Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Provosoivat ja epäasialliset palstalaiset

Vierailija
28.03.2024 |

Mikä on teidän motiivi kirjoitella epäasiallisia ja hölmöjä juttuja tai ilkeillä ja provosoida tarkoituksellisesti?

Viimeaikoina olen löytänyt itseni kirjoittamasta tänne asioita, joista vajoaisin häpeään jonkun tutun tai kenenkään nähdessä kirjoittamaani. Aiemmin olen ihmetellyt ja halveksinut moista käytöstä. En osaa äkkiä sanoa mistä on kyse, ehkä jonkinlainen pettymys muihin ihmisiin on saanut ikäänkuin luovuttamaan ja puran pahaa oloani olemalla itse kamala. En haluaisi olla..

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää haukkua ketään, mutta trolleja haukun koska se saa ne lopettamaan. En vaan jaksa lukea trollausaloituksia toisensa perään. Se ei ole tämän palstan funktio.

Trolleja saakin haukkua, samalla mitalla takaisin. Pasga haisee ja banjot soi, koirat haukkuu ja karavaani kulkee :D

Vierailija
42/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut saa suunnatonta nautintoa siitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naureskelen, kun katson miten ihmiset ottavat provoni toisissaan ja vastaavat näppäimistö sauhuten. 

Mutta eikö ole muuta tekemistä kun täyttää palstaa provoilla. Mitä siitä itselle saa. Eikö itseä kiinnostavat aiheet olisi mukavampia kirjoitella ja sellaisiin vastailla. 

Kun äo on 50, niin ei muuhun kykene. Harmi meille äo 150, jotka haluaisimme lukea oikeaa keskustelua, ehkä satunnaisella huumorilla maustettuna.

Ja meidän älykkyyseron huomaa siitäkin, että en pidä mitään noista trollausjutuista edes hauskoina. Moni näyttää pitävän niitä hauskana viihteenä. 

No ette te tosikot mitään älykkäitä ole. Oikeastaan menee kääntäen että mitä typerämpää huumoria niin sitä älykkäämpi kirjoittaja.

Vierailija
44/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskoja juttuja, harmi kun ne poistuu niin nopsaan.

Vauva idea on varmaan vuosien saatossa kadonnut ja kauas. Itse olen noin 2kk vanha palstalainen, vahingossa eksyin.

Juuu maar vauviksen alkuperäinen idea on kadonnut kauas kuin tuhnu tunturituuleen 💨

Vierailija
45/45 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on itänaapurin hybridivaikuttamista, että luodaan eripuraa ja hajaannusta suomen kansaan mm. keskustelupalstojen kautta.

Älkää vastailko näille iigoreille, vaan ilmoittakaa heidän kommenttinsa asiattomiksi.

Että venäläiset kirjoittaa suomeksi törkyä vauvapalstalle nujertaakseen Suomen? Oikeesti o.o

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi