama valittaja jolla on velka lista voutilla 

Paljonko tulee maksamaan uuden sängyn, työpöydän, tuolin, vaatteiden hankkiminen? Myös sänky, pöytä, tuolit, vaatteet, lamput voivat olla työvälineitä.

Kai niissä mummon perintö-huonekaluissa nyt sentään joku pöytä ja tuolit on?

Vierailija
84/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtio voisi palkata kaikki työttömät uravalmentajiksi. Uravalmentajan tehtävä on auttaa työtöntä löytämään töitä. Työttömät olisivat hyviä kokemusasiantuntijoita, koska he tuntevat hyvin työllistymisen esteet ja haasteet.

Puolet työttömistä voi toimia ensin kaksi viikkoa uravalmentajina valmentaen toista 50 % porukasta. Sitten vaihdetaan osia ja valmennettavana olevat ovatkin valmentajia ja toisin päin.

Näin vuorotellaan kahden viikon välein. Työttömyys saadaan puolitettua tai jopa nollattua hieman laskentatavasta riippuen.

Toinen vaihtoehto on se, että valtio palkkaa puolet työttömistä kaivamaan kuoppia ja loput täyttämään niitä.

Vierailija
85/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mahdu minun tavarat pakuun eikä minulla ole ajokorttia, tarvitsee rekan tai kuorma-auton, kuskin ja 2-3 kantajaa....

AP

AP, jos sinulla on rekallinen tavaraa, niin on selvää, että niistä riittää myyntiin; siitä saat muuttorahan.

En edelleenkään myy mummolta perittyjä huonekaluja ja kaapistoa

AP

No ei niitä kukaan ottaisi edes "hae h*luettiin" hinnalla. Oikeasti mietin vain kuka tuommoisia säilöö, ei kukaan normaali.

Vierailija
86/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo sanoi ettei köyhimpien toimeentulotuesta viedä niin miksi joku ei muka pärjää sillä toimeentulotuella.

Vierailija
87/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP, jos sinulla on rekallinen tavaraa, niin on selvää, että niistä riittää myyntiin; siitä saat muuttorahan.

AP

No ei niitä kukaan ottaisi edes "hae h*luettiin" hinnalla. Oikeasti mietin vain kuka tuommoisia säilöö, ei kukaan normaali.

Koko palstahan sen tietää että ap tosiaan on kaukana normaalista. Lukemattomat aloituksensa vain vahvistavat asiaa entisestään.

Vierailija
88/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

No ei tartte myydä mutta mitäs jos hyppäisit parvekkeelta. 

Kukaan ei jäisi kaipaamaan, ei edes omat sukulaisesi.

Vierailija
89/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi sanaa: Only Fans.

Monen työpaikkasavusta/jankuttajan mielestä OnlyFans ei ole oikeaa työtä eikä pidä kenenkään antaa tehdä OnlyFansissa töitä eikä ansaita ollenkaan rahaa, koska

- EIVÄTHÄN NE KUITENKAAN MAKSA VEROJA (viimeisi eilen oli tällä vauva-palstalla joukko jankuttajia sitä mieltä, että kukaan ei kuitenkaan maksa veroja)

- tuo ei ole oikeaa työtä 

- ei saa kenenkään antaa mainostaa TiKTokissa omaa OnlyFanssia, koska TikTok on kiinalainen vakoolisovellus ja se pitää lopettaa 

- myös kaikkialla muualla oman OnlyFans profiilin mainostaminen pitää lopettaa eli Insta, X jne pitää sulkea ja lopettaa KOSKA TUO EI OLE OIKEAA TYÖTÄ

- ja yhyy miksi naiset saa tienata rahaa, tämä on väärin

No kyllä se varmasti työstä käy kun toistaa ranteen paksuista mustaa moukaria joka aukkoonsa, ja kuvaa sen nettiin.

Vierailija
90/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi sanaa: Only Fans.

Ei toimi, kun tää on mies ja miehille ei oikein ole markkinoita Only fansissä. 

Vierailija
91/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

apeella on jokaiseen ratkaisuun ongelma. Ei neuvot kelpaa.

Ylpeys on monen ongelma.

Tarkoitan että tulet kyllä oppimaan vaikeimman kautta.

Vierailija
92/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jää käteen alle 150 e kuussa ja vielä elossa. Lopeta se ruikutus!

Vierailija
93/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, miksi et ikinä vastaa kysymykseen että miten on mahdollista että työkkäri ei laita sua kouluun tai työkokeiluun? Oot kuitenkin jo 10v ollut työtön. 

En ole työkkärin kirjoilla yleensä, elän pelkällä toimeentulotuella ja asumistuella

AP

Miksi et ilmoittaudu työkkäriin? Vai pelottaako että joudut töihin.

Ei kiinnosta mennä mihinkään turhille työkkärin kursseille juoppojen, kehitys vammaisten ja narkkareiden kanssa

AP

Mikä tekee sinusta paremman ihmisen ja miksi luokittelet toiset tietämättä edes heitä noin rumasti?

Vierailija
94/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ja silti ei ole varaa vuokraan? Miten on mahdollista.

Vierailija
95/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee töitä. Niitä pitää tehdä enemmän, jos alkaa tuleen vilu ja nälkä. Jos vain passiivisena ulvoo, ettei niitä töitä ole, pitää mennä syvälle itseensä ja lopettaa laiskottelu ja alkaa töihin töiden saamiseksi. 

Mietin itse kun olin työttömänä , no joo 13 v sitten,  että hakisin SOL laivasiivoukseen esim. tai yrittäisin koota sitä tuloa vaikka eri paikoissa tekemällä tunteja.

Myönnän etten tämän päivän tilanteesta tiedä mitään. 

Vierailija
96/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä johonkin pääset töihin. 

Voin muuten vannoa ettei välttämättä helposti pääsekään, meitä saattaa olla täällä muutakin saman ongelman äärellä.

Kyllä, paitsi minulle ei ole ongelma kun en enää 44 vuoden työ- ja yrittäjäuran jälkeen töistä välitäkään. Kuitenkin, esim. oman alani töitä ei täällä ole lähimaillakaan. Me pärjätään työttöminäkin ihan hyvin kun kaikki on hankittu, jää jopa säästöönkin mukavasti. Annan mieluusti työpaikat niille jotka niitä kipeästi tarvitsevat. Tänne ei kannata tulla vaikka on halpoja asuntoja. Kaksi firmaa lopettaa ja kunta vähentää työntekijöitään, kaksi koulua lopetetaan... ollaan Eteläsuomessa.

Vierailija
97/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, miksi et ikinä vastaa kysymykseen että miten on mahdollista että työkkäri ei laita sua kouluun tai työkokeiluun? Oot kuitenkin jo 10v ollut työtön. 

Tätä minäkin ihmettelen ja vastausta ei koskaan tule. Ja tänään oli Hesarissa hieno juttu Topi Borgista. Kirjolla oleva päässyt kauppaan töihin mutta ap muka ei????

Vierailija
98/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait olet laittanut toimeentulotukihakemuksen vireille? Tai saat jo sitä? Muuttoon voi saada jotain muuttoavustusta, ainakin ennen sitä sai. Ei ainakaan kannata muuttaa yhtään mihinkään jos ei ole työpaikkaa tiedossa. Olisit vaan yksi työtön lisää uudella paikkakunnalla. Te- toimiston virkailijatkin jopa ymmärtävät tämän.

Vierailija
99/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä johonkin pääset töihin. 

Voin muuten vannoa ettei välttämättä helposti pääsekään, meitä saattaa olla täällä muutakin saman ongelman äärellä.

Kyllä, paitsi minulle ei ole ongelma kun en enää 44 vuoden työ- ja yrittäjäuran jälkeen töistä välitäkään. Kuitenkin, esim. oman alani töitä ei täällä ole lähimaillakaan. Me pärjätään työttöminäkin ihan hyvin kun kaikki on hankittu, jää jopa säästöönkin mukavasti. Annan mieluusti työpaikat niille jotka niitä kipeästi tarvitsevat. Tänne ei kannata tulla vaikka on halpoja asuntoja. Kaksi firmaa lopettaa ja kunta vähentää työntekijöitään, kaksi koulua lopetetaan... ollaan Eteläsuomessa.

En tiedä oletteko samaa mieltä, mutta pitää tarttua työhön kuin työhön. Tosiasia on se, että jo työssä oleva työllistyy paremmin kuin työtön. Ei voi jäädä tuleen makaamaan.

Minulla on oma kokemus tästä.  Kun olet työssä niin siitä pikkuhiljaa voi edetä eteenpäin ja hakea sitten muita paikkoja. Ymmärtääkseni työnantajat eivät halveksu sitä, ettet 

ole ollut juuri siinä mitä nyt haet. Täkeämpää on että teet ja yrität.  Oli minun tieni ja ehkä olin onnekas.    

Vierailija
100/729 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hok Elanto palkkaa just 200 uutta työntekijää uudelle verkkokaupan keräilyvarastolle. Ootko jo hakenut?

Missä tämä työmaa sijaitsee konkreettisesti?

Vantaalla, Aviopoliksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän