Seksin välttely viikonloppuisin/lomilla
Moniko on huomannut sellaisen asian, että puoliso välttelee seksiä viikonloppuisin ja lomilla? Itse olen huomannut vaimolla sellaisen kuvion, että se viikon pakollinen seksi harrastetaan ennen viikonloppua tai lomaa alta pois niin pääse helpolla pikaisella arkiseksillä. Seuraavana ja tulevina iltoina olisi mahdollisuus harrastaa seksiä vähän monipuolisemmin ja pidemmällä kaavalla. No, eipäs voikaan harrastaa seksiä kun juurihan me sitä on harrastettu.
Olen nyt asiaa seurannut useamman vuoden, ei voi olla sattumaa. Eikä sekään voi olla sattumaa, että seksiä harrastetaan usein miten juuri yövuoron jälkeen.
Kommentit (113)
Ole onnellinen, jos sitä seksiä on edes arkena viikolla. Miellä vaimo välttelee seksiä lomien ja viikonloppujen lisäksi viikolla.
Vierailija kirjoitti:
hmmp.. En valitettavasti ymmärrä pointtiasi..?
Elämmekö 'täällä jossainmuussa kuin' siinä: Teidän 96%:ssa 'Xx'-sopimus?taloudessa'.. Vai mitä tästä muuta voi ajatella edes..Sinä? muut. En ymmärrä..
Nyt on kyllä niin paha salaus päällä, etten ymmärtänyt yhtään mitä yritit sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen, jos sitä seksiä on edes arkena viikolla. Miellä vaimo välttelee seksiä lomien ja viikonloppujen lisäksi viikolla.
Olin tulossa juuri kirjoittamaan samaa, mutta vaimon tilalla aviomies. Seksiä viimeksi melkein 9kk sitten, sitä ennen myös 9kk tauko 🙃 mies onkin alkanut epäillä olevansa aseksuaali (on muutenkin melko estoinen), mutta kumma kyllä ennen avioliittoa ja lasta seksiä oli parhaimmillaan joka päivä, mieskin teki aloitteita ja meno oli muutakin kuin takaapäin lauantai-iltana suihkun jälkeen. Nyt mies on kertonut kuinka on nuoresta asti ollut jo epäseksuaalinen, ei koskaan ajattele seksiä mutta kuitenkaan hän ei suostu kertomaan miksi suhteen alussa meno oli erilaista. On huijattu olo kieltämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin tulossa juuri kirjoittamaan samaa, mutta vaimon tilalla aviomies. Seksiä viimeksi melkein 9kk sitten, sitä ennen myös 9kk tauko 🙃 mies onkin alkanut epäillä olevansa aseksuaali (on muutenkin melko estoinen), mutta kumma kyllä ennen avioliittoa ja lasta seksiä oli parhaimmillaan joka päivä, mieskin teki aloitteita ja meno oli muutakin kuin takaapäin lauantai-iltana suihkun jälkeen. Nyt mies on kertonut kuinka on nuoresta asti ollut jo epäseksuaalinen, ei koskaan ajattele seksiä mutta kuitenkaan hän ei suostu kertomaan miksi suhteen alussa meno oli erilaista. On huijattu olo kieltämättä.
Haluaisitko siis itse seksiä? Ja jos haluat, miksi siedät tuollaista kohtelua? Itse en kestäisi viikkoa haluton mies vieressä.
N65
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää ilmeisesti olla tyytyväinen vähäänkin, vaikka kyllähän se ketuttaa kun tietää millaista se parhaimmillaan voisi olla. Meilläkin oli ennen lapsiluvun täyttymistä todella hyvä seksielämä.
Mutta kyllä minusta ei kovin hyvältä tunnu se viikottainen seksivelvollisuus kun toisesta näkee, että tässä vain suoritetaan tätä pakollista pullaa.
Ei aidosti halua seksiä joten haluaa hoitaa velvollisuusseksin alta pois jotta saa olla rauhassa. Ei sen kummempaa. Sitä kannattaa miettiä miksi ei halua, onko kipinä sammunut, onko väliaikaisesti väsynyt vai onko naiseus hukassa. Itsellä oli ex-miehen kanssa tuo naiseus hukassa - minusta oli tullut ätiti, arjen kaveri jne. mutta tuntui että kukaan ei enää näe naista minussa joten se nainen joka haluaa katosi vuosiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei aidosti halua seksiä joten haluaa hoitaa velvollisuusseksin alta pois jotta saa olla rauhassa. Ei sen kummempaa. Sitä kannattaa miettiä miksi ei halua, onko kipinä sammunut, onko väliaikaisesti väsynyt vai onko naiseus hukassa. Itsellä oli ex-miehen kanssa tuo naiseus hukassa - minusta oli tullut ätiti, arjen kaveri jne. mutta tuntui että kukaan ei enää näe naista minussa joten se nainen joka haluaa katosi vuosiksi.
Mun vaimolle kävi samoin, kun tehtiin nopeassa tahdissa 4 lasta. Kauhea ikäkriisi 40-vuotiaana. Vaikka toin kukkia ja koruja ja kehuin ulkonäköä, halailin ja pussailin ja nussin. Sattui vielä koronakin, joka aiheutti monelle masennusta. Kovalla taistelulla saatiin kriisi taltutettua. Maija Vilkkumaan sanoin:
Mut sitten saapui se surkea syys
Sen väsynyt arkinen mitättömyys
Hän oli niin kaunis sinä iltana kun
Mä sanoin: "Rakas mä en voi olla sun"
kyllä, minä mies puoliso nainen. kumma peikko se on kun silloin pitäs osata rrlata ja olla villi, leikkisä vaik lapswt joskus onki mukans kyl saunakamarissa pitäs vähintää suhdetta pitää koossa
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollaiset naiset on kenenkään vaimoja?
Entä miehet? Minulla on sellainen mies.
Tavataan vain viikonloppuisin ja mies haluaa ainoastaan pe iltana.
Onko tämä pakkoseksiä vai mistä on kyse?
TÄMÄ!!!!!!!!!
saata...nan sama kuvio täälläkin
ennen kyllä naitiin kokoajan ja ei ole edes lapset enään esteenä.
ei edes tyydytä pelkästään minuakaan enään jota oli ennen kun hänen värkki oli pelistä pois..
nauttii kyllä seksistä kun viitsii sitä harrastaa ja voihkii orgasmeissa..
ikä varmaan vai mikä? alle 50 vielä
Sanoisin että mikäli ei vitsistä ole kysymys, niin lääkäriin tuollainen vaskelmoiva välttelijä pitäidi viedä. Joku on villa kyllä nainen haluaa seksiä siinä kuin mieskin. Ainakin kysyisin että miksi ihmeessä. Ei seksi kuulu mikään kotityö olla, jos joku näin tuntee, niin tästä kannattaa kyllä puhua lääkärin kanssa. Joku on sekoittanut hormonitasapainon tai jotain.
Todellakin näin!