Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensi kuussa ei sitten oikeasti rahat riitä kun käteen jää enää 200€ vuokran jälkeen, ennen jäi 550€, mitä tässä pitäisi tehdä?

Vierailija
28.03.2024 |

Ensi kuussa ei sitten oikeasti rahat riitä kun käteen jää enää 200€ vuokran jälkeen, ennen jäi 550€, mitä tässä pitäisi tehdä?

Halvempaa asuntoa etsin koko ajan mutta ei tunnu irtoavan mistään halvempaa vuokra-asuntoa.

Sitten toinen ongelma olisi se muuttaminen, ei minulla ole varaa muuttaa kun katsoin että esim. 20km päähän muutto  muuttopalvelulla maksaisi lähempänä 500€.

Töihinkään en pääse vaikka kuinka yritän kaikkiin mahdollisiin paikkoihin hakea mihin rahkeet riittää.

Kommentit (729)

Vierailija
161/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä johonkin pääset töihin.

Esim?

Vierailija
162/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ruma ja vähä-älyinen ja silti vaan ollut töissä heti valmistumisestani 18 v lähtien. Ikää nyt 35 v. Kumma kun sitten on näitä jotka ei muka pääse mihinkään töihin.

Mitä työtä teet? Löytyykö rekry Googlella? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim?

Sulle on ehdotettu paikkoja mutta kun eivät kelpaa. 

Vierailija
164/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaana saakin helpommin töitä kuin pitkäaikaistyöttömänä keski-ikäisenä.

Vierailija
165/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä ja sama lopputulos! Sinä saat lojua kotona. Minä teen töitä 40 h viikossa. On kai oikein, että et saa rahaa 

Vierailija
166/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni on täällä jo antanut sinulle vastauksen  ääliökysymykseesi: mitä tässä pitäisi tehdä ?  Mutta mikään ei sinulle käy!!!!  

Käy mutta ei ole tullut mitään fiksua ehdotusta

Palsta on anonyymi, vaikkakin olet jo vanha tuttu. Kun kaikin tavoin on jo monessa ketjussa yritetty neuvoa antaa ja niinkuin joku jo totesi, sinulla on joka ratkaisuun ongelma. Mietin voisimmeko me palstalaiset lähettää sinulle vaikka jonkun kuriirin kautta joka kuukausi paljon rahaa, niin sitten sinulla ei olisi niin vaikeaa ainakaan taloudellisesti. Jonkun mielenilmauksenkin voisimme järjestää sinua lähinnä olevan Kelan tai sossun rappusilla. Hyväntekeväisyysmaratonkin olisi mainio tapa kerätä varallisuutt sinulle. Olisit meille kuin oma pieni kummilapsi. ;D 

Vierailija
167/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni on täällä jo antanut sinulle vastauksen  ääliökysymykseesi: mitä tässä pitäisi tehdä ?  Mutta mikään ei sinulle käy!!!!  

AP

Sulla ei kuule tuossa tilanteessa enää ole varaa valita mikä on fiksua ja mikä ei. Hae puhelinmyyjäksi vaikkapa lehtimyyntiin, sitä pystyy tekemään etänä, vaikka kotoa käsin.

En pysty mitään puhelin myyntiä tehdä kun on ihmispelko

AP

Vierailija
168/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole keski ikäinen

AP

Vierailija
169/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim?

Sulle on ehdotettu paikkoja mutta kun eivät kelpaa. 

Olen eri. Mutta työnhausta on kokemusta. Itse pääsin, kun piti pystyä aloittamaan heti ja eivät ehtineet lukea paljon hakemuksia. Eli tuurilla. Aina ja kaikilla ei ole tuuria. 

Vierailija
170/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn töissä ja sama lopputulos! Sinä saat lojua kotona. Minä teen töitä 40 h viikossa. On kai oikein, että et saa rahaa 

Voit itsekin jäädä työttömäksi jos kadehdit minun elämää

AP

Vierailija
171/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee.

Vierailija
172/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paku maksaa noin satasen vuorokausi.

Muuta vaan halvempaan jos rahat ei riitä nykyiseen asuntoon.

Ei mahdu minun tavarat pakuun eikä minulla ole ajokorttia, tarvitsee rekan tai kuorma-auton, kuskin ja 2-3 kantajaa....

AP

😂😂

Tori.fi

Vierailija
173/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Sulla ei kuule tuossa tilanteessa enää ole varaa valita mikä on fiksua ja mikä ei. Hae puhelinmyyjäksi vaikkapa lehtimyyntiin, sitä pystyy tekemään etänä, vaikka kotoa käsin.

En pysty mitään puhelin myyntiä tehdä kun on ihmispelko

AP

No niin,   nyt sieltä tuli  ihmispelko  :)    olit kuitenkin hakenut mäkkäriin ja kauppoihin töihin... :)    voi kiesus näitä sun selityksiä.. 

Vierailija
174/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit itsekin jäädä työttömäksi jos kadehdit minun elämää

AP

Ethän sä edes hae työmarkkinatukea. 

Vierailija
175/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim?

Siivoamaan. Rtk-palvelu, iss, sol ja ne miljoonat muut siivousfirmat. Ei tarvi kuin puhelin ottaa käteen tai mennä käymään lähimmässä toimipisteessä ja kas, työpaikka on sinun.

Vierailija
176/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teen kun minulla on asumistuki loppumassa kokonaan ja ainut tulo on työmarkkina tuki..

Uudet ehdot on lopettamassa minulta kokonaan asimistuen ja ensi vuonna tuleva yleistuki tulee viemään myös sen työmarkkina tuen ja jään täysin tulottomaksi.

Ainut tilille tuleva raha on pääomatulo n. 5000 euroa vuodessa joka on n.400 euroa kk mutta se ei riitä edes vuokraan

Vierailija
177/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paku maksaa noin satasen vuorokausi.

Muuta vaan halvempaan jos rahat ei riitä nykyiseen asuntoon.

Ei mahdu minun tavarat pakuun eikä minulla ole ajokorttia, tarvitsee rekan tai kuorma-auton, kuskin ja 2-3 kantajaa....

AP

😂😂

Tori.fi

En myy edelleenkään kallisarvoisia perintö huonekalujani

AP

Vierailija
178/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim?

Siivoamaan. Rtk-palvelu, iss, sol ja ne miljoonat muut siivousfirmat. Ei tarvi kuin puhelin ottaa käteen tai mennä käymään lähimmässä toimipisteessä ja kas, työpaikka on sinun.

Olen siivoojaksi hakenut monta kertaa mutta en pääse kun vaaditaan ajokortti, oma auto ja tutkinto todistus ja silti palkka on vain 10€/h

AP

Vierailija
179/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kommentit on jotenkin niin tylyjä, että mielestäni hänen lahjakkuutensa sopisi hyvin jonkin ison yrityksen asiakaspalveluun. Kelan ja veroviraston aspa olisi myös hyvä vaihtoehto. Tuskin monikaan toista kertaa soittaa rimpauttelisi, kun jo ensikohtaamisella otettaisiin luulot pois.

Vierailija
180/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kommentit on jotenkin niin tylyjä, että mielestäni hänen lahjakkuutensa sopisi hyvin jonkin ison yrityksen asiakaspalveluun. Kelan ja veroviraston aspa olisi myös hyvä vaihtoehto. Tuskin monikaan toista kertaa soittaa rimpauttelisi, kun jo ensikohtaamisella otettaisiin luulot pois.

Ei ole tylyjä

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä