Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Provosoivat ja epäasialliset palstalaiset

Vierailija
28.03.2024 |

Mikä on teidän motiivi kirjoitella epäasiallisia ja hölmöjä juttuja tai ilkeillä ja provosoida tarkoituksellisesti?

Viimeaikoina olen löytänyt itseni kirjoittamasta tänne asioita, joista vajoaisin häpeään jonkun tutun tai kenenkään nähdessä kirjoittamaani. Aiemmin olen ihmetellyt ja halveksinut moista käytöstä. En osaa äkkiä sanoa mistä on kyse, ehkä jonkinlainen pettymys muihin ihmisiin on saanut ikäänkuin luovuttamaan ja puran pahaa oloani olemalla itse kamala. En haluaisi olla..

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä uunojen ajatuksista välittämään, voi aivan vapaasti päästellä höyryjä. Johonkin ne sitten osuu mutta senkun päästelee pois itsekin

Vierailija
2/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seura tekee kaltaisekseen. Ole vähän aikaa pois palstalta ja yritä löytää itsestäsi positiivinen puoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole.

Mieti joka kerran, että voisit kertoa periaatteessa saman asian omalla nimellä.

Hauskat trollit ei mua haittaa niinkään. Ilkeät kyllä.

Tämä palsta voisi oikeasti olla hyvä paikka puhua anonyymina,mutta nykyään lähinnä likasanko.

Vierailija
4/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ole.

Mieti joka kerran, että voisit kertoa periaatteessa saman asian omalla nimellä.

Hauskat trollit ei mua haittaa niinkään. Ilkeät kyllä.

Tämä palsta voisi oikeasti olla hyvä paikka puhua anonyymina,mutta nykyään lähinnä likasanko.

Onneksi on hauskojakin trolleja, nauran näille myös. Vauvafi on mukavan rento ja höpsö palsta, mutta täällä on paljon tuota ilkeää ja nimenomaan likasanko sisältöä. Kauhukseni tuotin sitä parina päivänä itsekin.

Äsken iski häpeä, aivan posket punehtui kun jotenkin tajusin ajatella että minä se kirjoitan tätä vaikka olen täällä anonyymi. Entä jos joku saisi tietää, jos ei ihminen niin jokin korkeampi voima. Häpeä on ikävä tunne vaan sille on paikkansa.

Vierailija
5/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naureskelen, kun katson miten ihmiset ottavat provoni toisissaan ja vastaavat näppäimistö sauhuten. 

Vierailija
6/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan tätä. En edes ilkeile mutta miten voikaan saada näin paljon hauskuutta

Vierailija
7/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten kirjoitit että puna nousi?

Vierailija
8/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä koomista kun asiallisenkin viestin loppuun laittaa M-tunnisteen niin naiset yrittää niin kovin hassutella jollain alentavalla miesinhoa pursuavalla vastauksellaan.

Vierailija
9/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh synninpäästö. Kysyttiin mitä tarjota muslimiperheelle ruuaksi, ehdotin koirankakkaa kun silpovat lapsiaan ym kamalaa.. Ja nauroin kun lähetin vastauksen. Sitten tukien leikkauksia pohtivalle ehdotin että menee töihin, telttaan asumaan tai kiikuun. Eli kamalaa ilkeää kuraa.

Ohjaan työssäni vaikeuksissa olevia tukipalveluiden ääreen enkä halveksi heitä siellä. Pyydän anteeksi näiltä ihmisryhmiltä vaikka tuskin tätä näkevätkään.

Vierailija
10/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh synninpäästö. Kysyttiin mitä tarjota muslimiperheelle ruuaksi, ehdotin koirankakkaa kun silpovat lapsiaan ym kamalaa.. Ja nauroin kun lähetin vastauksen. Sitten tukien leikkauksia pohtivalle ehdotin että menee töihin, telttaan asumaan tai kiikuun. Eli kamalaa ilkeää kuraa.

Ohjaan työssäni vaikeuksissa olevia tukipalveluiden ääreen enkä halveksi heitä siellä. Pyydän anteeksi näiltä ihmisryhmiltä vaikka tuskin tätä näkevätkään.

Noh tuohan on mietoa vielä

Vierailija
11/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä koomista kun asiallisenkin viestin loppuun laittaa M-tunnisteen niin naiset yrittää niin kovin hassutella jollain alentavalla miesinhoa pursuavalla vastauksellaan.

Sama pätee täällä toisinpäin, miehenä ainakin esiintyvät halventavat naisia. Naisia enemmistö taitaa olla täällä

Vierailija
12/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naureskelen, kun katson miten ihmiset ottavat provoni toisissaan ja vastaavat näppäimistö sauhuten. 

Tämähän se :D Saa monesti niin jäätävät selkäkeikka huutisnaurut että ei ole tosikaan. Pirun hauskaa huudattaa varsikin kelan elättämiä demariakkoja, ne saa ajettua aivan raivohulluiksi muutamalla napin painalluksella. Se on kuin pianoa soittaisi :)

Vierailija
13/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh tuohan on mietoa vielä

Mikä on karua jos köyhän kehottaminen itsem urhaan ym. ei ole?

Vierailija
14/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" everybody's bitching 'cause the times are tough"

Vierailija
15/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mottiivi on siinä että annan kaikkien tunteiden tulla aidosti ilman sensuuria. Samalal testaan mitä Suomessa voi puhua ja mitä ei. Toisinaan otan kantaa poliittisiin kriittisiin kysymyksiin todella intohimoisella ja aidolla kiinnostuksella. Toisinaan taas tekee mieli oksentaa jonkun randomin peräaukkoon. Se on kaikki vain elämää ja tuntemuksia ja äärettömän vapauttavaa.

Vierailija
16/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mottiivi on siinä että annan kaikkien tunteiden tulla aidosti ilman sensuuria. Samalal testaan mitä Suomessa voi puhua ja mitä ei. Toisinaan otan kantaa poliittisiin kriittisiin kysymyksiin todella intohimoisella ja aidolla kiinnostuksella. Toisinaan taas tekee mieli oksentaa jonkun randomin peräaukkoon. Se on kaikki vain elämää ja tuntemuksia ja äärettömän vapauttavaa.

Ja lisään että oikeassa elämässä olen todella hyvä ihminen. SIihen pyrin aina. Valitettavasti ympärilläni on liikaa suvaitsemattomia Jumalaa pelkääviä metsäläisiä.

Vierailija
17/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se :D Saa monesti niin jäätävät selkäkeikka huutisnaurut että ei ole tosikaan. Pirun hauskaa huudattaa varsikin kelan elättämiä demariakkoja, ne saa ajettua aivan raivohulluiksi muutamalla napin painalluksella. Se on kuin pianoa soittaisi :)

Osa on niin lusmuja, avuttomia tai muuten huonoja että ansaitsevat naljailua ja onhan tuo jossain määrin hauskaa vouhkaamista. Mutta jossakin kulkee hyvän maun raja, ihminen siellä kuitenkin on lukemassa suolletun loan.

Vierailija
18/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on järkyttävästi trolleja liikkeellä ja puhuvat rumia. Moni yksin asuva ihminen etsii positiivista ketjua ja rauhallista keskustelua. Osa voi olla ahdistunut pyhien vuoksi, kun kaikki katoavat jonnekin. Miksi trollit häiriköivät palstalla.

Vierailija
19/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan mitä huvittaa ja joku kohta poistaa sen.

Jos haluaisi asiallisen palstan niin sinne pitäisi kirjautua pankkitunnuksilla, ehkä sitten muutama härö karsiutuisi pois.

Vierailija
20/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun täytyy tunnustaa että olen vuosia sitten kirjoittanut oikein hiton hyvän provon Suomi24-palstalle.

Yllätyin miten se upposi kuin häkä ja palsta suorastaan repesi raivoavista vastaajista!

Alkuun ei ollut tarkoitus jatkaa mutta sitten minuun meni paholainen ja halusin katsoa miten pitkälle voin sen vetää. Lopulta tunnustin että kyseessä on provo ja voi että mikä raivo nousi sitten siitä! 

Asia ei ollut kovin kummpoinen, en tiedä mikä siinä triggeröi. Ihmiset  voi olla sitten huvittavia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi