Seksin välttely viikonloppuisin/lomilla
Moniko on huomannut sellaisen asian, että puoliso välttelee seksiä viikonloppuisin ja lomilla? Itse olen huomannut vaimolla sellaisen kuvion, että se viikon pakollinen seksi harrastetaan ennen viikonloppua tai lomaa alta pois niin pääse helpolla pikaisella arkiseksillä. Seuraavana ja tulevina iltoina olisi mahdollisuus harrastaa seksiä vähän monipuolisemmin ja pidemmällä kaavalla. No, eipäs voikaan harrastaa seksiä kun juurihan me sitä on harrastettu.
Olen nyt asiaa seurannut useamman vuoden, ei voi olla sattumaa. Eikä sekään voi olla sattumaa, että seksiä harrastetaan usein miten juuri yövuoron jälkeen.
Kommentit (113)
Meillä on lomilla 2-3 kertaa päivässä seksiä. Lapset ovat jo aikuisia, eikä mitään häiriötekijöitä.
No seksihän on lasten tekemistä varten ja jos lapset on jo tehty...
Vierailija kirjoitti:
No, tuo nyt on niin peruskuvio parisuhteissa, että ei luulisi tulevan kenellekään yllätyksenä. Tai, oikeastaan peruskuvio sen jälkeen kun parisuhde muuttuu lapsiperheeksi, ja varsinkin silloin kun vaimon mielestä lapsiluku on täynnä.
AP:lle rautalangasta väännettynä: Vaimosi viestii sinulle sitä, että hän ei enää halua seksiä, sinun kanssasi ainakaan. Hän mieluiten lopettaisi seksin kokonaan, ja eläisi kämppäkaveri- ja lapsenkasvatussuhteessa. Se, että sinä haluat yhä vaimoasi on vaimosi mielestä osoitus sinun lapsellisesta ja seksiaddiktista luonteestasi. Vaimosi mielestä sinun pitäisi ymmärtää häntä, ja lopettaa vonkaaminen koska se vähentää hänen halujaan entisestään.
Et usko, vai? Tee ihmiskoe: Muistatkos silloin seurusteluaikaan, mitä tapahtui kun tuleva vaimosi halusi seksiä? Tekikö halunsa tiettäväksi, oliko hän aloitteellinen? No, lopeta nyt aloitteitten teko, ja odota kun vaimosi tekee aloitteen tai että hän
Kokeilin tuota toista kuukautta ja kävi juuri noin. Ei tullut aloitetta eikä kosketusta. No, ei juuri muutenkaan kosketa joten ei yllättänyt...😥
Kuukausi kuivuutta on täysin normaalia, kokeile puoli vuotta- vuosi, niin näet kaipaako nainen ollenkaan seksiä kanssasi. ( juonipaljastus= ei kaipaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se seksi on huonoa, niin kai sen sitten ottaa heti ensimmäiseksi puheeksi sitten. Eihän se toinen osaa sanoa että missä vika on, jos sä näyttelet että seksi on hyvää vaikkei ole. Kissa pöydälle, luulisi että seksi on tosiaan niin oleellinen osa parisuhdetta että sen lopettaa. Eikä yritä korjata jos laadussa on jotain sanomista. Miksi ihmeessä on sellaisen kanssa yhtään, joka ei ole hyvä ja jota ei halua? Tyhmäähän tollanen itsensä kiusaaminen on.
Kukaan ei ole ajatustenlukija, ja puoliso ei välttämättä tiedä mikä ongelma on jos et siitä puhu. Ihan selkeää puhetta vaan, että mitä haluat seksissä tapahtuvan ja mikä itsestä tuntuu hyvältä. Sitten ero jos ei ala toimimaan.Vaan kun se ei mene noin. Silloin kun naisella on lisääntymishormonit päällä, ja parisuhdekelpoinen (ainakin naisen
Miesten ja naisten välisissä suhteissa kaikki ei ole ihan näin yksinkertaista. Jos seksi ei kehity avioliiton aikana, ei tee mieli sitä. Hyvää seksielämää on kuitenkin vaikea ylläpitää kun kumpikin ovat töitten jälkeen väsyneitä, pikkulapsiarki voi myös olla rankkaa ja hormonitkin vaikuttavat haluihin. Se keskusteluyhteys, vaikka väsyttääkin Nuorena ajattelin, että kerronpa miehelleni mistä sytyn. Sain vastaukseksi, että ei tarvi kertoa hän kyllä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänelle se on pakkopullaa, jos joskus arkisinkin saisi kokea jotta hänet huomioidaan niin varmaan löytyisi into useammin. Itse hokasin vasta keski-iässä, jotta se oma nautinto pitää vain jättää taka-alalle ja keskittyä Naiseen. Kun Nainen on hyvin kiihotettu ja kiikuteltu huipentuman raja-aidoilla riittävän pitkään, niin sitten kyllä mieskin saa nautintonsa miten vain haluaa. Kunhan tosiaan varmistaa jotta Nainenkin nauttii.
No sepä se. Itse ymmärsin tämän jo nuorena, koska nuorena tehtiin ekat lapset. Ymmärsin panostaa siihen, että vaimo sai huomiota ja sain hänen ajatukset pois rutiineista ja lapsiarjesta. Pidin huolta, että hän tunsi itsensä arvostetuksi naisena ja muutenkin kuin vain äitinä.Pönkitin hänen itsetuntoaan seksikkäänä haluttuna naisena. Kehuin hänen herkkupeppuaan ja uskomattoman tiukkaa ja voimakasta pilluaan synnytysten j
Tässä fiksu mies on tehnyt suuren oivalluksen! Näin yksinkertaisest me naiset toimimme.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollaiset naiset on kenenkään vaimoja?
ne haluaa miehen elättäjäksi
Entistä eukkoa ei meinannut saada millään laukeamaan välillä. Ei suulla, sormella eikä munalla. Tähtimerkit piti olla epärealistisen kohdallaan. Nyksä laukeaa hyvin minun käsittelyssä. Naisen pää on erilainen, mutta niin kai se on miehenkin. Kaikkien kanssa ei lennä mälli samalla tavalla. Exän olen nähnyt sattumalta kuhertelevan uuden miehensä kanssa ja kehonkielestä pystyi lukemaan että kyytiä tulee. Emme ole edes kovin erilaisia nyksänsä ja minä, mutta näin se näköjään menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänelle se on pakkopullaa, jos joskus arkisinkin saisi kokea jotta hänet huomioidaan niin varmaan löytyisi into useammin. Itse hokasin vasta keski-iässä, jotta se oma nautinto pitää vain jättää taka-alalle ja keskittyä Naiseen. Kun Nainen on hyvin kiihotettu ja kiikuteltu huipentuman raja-aidoilla riittävän pitkään, niin sitten kyllä mieskin saa nautintonsa miten vain haluaa. Kunhan tosiaan varmistaa jotta Nainenkin nauttii.
No sepä se. Itse ymmärsin tämän jo nuorena, koska nuorena tehtiin ekat lapset. Ymmärsin panostaa siihen, että vaimo sai huomiota ja sain hänen ajatukset pois rutiineista ja lapsiarjesta. Pidin huolta, että hän tunsi itsensä arvostetuksi naisena ja muutenkin kuin vain äitinä.Pönkitin hänen itsetuntoaan seksikkäänä haluttuna naisena. Kehuin hänen herkkupeppuaan ja uskom
Kuulostaa ihan tavalliselta ja keskiverrolta tavalta kohdella vaimoa. Se, että vastakaiku on tuollaista, on poikkeuksellista. Kyse on TUURISTA! Onnittelut siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sepä se. Itse ymmärsin tämän jo nuorena, koska nuorena tehtiin ekat lapset. Ymmärsin panostaa siihen, että vaimo sai huomiota ja sain hänen ajatukset pois rutiineista ja lapsiarjesta. Pidin huolta, että hän tunsi itsensä arvostetuksi naisena ja muutenkin kuin vain äitinä.Pönkitin hänen itsetuntoaan seksikkäänä halu
Kuulostaa ihan tavalliselta ja keskiverrolta tavalta kohdella vaimoa. Se, että vastakaiku on tuollaista, on poikkeuksellista. Kyse on TUURISTA! Onnittelut siitä.
Höpö höpö. Miesten viisautta ymmärtää naistaan, eikä tuurilla ole mitään sen kanssa tekemistä. Turha selittää omaa epänonnistumista sillä, että toisilla on käynyt tuuri siiinä, miten ymmärtäneet kohdella naistaan. Jos kotona saa seksiä, niin ensimmäisenä miehen pitäisi mennä itseensä. Parisuhde ja parisuhdeseksi pysyy yllä vain ja ainoastaan panostamalla sen pysyvyyteen kaikin mahdollisin tavoin. Jos oma mies ei panosta, kehu ja vahvista naisensa itseluottamusta ja naisellisuutta, niin muut miehet tekee sen kyllä. Miehen pitää siten pysyä haluttuna omalle naiselleen. Turha kuvitella, että pysyy itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sepä se. Itse ymmärsin tämän jo nuorena, koska nuorena tehtiin ekat lapset. Ymmärsin panostaa siihen, että vaimo sai huomiota ja sain hänen ajatukset pois rutiineista ja lapsiarjesta. Pidin huolta, että hän tunsi itsensä arvostetuksi naisena ja muutenkin kuin vain äitin
Höpöhöpö. Vaikutat aika huonolta mieheltä. Luuletko olevasi määräysvallassa ja jotenkin naisesi tunteiden yläpuolella? Sinä et voi määrätä mitä puolisosi tuntee tai kokee. Sinä et voi yksin päättää miten parisuhteen dynamiikka toimii. Jos niin luulet niin olet aikamoinen sovinisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollaiset naiset on kenenkään vaimoja?
Kyllä ne aluxi esittää kovastikin halukasta.
Johtuisko siitä että alussa onkin halukas miestä kohtaan ja seksiä on , mutta halut lähtee kun tutustuu toiseen paremmin ja mies on esittänyt itse alussa ihan muuta luonteeltaan? Itse haluaisin erota ja olen sen miehelle sanonut monta kertaa, ja myös sen etten halua seksiä joka päivä.
Sitten siitä syyllistetään ja mökötetään niin millä ilveellä mies luulee että halut lisääntyy ? Nykyään harrastamme 3-4 kertaa viikossa ja sekin miehelle liian vähän ja ei osaa muuta puhua kun jotain alapää juttuja arjessakin. Mies jo 50v kuitenkin. Puolet asioista mitä puhuu on jotain yläkouluikäisen seksihuumoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sepä se. Itse ymmärsin tämän jo nuorena, koska nuorena tehtiin ekat lapset. Ymmärsin panostaa siihen, että vaimo sai huomiota ja sain hänen ajatukset pois rutiineista ja lapsiarjesta. Pidin huolta, että hän tunsi itsensä arvo
Höpöhöpö. Vaikutat aika huonolta mieheltä. Luuletko olevasi määräysvallassa ja jotenkin naisesi tunteiden yläpuolella? Sinä et voi määrätä mitä puolisosi tuntee tai kokee. Sinä et voi yksin päättää miten parisuhteen dynamiikka toimii. Jos niin luulet niin olet aikamoinen sovinisti.
Mitä ihmettä sekoilet?? Kuka mitään määrännyt? Pitänyt vaimosta hyvää huolta, osoittanut läheisyyttä, rakkautta ja kunnoitusta, onnistunut säilyttämään parisuhteessa rakkauden ja seksin. Parisuhde ja parisuhde seksi perustuu vapaaehtoisuuteen ja ainut mitä voi tehdä on yrittää vaikuttaa toisen haluihin ja rakkauteen. Ei kukkokaan käskemällä laula tai nainen halua seksiä käskemällä. Täytyy vaikuttaa siihen, että toinen haluaa ihan omasta tahdostaan. Miehenkin pitää tehdä itsestään haluttu naisensa silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli tommosta. Sitten jossain vaiheessa vaimo innostui muista miehistä, tosin en tiennyt tätä. Seksielämään tuli piristys ja vaimo kokeili minuun jotain, pieniä liikkeitä, kynsiä selkään. Kuvittelin tässä vaiheessa parisuhteen piristyvän. Tuli riitoja vaimon toimesta kaikki alkoi olla minun vikaa. Seksi vaan väheni, enkä tiennyt missä vika. Vaimo selitti väsyttävää lapsiarkea.. Tein 80% kotitöistä, ja hoidin kaiken muunkin. Seksi ei lisääntynyt vaan vaimo alkoi harrastaa liikuntaa ja laihduttamaan. Vaimolla alkoi olla juomareissuja. Yritin järjestää meille yhteistä aikaa mutta vaimoa kiinnostanut. Sitten yhtäkkiä alkoi tulla sänkyyn uusia asentoja. Mistä haluton ne keksii? Tätä jatkui vielä kolme vuotta. Sitten minulta loppui voimat hoitaa kaikki asiat. Olin vieläkin rakastunut vaimoon vaikka hän kohteli minua kuin p*skaa. Nyt vasta sitten aloin tajuta kaikki pettämiset. Vaimo pelkäsi eroa muuttui kuukaudessa ihannevaimoksi. Alkoi seksi
Jonkinlainen kyllästyminen teidän suhteeseen. Huono kommunikaatio. Vaimo ei saanut muutettua seksiä toivomakseen tai ilmaistua, mitä haluaa. Ehkä elämän suunta muutenkin haussa. Ikäkriisi. Silloin moni alkaa ennemmin katsella muualta kuin panostaa rutinoituneeseen parisuhteeseen. Mulla on itse asiassa päällä samanlainen keissi Sain vaimon kiinni pettämisestä aika tuoreeltaan, oli 6 kertaa ehtinyt paneskella. Luultavasti jatkan sen kanssa, mutta homman täytyy muuttua. Molempien täytyy olla avoimia ja kertoa, mitä kipukohtia on ja miten niistä päästään eteenpäin. En päästä sitä jatkossa helpolla, enkä anna vetäytyä jonnekin oman kuoren taakse, jolloin alkaa taas ajatus juosta. Itse näen, että yritän pelastaa lasten lapsuuden ja oman järkeni. Jos oltaisiin oltu kahdestaan, oltaisiin erottu. Seuraavasta pettämisestä automaattisesti erotaan. Saa nähdä kuinka tärkeää vaimolle on jatkaa minun kanssani ja pitää perhe kasassa. Ollaan avoimesti käyty asiat läpi ja näkyy valoa tunnelin päässä.
M51
Panopappa haluaisi olla joka ikisen naisen unelmien ritari valkoisen ratsunsa selässä, mutta kun saa joskus kritiikkiä myös naisilta, niin menee herne nenukkiin. Hän tuntee tulleensa petetyksi. Vaikka pappa kuinka yrittää syyllistää pelkästään miehiä parisuhteitten seksin vähenemisen syyllisiksi, niin eikös vain muutama akka yritä puolustella miehiä ja esittää kritiikkiä papan ajatuksille. Ettäs ilkeävätkin! Kun piti kiitollinen olla, ja ihailla!
Noin muutenkin, papan ajatuksenkulku on vähintäänkin outo: Niin ihmisillä kuin eläimillä naaras on muka mistään mitään ymmärtämätön, tunteeton objekti, jonka uroksen tai miehen halu vasta sytyttää haluamaan. Nainen ei muka voi muuten tuntea seksuaalista halua, ellei sitä joku mies (pappa näkee tässä kohtaa aina itsensä) sytytä. Ikisinkku nainen ei siis voi tuntea seksuaalista halua, koska hänellä ei ole miestä, tai jos tunteekin niin se on jonkun miehen "ansiota", joka joskus on saanut ko. naisen haluamaan? Sinkkuna elävät nuoret naiset eivät siis masturboi, koska eivät "ymmärrä" tehdä sitä, koska eivät ole ikinä seurustelleet, ja näin ollen mies ei iole sytyttänyt heidän seksuaalisuuttaan? Tarvitaan mies että tämä mahdollistuu?
Jonkun toisen sanomana tuo äkkiä tulkittaisiin sovinismiksi. Kuinkahan muuten lesbojen halu syttyy, kun ei ole sitä jumalaista miestä joka mahtivaltikkansa jöpötyksellä leimahduttaa heidän halunsa huimaan liekkiin?
Huuhaata, sanon minä.
Vierailija kirjoitti:
Panopappa haluaisi olla joka ikisen naisen unelmien ritari valkoisen ratsunsa selässä, mutta kun saa joskus kritiikkiä myös naisilta, niin menee herne nenukkiin. Hän tuntee tulleensa petetyksi. Vaikka pappa kuinka yrittää syyllistää pelkästään miehiä parisuhteitten seksin vähenemisen syyllisiksi, niin eikös vain muutama akka yritä puolustella miehiä ja esittää kritiikkiä papan ajatuksille. Ettäs ilkeävätkin! Kun piti kiitollinen olla, ja ihailla!
Noin muutenkin, papan ajatuksenkulku on vähintäänkin outo: Niin ihmisillä kuin eläimillä naaras on muka mistään mitään ymmärtämätön, tunteeton objekti, jonka uroksen tai miehen halu vasta sytyttää haluamaan. Nainen ei muka voi muuten tuntea seksuaalista halua, ellei sitä joku mies (pappa näkee tässä kohtaa aina itsensä) sytytä. Ikisinkku nainen ei siis voi tuntea seksuaalista halua, koska hänellä ei ole miestä, tai jos tunteekin niin se on jonkun miehen "ansiota", joka joskus on saan
Pappa on puhunut parisuhteen dynamiikasta ja tulkitset selkeästi väärin kirjoituksiani. Fakta nyt kummikin on, että jos vaimo menettää kiinnostuksen ja halut miestä kohtaan, niin mies on jotain tehnyt, jättänyt tekemättä ja sanonut väärin. Jos vaimo eristäytyy miehestä, lähisyys katoaa, niin silloin pitäisi miehellä jo hälytyskellot soida. Jo ennen kuin vaimo lähtee vieraisiin tai lopettaa seksin kokonaan. Seurusteluaikana mies on tehnyt kaikkensa, että saanut vaimon kiinnostumaan hänestä ja haluamaan häntä. Ei tuo lopu parisuhteen vakiintuessa. Jos meis ei osoita edelleen halukkuutta, osoita arvostusta ja kiinnostusta vaimon tekemisistä, niin joku toinen mies sen tekee ennemmin tai myöhemmin. Pitkälti on miehestä itsestä kiinni haluaako vaimo omaa miestä vaiko jotain vierasta. Turha kuvitella, että sormukset tai parisuhde tätä asetelmaa mihinkään muuttaa ja toinen olisi itsestään selvyys. Homma on ryssitty heti siitä alkaen kun alkaa pitämään vaimoaan itsestäänselvyytenä.
Taas hoidettiin viikottainen velvollisuusseksi torstai-iltana pois alta, ettei tarvitse viikonloppuna ainakaan mitään seksijuttuja kärsiä. Samoin tehtiin edelliselläkin viikolla. Voisiko sanoa jopa, että torstaissa on toivoa. Onhan se tietysti parempi kuin ei mitään mutta joskus tuntuu, että kai asia voisi paremminkin olla.
hmmp.. En valitettavasti ymmärrä pointtiasi..?
Elämmekö 'täällä jossainmuussa kuin' siinä: Teidän 96%:ssa 'Xx'-sopimus?taloudessa'.. Vai mitä tästä muuta voi ajatella edes..Sinä? muut. En ymmärrä..
Vierailija kirjoitti:
No seksihän on lasten tekemistä varten ja jos lapset on jo tehty...
Niin. Niin just..
mitä sitä sit enää riekkumaan. Täysin turhaa ja turhuutta on.
Ei se niinkään mene. Jos on miestä, niin olisi jo lähtenyt suhteesta missä olisi vain kerran kuussa seksiä. Olisi ilmoitattanut, että parisuhteeseen kuuluus seksi ja miten asia ratkaistaan, että sitä myös suhteestä löytyy. Jos ei löydy, ei keskustella ei ole läheisyyttä, niin sitten mies lähtee kuten on sanonut tekevänsä. Näistä asiosta ja seksimääristä pitää keskustella heti, kun niin alkaa ilmaantumaan, eikä vasta kun kuukausien tai vuosien päästä kun pskat on jo housussa. Miksei haluuttomuuteen tai läheisyyden katoamiseen reagoida heti, kun niitä alkaa esiintymään, vaan jäädään odottelemaan ihmettä tapahtuvaksi. Sitten jos se tapahtuu, niin otetaan herneet nenään ja kieltäydytään seksistä. Se se vasta on viisasta ja miehekästä. Sitten itketään saitilla seksin vähyyttä, pihtaamista ja keksitään kaikenmaailman teorioita naisen seksihalujen katoamiselle. Jos olette itse ryssineet suhteenne, niin turha niitä on täällä yrittää yleistää.