Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Provosoivat ja epäasialliset palstalaiset

Vierailija
28.03.2024 |

Mikä on teidän motiivi kirjoitella epäasiallisia ja hölmöjä juttuja tai ilkeillä ja provosoida tarkoituksellisesti?

Viimeaikoina olen löytänyt itseni kirjoittamasta tänne asioita, joista vajoaisin häpeään jonkun tutun tai kenenkään nähdessä kirjoittamaani. Aiemmin olen ihmetellyt ja halveksinut moista käytöstä. En osaa äkkiä sanoa mistä on kyse, ehkä jonkinlainen pettymys muihin ihmisiin on saanut ikäänkuin luovuttamaan ja puran pahaa oloani olemalla itse kamala. En haluaisi olla..

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitan täysin tunteesta riippumattomia faktoja. Jos niistä joku ottaa itseensä niin se on ihan hänen oma asiansa.

Vierailija
22/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on sisältövaroitukset? Ahdistaa ja itkettää koko ajan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naureskelen, kun katson miten ihmiset ottavat provoni toisissaan ja vastaavat näppäimistö sauhuten. 

Mutta eikö ole muuta tekemistä kun täyttää palstaa provoilla. Mitä siitä itselle saa. Eikö itseä kiinnostavat aiheet olisi mukavampia kirjoitella ja sellaisiin vastailla. 

Vierailija
24/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä koomista kun asiallisenkin viestin loppuun laittaa M-tunnisteen niin naiset yrittää niin kovin hassutella jollain alentavalla miesinhoa pursuavalla vastauksellaan.

Sama pätee täällä toisinpäin, miehenä ainakin esiintyvät halventavat naisia. Naisia enemmistö taitaa olla täällä

Ei tarvitse olla kuin yksi ja hänen sivupersoonansa/pari muuta luuseria, jotka oksentelevat tänne säännöllisesti. Mitäpä noista. Niin säälittäviä että alkavat olla jo melkein huvittavia.

Vierailija
25/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naureskelen, kun katson miten ihmiset ottavat provoni toisissaan ja vastaavat näppäimistö sauhuten. 

Eli iso motiivi on valta vaikuttaa toiseen ihmiseen. Onko netin ulkopuolisessa elämässä sinulla vaikutusvaltaa ja arvostusta yhteisössä?

Vierailija
26/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitä uunojen ajatuksista välittämään, voi aivan vapaasti päästellä höyryjä. Johonkin ne sitten osuu mutta senkun päästelee pois itsekin

Harmi vain että, ne mielenkiintoiset ja kivat, aiheet katoaa massaan ja osalta menee ohi kokonaan

Vierailija
27/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun täytyy tunnustaa että olen vuosia sitten kirjoittanut oikein hiton hyvän provon Suomi24-palstalle.

Yllätyin miten se upposi kuin häkä ja palsta suorastaan repesi raivoavista vastaajista!

Alkuun ei ollut tarkoitus jatkaa mutta sitten minuun meni paholainen ja halusin katsoa miten pitkälle voin sen vetää. Lopulta tunnustin että kyseessä on provo ja voi että mikä raivo nousi sitten siitä! 

Asia ei ollut kovin kummpoinen, en tiedä mikä siinä triggeröi. Ihmiset  voi olla sitten huvittavia...

Tuolta minustakin tänään tuntui että minuun meni paholainen. En ainakaan halua hyväksyä ajatusta että olen ihminen kuka suoltaa moista törkeyttä eri ihmisryhmiä kohtaan. Kun juttuni eivät olleet edes hauskoja.

Ap

Vierailija
28/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaalla palstalla ei sellaisia ole, törkyä kirjoittavaa ei kiinnosta varoittaa kun aikomus on nimenomaisesti vaikuttaa negatiivisesti muihin.

Vierailija
29/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan mitä huvittaa ja joku kohta poistaa sen.

Jos haluaisi asiallisen palstan niin sinne pitäisi kirjautua pankkitunnuksilla, ehkä sitten muutama härö karsiutuisi pois.

Niin se on, sosiaalinen kuri ja häväistyksen mahdollisuus pitää ihmisen ruodussa. Mutta moraalinen selkäranka on silloin ohut.

Se miten toimii kun kukaan ei näe tai vaikka puolustuskyvyttömän (vammainen, vanhus, eläin ym) kanssa mittaa todellisen moraalin.

Vierailija
30/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun täytyy tunnustaa että olen vuosia sitten kirjoittanut oikein hiton hyvän provon Suomi24-palstalle.

Yllätyin miten se upposi kuin häkä ja palsta suorastaan repesi raivoavista vastaajista!

Alkuun ei ollut tarkoitus jatkaa mutta sitten minuun meni paholainen ja halusin katsoa miten pitkälle voin sen vetää. Lopulta tunnustin että kyseessä on provo ja voi että mikä raivo nousi sitten siitä! 

Asia ei ollut kovin kummpoinen, en tiedä mikä siinä triggeröi. Ihmiset  voi olla sitten huvittavia...

Tuolta minustakin tänään tuntui että minuun meni paholainen. En ainakaan halua hyväksyä ajatusta että olen ihminen kuka suoltaa moista törkeyttä eri ihmisryhmiä kohtaan. Kun juttuni eivät olleet edes hauskoja.

Ap

Langennut arkkienkeli koettelee saatanan monilla kasvoilla ihmistä. Ota Jeesuksen tarjoama pelastus ja anteeksianto vastaan. Jumalan karitsana sielusi pelastuu.

Vierailija
32/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää haukkua ketään, mutta trolleja haukun koska se saa ne lopettamaan. En vaan jaksa lukea trollausaloituksia toisensa perään. Se ei ole tämän palstan funktio.

Vierailija
33/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko vaikka se, että vain pikkulapset yleensä harrastavat tuonkaltaista valehtelua? Todella lapsellista ja typerää aikuiselta ihmiseltä.

Vierailija
34/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö ole muuta tekemistä kun täyttää palstaa provoilla. Mitä siitä itselle saa. Eikö itseä kiinnostavat aiheet olisi mukavampia kirjoitella ja sellaisiin vastailla. 

Kun äo on 50, niin ei muuhun kykene. Harmi meille äo 150, jotka haluaisimme lukea oikeaa keskustelua, ehkä satunnaisella huumorilla maustettuna.

Vierailija
35/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaalla palstalla ei sellaisia ole, törkyä kirjoittavaa ei kiinnosta varoittaa kun aikomus on nimenomaisesti vaikuttaa negatiivisesti muihin.

Jep. Siksi trollaus on satanismia. Always has been, always will be. Olen surullinen miten paljon Suomessa harjoitetaan satanismia.

Vierailija
36/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten kirjoitit että puna nousi?

Noh synninpäästö. Kysyttiin mitä tarjota muslimiperheelle ruuaksi, ehdotin koirankakkaa kun silpovat lapsiaan ym kamalaa.. Ja nauroin kun lähetin vastauksen. Sitten tukien leikkauksia pohtivalle ehdotin että menee töihin, telttaan asumaan tai kiikuun. Eli kamalaa ilkeää kuraa.

Ohjaan työssäni vaikeuksissa olevia tukipalveluiden ääreen enkä halveksi heitä siellä. Pyydän anteeksi näiltä ihmisryhmiltä vaikka tuskin tätä näkevätkään.

Noh tuohan on mietoa vielä

Se on juuri sitä kuraa, minkä vuoksi palstan lukeminen kasvattaa pahaa oloa. Pieni vinkki: joskus tekee hyvää itselle kirjoittaa kommenttikenttään, mitä kuraa tekisi mieli sillä hetkellä vastata, mutta kaikkea ei ole pakko klikata oikeasti julkaistavaksi.

Vierailija
37/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on itänaapurin hybridivaikuttamista, että luodaan eripuraa ja hajaannusta suomen kansaan mm. keskustelupalstojen kautta.

Älkää vastailko näille iigoreille, vaan ilmoittakaa heidän kommenttinsa asiattomiksi.

Vierailija
38/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ole.

Mieti joka kerran, että voisit kertoa periaatteessa saman asian omalla nimellä.

Hauskat trollit ei mua haittaa niinkään. Ilkeät kyllä.

Tämä palsta voisi oikeasti olla hyvä paikka puhua anonyymina,mutta nykyään lähinnä likasanko.

Täällä on todella tyhmiä ja ilkeitä ihmisiä. Siis oikeasti aivovamman saaneita ja demonin riivaamia. Ikävää kun ne floodaa aloituksia ja kommentteja niin paljon että 90% on nykyään sitä sontaa. Me pari hassua normaalia ihmistä yritetään täällä roikkua keskustelemassa. Meinaa vaan olla mahdotonta nykyään. Menee yksinkeskusteluksi.

Vierailija
39/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun äo on 50, niin ei muuhun kykene. Harmi meille äo 150, jotka haluaisimme lukea oikeaa keskustelua, ehkä satunnaisella huumorilla maustettuna.

Ja meidän älykkyyseron huomaa siitäkin, että en pidä mitään noista trollausjutuista edes hauskoina. Moni näyttää pitävän niitä hauskana viihteenä. 

Vierailija
40/45 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli iso motiivi on valta vaikuttaa toiseen ihmiseen. Onko netin ulkopuolisessa elämässä sinulla vaikutusvaltaa ja arvostusta yhteisössä?

Valta ei ole motiivi ollenkaan. Vaan huumori. Piristää kummasti kun käy tylsän päivän lomassa välillä täällä. Enkä kirjoita ilkeitä, kuten sinä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme