Ajattelin pihatöiden jälkeen livahtaa pyörällä läheiseen baariin hetkeksi terassikaljalle mutta sitten en lopulta uskaltanutkaan
Vaino olisi kuitenkin ihmetellyt, missä mies on kun ei näy enää pihalla ruohoa leikkaamassa. Oletko mielestäsi tossun alla oleva nyhverö? Rehelliset mielipiteet.
Kommentit (12)
Jos olisin tuo vaimo, haluaisin mukaan.
Mars sisälle siitä! Seuraavaksi imuroit ja moppaat lattiat. Sen jälkeen alat tehdä ruokaa ja siivoat jälkesi. Kuningatar makaa aurinkotuolissaan, hänelle voit viedä drinksun.
Tiedä paikkasi!
Miksi sinun pitäisi livahtaa baariin salaa? Oletko juoppo?
Ei kannata. Jokin itse lasillisen punaviiniä helteellä ja sen jälkeen nukuin 3 tuntia. Meni päivä hukkaan.
Kyllä se onnistuu, poljet vaan ihan hirveetä vauhtia ja kalja ykkösellä alas, ei mulla ainakaan vaimo ole epäillyt mitään.
Sano vaimolle: Lähen kaljalle, tuun parin tunnin päästä takas.
Ei o vaikeeta.
Muut miehet nauttii lauantaista terassilla ja sinä nyyhkit autotallissa kun Vaimokulta ei anna lupaa mennä myös :/ kuulostahaan tuo vähän nyhveröltä
Mä join eilen bissen silloin kun olin väittänyt miehelleni että kipaisen hakemaan Normalista kuukautissiteitä ruokakaupan ja autohallin välisellä matkalla
Vierailija kirjoitti:
Mä join eilen bissen silloin kun olin väittänyt miehelleni että kipaisen hakemaan Normalista kuukautissiteitä ruokakaupan ja autohallin välisellä matkalla
Kuulostaa ihan multa, kun olin vasta aloitteleva alkoholisti.
Siis vaimo ja olenko. Sorry typot. Kirjoitan tätä autotallin huonossa valossa kädet vavisten.