Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensi kuussa ei sitten oikeasti rahat riitä kun käteen jää enää 200€ vuokran jälkeen, ennen jäi 550€, mitä tässä pitäisi tehdä?

Vierailija
28.03.2024 |

Ensi kuussa ei sitten oikeasti rahat riitä kun käteen jää enää 200€ vuokran jälkeen, ennen jäi 550€, mitä tässä pitäisi tehdä?

Halvempaa asuntoa etsin koko ajan mutta ei tunnu irtoavan mistään halvempaa vuokra-asuntoa.

Sitten toinen ongelma olisi se muuttaminen, ei minulla ole varaa muuttaa kun katsoin että esim. 20km päähän muutto  muuttopalvelulla maksaisi lähempänä 500€.

Töihinkään en pääse vaikka kuinka yritän kaikkiin mahdollisiin paikkoihin hakea mihin rahkeet riittää.

Kommentit (729)

Vierailija
141/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paku maksaa noin satasen vuorokausi.

Muuta vaan halvempaan jos rahat ei riitä nykyiseen asuntoon.

Ei mahdu minun tavarat pakuun eikä minulla ole ajokorttia, tarvitsee rekan tai kuorma-auton, kuskin ja 2-3 kantajaa....

AP

Pyydä kavereita, tuttuja ja sukulaisia! Niin kaikki muuttaa. Ja pakulla ajetaan tietenkin useampi reissu!

Ei ole yhtään kaveria tai sukuliasta

AP

Kuitenkin käyt äidilläsi, siskolla ja kavereilla. 

Vierailija
142/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä löytyy aina tekevälle. Nykynuoret on vaan niin ranttuja ja laiskoja ja osa keksii itselleen vielä mielenterveys ongelmat, ettei töitä tarvitsisi tehdä. Jos kouluja ei ole jaksanut käydä, niin kannattaa aloittaa perustöitä tekemällä, eli siivousala, auton rattiin, varastolle, kauppaan, pikaruokalaan ja jne.. Vain laiska ja saamaton voi väittää, ettei töitä löydy. Yleensä työttömyys johtuu asenneongelmasta, Vältellään töitä jossa tulee hiki, palkka ei ole kova tai joutuu heräämään aikaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mahdu minun tavarat pakuun eikä minulla ole ajokorttia, tarvitsee rekan tai kuorma-auton, kuskin ja 2-3 kantajaa....

AP

Pyydä kavereita, tuttuja ja sukulaisia! Niin kaikki muuttaa. Ja pakulla ajetaan tietenkin useampi reissu!

AP

Ei ole yhtään sukulaista tai kaveria joka voisi muutossa auttaa...

AP

Vierailija
144/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

AP

Jotenkin tämä vastaus ei yllätä. Eihän sulle käy mikään ja joka asiaan sulla on selitys. 

Vierailija
145/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ruma ja vähä-älyinen ja silti vaan ollut töissä heti valmistumisestani 18 v lähtien. Ikää nyt 35 v. Kumma kun sitten on näitä jotka ei muka pääse mihinkään töihin.

Tuhansia työhakemuksia laitettu vuosien aikana joka paikkaan eikä ole töitä löytynyt kun jokaiseen paikkaan on 1000 hakijaa ja vain 1 valitaan töihin

AP

Vierailija
146/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töitä löytyy aina tekevälle. Nykynuoret on vaan niin ranttuja ja laiskoja ja osa keksii itselleen vielä mielenterveys ongelmat, ettei töitä tarvitsisi tehdä. Jos kouluja ei ole jaksanut käydä, niin kannattaa aloittaa perustöitä tekemällä, eli siivousala, auton rattiin, varastolle, kauppaan, pikaruokalaan ja jne.. Vain laiska ja saamaton voi väittää, ettei töitä löydy. Yleensä työttömyys johtuu asenneongelmasta, Vältellään töitä jossa tulee hiki, palkka ei ole kova tai joutuu heräämään aikaisin.

Ei löydy, olen kaikkeen mahdolliseen työhön hakenut, mäkkäriin, ravintoloihin, postille, raksalle, tehtaille, varastoille, kauppoihin, pankkiin, talonmieheksi yms. enkä ole päässyt

AP

Vierailija
147/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

AP<

Kyllä käy mutta ei ole semmoista sukulaista joka voisi kantaa painavia tavaroita tai ajaa rekkaa..

AP

Vierailija
148/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhännän Maustajalle pääsee töihin kuka vaan haluaa. Mikä selitys sulla on että et hae sinne?

Vierailija
149/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyhännän Maustajalle pääsee töihin kuka vaan haluaa. Mikä selitys sulla on että et hae sinne?

En asu missään pyhännällä enkä sinne muuta

AP

Vierailija
150/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni on täällä jo antanut sinulle vastauksen  ääliökysymykseesi: mitä tässä pitäisi tehdä ?  Mutta mikään ei sinulle käy!!!!  

Vierailija
151/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni on täällä jo antanut sinulle vastauksen  ääliökysymykseesi: mitä tässä pitäisi tehdä ?  Mutta mikään ei sinulle käy!!!!  

Käy mutta ei ole tullut mitään fiksua ehdotusta

AP

Vierailija
152/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Eli sua ei edes kiinnosta työt. Rahaa vain pitäisi saada lisää tekemättä itse mitään. Sun kaltaisilta pitäisi ottaa kaikki tuet pois. Olet oksettava loinen. 

Työt kiinnostaa mutta mihinkään maaseudulle en muuta

AP

Vierailija
153/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se rekkakuormallinen painavia huonekaluja on sun nykyiseen asuntoon päätynyt? Kun ketään auttamaan kykenevää ei tuttavapiirissä ole.

Vierailija
154/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Eli sua ei edes kiinnosta työt. Rahaa vain pitäisi saada lisää tekemättä itse mitään. Sun kaltaisilta pitäisi ottaa kaikki tuet pois. Olet oksettava loinen. 

AP

Sitten jäät asunnottomaksi Helsinkiin. Ei se sen kummempaa ole.

Vierailija
155/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Sitten lopetat valituksen ja maksat itse vuokrasi. 

Vierailija
156/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se rekkakuormallinen painavia huonekaluja on sun nykyiseen asuntoon päätynyt? Kun ketään auttamaan kykenevää ei tuttavapiirissä ole.

Mummo ja isäni kantoi ne vuosia sitten asuntoon, enää ei pysty

AP

Vierailija
157/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Sulla ei kuule tuossa tilanteessa enää ole varaa valita mikä on fiksua ja mikä ei. Hae puhelinmyyjäksi vaikkapa lehtimyyntiin, sitä pystyy tekemään etänä, vaikka kotoa käsin.

Vierailija
158/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Sulle on ehdotettu muuttamista, koulua ja töitä. Mikään ei kelpaa. Mitä helvettiä sulle pitäis sanoa????

Vierailija
159/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä hommaan sinulle muuton ja maksan sen. 

Olen monille tarjonnut konkreettista apua, mutta eivät vaan tartu siihen, vaan löytyy joku tekosyy ja mieluummin valitetaan palstalla.

Olen asianajaja Helsingissä, joten varmasti asia hoituu. Sinun ei tarvitse tehdä muuta kuin hyväksyä avunantoni ja hankkia se uusi asunto, mihin muutetaan. Vai onko tämäkin liian vaikeaa??

Asianajaja, Helsinki

Tiedäthän, ett y p ja  m o det näkevät ip-osoitteesi? Eli kun sinä trollaat ensin köyhänä ja sitten tekeydyt varakkaaksi, sen näkee, kun viestit tulevat samasta osoitteesta. 

Kukaan täysipäinen ei luota kehenkään tällaisella palstalla apua tarjoavaan, koska sitä apua voi tarjota omalla nimellään näkyvästi tai mennä apua tarvitsevien järjestöjen toimintaan. Pelkkä vauva.fi on joko trolli ta

Aha. Et sinä ole yp etkä mode. Olet säälittävä

En olekaan. Se ei poista sitä faktaa, että yp ja mode näkevät ip-osoitteet. Ihan riittää että perustaa oman foorumin niin näkee. 

Vierailija
160/729 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mikään ei sinulle käy, mitään ei suostu tekemään, ja kaikkeen sulla on väsynyt selitys..Niin eihän sulle mitään tukia kuulu silloin  edes  maksaa, se on täysin oikein että tukia leikataan, juuri tuollaisten ihmisten  takia niitä pitääkin leikata. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän