Seksin välttely viikonloppuisin/lomilla
Moniko on huomannut sellaisen asian, että puoliso välttelee seksiä viikonloppuisin ja lomilla? Itse olen huomannut vaimolla sellaisen kuvion, että se viikon pakollinen seksi harrastetaan ennen viikonloppua tai lomaa alta pois niin pääse helpolla pikaisella arkiseksillä. Seuraavana ja tulevina iltoina olisi mahdollisuus harrastaa seksiä vähän monipuolisemmin ja pidemmällä kaavalla. No, eipäs voikaan harrastaa seksiä kun juurihan me sitä on harrastettu.
Olen nyt asiaa seurannut useamman vuoden, ei voi olla sattumaa. Eikä sekään voi olla sattumaa, että seksiä harrastetaan usein miten juuri yövuoron jälkeen.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollaiset naiset on kenenkään vaimoja?
Kyllä ne aluxi esittää kovastikin halukasta.
Näinhän se on. Alussa ainakin esitetään niin halukasta ja kun on saatu haluamansa, alkaa pihtaaminen ja välttely. Keksitään tekosyitä minkä varjolla voi olla antamatta.
Tekosyitä olla antamatta? Jos seksi on naiselle antamista, niin miksi nainen siihen ryhtyisi? Kuulostaa joltakin bordellilta. Miksi mies ei esileikitä naistaan, nuole ja tee orgasmia?
Aivan loputtoman oksettavaa Niiin Usein huomata, että todellakin on olemassa miehiä joille seksi on sitä että nainen Antaa, mitä helevettiä ihan oikeesti miehet!? Joo kyllähän se on todellakin antamista, nautinnon tuottamista toiselle, kun sitä tekee KUMPIKIN!! Onneksi tuollaiset oksettavat itsekkäät paskiaiset jää sitten kuitenkin lopulta yksin jauhamaan sitä katkeraa levyänsä, kun se paska pihtariämmä ei antanut!
Vielä kerran rautalangasta: Jos kumppani ei halua, SILLE ON SYY. Ja hyvin usein sitä syytä kannattaa ihan ekana lähteä etsimään haluttomuutta ihmettelevän omasta peilistä. Jotenkin vaan tuntuu että näitä henkilöitä on ihan turha tässä asiassa koittaa neuvoa, kun se vaimo vaan on se paska pihtari vaikka voissa paistaisi.
Mua niiiin huvittaa ajatus, että ex-aviomies joskus pääsisi kärpäsenä kattoon näkemään miten tää hänen aikoinaan "vittumaisuuttaan pihtaava vaimo" nussii kiimapäissään päivät läpeensä, kun sattui kohdalle mies joka ymmärtää että paskaa seksiä Ei tee mieli!
Aaaaargh......
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimo saa orgasmin ehkä kerran kaksi kuussa joko nuolemalla tai panemalla. En nyt tarkemmin erittele minkä vuoksi. Saan kumminkin seksiä viikoittain ja useimmiten mällit sisään. Joskus suulla tai kädellä. Arkea jaksaa paremmin kun pidämme toisistamme huolta.
Niin, sinä saat huolenpitoa... vaimosi saa tarpeensa vain kerran kuussa tyydytettyä.
Jos nyt ap rehellisesti reflektoisi omaa panostustaan seksissä ja parisuhteessa, voisimme auttaa paremmin. Huomioitko vaimon tarpeita ja toiveita? Saako hän orgasmeja? Osoitatko hänelle että rakastat ja välität?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollaiset naiset on kenenkään vaimoja?
Kyllä ne aluxi esittää kovastikin halukasta.
Näinhän se on. Alussa ainakin esitetään niin halukasta ja kun on saatu haluamansa, alkaa pihtaaminen ja välttely. Keksitään tekosyitä minkä varjolla voi olla antamatta.
Tekosyitä olla antamatta? Jos seksi on naiselle antamista, niin miksi nainen siihen ryhtyisi? Kuulostaa joltakin bordellilta. Miksi mies ei esileikitä naistaan, nuole ja tee orgasmia?
Aivan loputtoman oksettavaa Niiin Usein huomata, että todellakin on olemassa miehiä joille seksi on sitä että nainen Antaa
Hyvä kommentti. Tottahan tuo on, että oikeissa käsissä monesta pihtarista kuoriutuu kyltymätön naaras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimo saa orgasmin ehkä kerran kaksi kuussa joko nuolemalla tai panemalla. En nyt tarkemmin erittele minkä vuoksi. Saan kumminkin seksiä viikoittain ja useimmiten mällit sisään. Joskus suulla tai kädellä. Arkea jaksaa paremmin kun pidämme toisistamme huolta.
Niin, sinä saat huolenpitoa... vaimosi saa tarpeensa vain kerran kuussa tyydytettyä.
Kyse ei ole siitä ja ymmärrät sen kyllä. Leukaile mitä leukailet.
Miettikääpä sitä näkyä, kun kaikki vaimoaan pihtariksi haukkuvan miehet laitettaisiin katselemaan aktia, missä vaimo on aivan himoissaan osaavan ja huomioivan miehen käsittelyssä. Kuinka moni mies tajuaisi katsoa peiliin? Jotenkin tuntuu että niin moni ei vaan yksinkertaisesti tajua, vaikka sitä totuutta naamaan hierottaisiin. Luultavasti päässä liikkuisi vaan että "paska akka, kyllä sitä vaan tuolle annetaan mutta eipä mulle ikinä!".
> oikeissa käsissä monesta pihtarista kuoriutuu kyltymätön naaras.
Ja saattaa säilyäkin kyltymättömänä kunhan ei anneta arjen lannistaa esimerkiksi muuttamalla saman katon alle pahimmillaan uusioperheongelmiin.
Kyllä sä teet nyt jotain väärin jos vaimo alkaa kieltäytymään seksistä.
Ei me naiset kieltäydytä hyvästä seksistä eli jossain on nyt joku vika. On jopa ihailtavaa kuinka miehillä on niin hyvä itsetunto tässä asiassa että se on vaimossa vika jos seksiä ei ole. Mietipä uudelleen ja katso kuka sieltä peilistä katsoo takaisin.
Anna kun arvaan. Nainen hoitaa kaikki kotityöt, lapseen liittyvät asiat ja itse röhnötät sohvalla ja valitat kuinka seksiä pitäisi vielä saada :D ja seksi tarkoittaa sinulle sitä että vähän sörkitään ja tökitään alapäästä, nopeasti sisään ja se oli siinä?
Nauttiiko nainen seksistä? Onko teillä minkäänlaista kemiaa välillänne? Tiedätkö mistä naisesi tykkää? Jos vastaus on ei edellä mainittuihin kysymyksiin niin ei ihme ettei seksiä ole.
Tämän lisäksi vielä valitettava tosiasia on että moni nainen haluaa sen tumman, pitkän, komean miehen joka tietää mitä tekee mutta tällaisia miehiä ei valitettavasti kaikille riitä niin joudutaan tyytymään siihen omaan mieheen.
Normaalia?
Epätavallista olisi ainakin itsellä, kun en ole ikinä sen naisen kanssa tehnyt mitään sellaiseen edes viittaavaa kun yhdessä lomilla oltu, että siihen nyt mitään seksuaalista toimintaa, seksiä ikinä liittyisi?
Kun ei ole normaalistikaan ollut.
Itse tein aloitteen melkein aina lähes 15 vuotta putkeen, kunnes kyllästyin ja katsoin mitä tapahtuu, jos en ole aloitteellinen. Huomasin, että nautin seksistä enemmän miehen aloitteesta. Kun itse olin aloitteen tekijänä, mies oli heti valmis tulemaan sisään. Ou nou.
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä sitä näkyä, kun kaikki vaimoaan pihtariksi haukkuvan miehet laitettaisiin katselemaan aktia, missä vaimo on aivan himoissaan osaavan ja huomioivan miehen käsittelyssä. Kuinka moni mies tajuaisi katsoa peiliin? Jotenkin tuntuu että niin moni ei vaan yksinkertaisesti tajua, vaikka sitä totuutta naamaan hierottaisiin. Luultavasti päässä liikkuisi vaan että "paska akka, kyllä sitä vaan tuolle annetaan mutta eipä mulle ikinä!".
Toisaalta moni nainen on tosi estoinen vaatimaan seksissä mitään. Ei mies ole ajatustenlukija. Nainen voisi selväkielisesti kertoa mistä tykkää ja mistä ei. Kommunikointi on kahden ihmisen välillä. Omastakin vaimosta on tullut esiin todellisia yllätyksiä, kun hän on saanut vihdoin suunsa auki. Tosin se on usein yksipuolista, sillä minun toiveitani ei yleensä toteuteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta moni nainen on tosi estoinen vaatimaan seksissä mitään. Ei mies ole ajatustenlukija. Nainen voisi selväkielisesti kertoa mistä tykkää ja mistä ei. Kommunikointi on kahden ihmisen välillä. Omastakin vaimosta on tullut esiin todellisia yllätyksiä, kun hän on saanut vihdoin suunsa auki. Tosin se on usein yksipuolista, sillä minun toiveitani ei yleensä toteuteta.
Kyllä joillakin on vaikeaa. Miksei noita voi selvittää jo seurustelun alusta lähtien. Näin me ollaan tehty, keskusteltu aina mitä toinen haluaa ja toteutettu ne yhteistyössä. Kumpikin on aina saanut sellaista seksiä kuin halunnut. Mitä muutakaan.Miten muuten vaimoni olisi saanut aina orgasminsa joka kerta, jos en olisi toteuttanut hän toiveitaan, ei mitenkään. Eihän siinä ole mitään järkeä, että parisuhde seksi olisi yksipuolista. Ei sillä pötkitä pitkälle. Ihan olen itsekkäistäkin syistä tyydyttänyt aina vaimoni.
Kyllä meilläkin nainen laskee ajan milloin seksiä. Epäilen että hänen työt vaikuttaa. Kun vapaa seuraavana päivänä niin silloin voi olla mahdollisuus. Mikä siellä töissä sit onkaan ettei voi munaa sisälle laittaa edellisenä iltana.
En viitsi asiasta sanoa kun suuttuu jos olen oikeessa. Seksikästä pukeutumista kyllä töihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa on täälläkin. mm. tällä hetkellä on välttely käynnissä. Lapsella oli maanantaina lämpöä niin vaimo ilmoitti sen perusteella esikouluun ettei tule koko loppuviikolla. Olen näet lomalla ja vaimo lomautuksella. Näin vältti sen ettei vaan vahingossakaan jouduttaisi olemaan kahdestaan kotona. Minähän saattaisin vaikka seksiä silloin haluta
Meillä on aina 4 lasta kotona kun nussitaan. Ovi kiinni ja tisseihin käsiksi.
Ja täällä ne ihmettelee, kun ei naista kiinnosta seksi. Ei kiinnosta niin, kun se miehelle tarkpittaa juuri tuota "tisseihin käsiksi", ihan kuin nainen olisi pelkkää tissiä ja pillua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä teet nyt jotain väärin jos vaimo alkaa kieltäytymään seksistä.
Ei me naiset kieltäydytä hyvästä seksistä eli jossain on nyt joku vika. On jopa ihailtavaa kuinka miehillä on niin hyvä itsetunto tässä asiassa että se on vaimossa vika jos seksiä ei ole. Mietipä uudelleen ja katso kuka sieltä peilistä katsoo takaisin.
Anna kun arvaan. Nainen hoitaa kaikki kotityöt, lapseen liittyvät asiat ja itse röhnötät sohvalla ja valitat kuinka seksiä pitäisi vielä saada :D ja seksi tarkoittaa sinulle sitä että vähän sörkitään ja tökitään alapäästä, nopeasti sisään ja se oli siinä?
Nauttiiko nainen seksistä? Onko teillä minkäänlaista kemiaa välillänne? Tiedätkö mistä naisesi tykkää? Jos vastaus on ei edellä mainittuihin kysymyksiin niin ei ihme ettei seksiä ole.
Tämän lisäksi vielä valitettava tosiasia on että moni nainen haluaa sen tumman, pitkän, komean miehen joka tietää
Teen kotitöistä ainakin 80%. Hoidan pääosin lasten harrastuksiin kuskaukset. Teen myös ne miesten työt. Kyllä se on vaimo joka yleensä siellä sohvalla röhnöttää. Eli Iltasanomien ja muiden lehtien seksiosioiden mukaan sitä seksiä pitäisi tulla ovista ja ikkunoista.
Edelleenkin huomioin hänet muutenkin kuin silloin kun haluan seksiä. Usein vaan tuntuu, että hän pyrkii siihen etten vaan tule lähelle enkä missään nimessä koske ettei vaan tule käsitystä sen johtamisesta seksiin.
Mitä seksiin tulee niin kyllä hän yleensä saa orgasmin seksissä ettei sen puoleen pitäisi olla valittamista. Minun makuun seksi vaan yleensä on sellaista pikaseksiä, jolla tavoitellaan nopeaa laukeamista. Mutta se tiedänkö tarkalleen mistä hän pitää seksissä niin rehellinen vastaus on etten tiedä. Tai tiedän sen verran mitä parisuhteen aikana on oppinut havainnoimalla. Hän ei ole koskaan kertonut mistä pitää seksissä vaikka olen sitäkin asiaa kysynyt aika monta kertaa. Hän ei halua juuri keskustella meidän seksielämästä. Ehkä sekin kertoo jotain asennoitumisesta seksiä ja parisuhdetta kohtaan.
AP
Tässä on vähän tällainen muna / kana ongelma. Jos seksiä harrastetaan vain silloin kun aikaa on vähän ja homma on ohi nopeasti, miten mies voisikiaan tyydyttää naistaan kunnolla? Jos seksiä ei harrasteta silloin kun aikaa olisi, niin varmasti seksi ei ole niin tyydyttävää kuin se voisi olla. Ulkopuolisena ei voi tietää onko tähän menty siksi ettei seksi ole ollut tyydyttävää vai siksi että naisen halut on laskeneet vai siksi että naisella on joku toinen ihastus / rakastaja.
Itselleen on tietty helppo rationalisoida tilanne: ensin halutaan vähemmän vaikka seksi olisikin ollut tyydyttävää,sitten suostutaan vain pikaseksiin että pääsee muita harrastuksia jatkamaan, sitten voidaankin todeta että se pikaseksi ei ole tyydyttävää joten vika on miehessä - seuraavaksi voidaankin etsiä parempi rakastaja.
Miehille vinkkinä: Sen sijaan että yrittäisitte tehdä kaiken saadaksenne seksiä, teidän pitää vetää selkeät rajat hommiin eikä hyväksyä mitä vaan. Nainen ei tule haluamaan kynnysmattoa, päinvastoin. Vaatikaa itsekin toiselta älkääkä ajatelko että saisitte enemmän kun vaaditte vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa on täälläkin. mm. tällä hetkellä on välttely käynnissä. Lapsella oli maanantaina lämpöä niin vaimo ilmoitti sen perusteella esikouluun ettei tule koko loppuviikolla. Olen näet lomalla ja vaimo lomautuksella. Näin vältti sen ettei vaan vahingossakaan jouduttaisi olemaan kahdestaan kotona. Minähän saattaisin vaikka seksiä silloin haluta
Meillä on aina 4 lasta kotona kun nussitaan. Ovi kiinni ja tisseihin käsiksi.
Ja täällä ne ihmettelee, kun ei naista kiinnosta seksi. Ei kiinnosta niin, kun se miehelle tarkpittaa juuri tuota "tisseihin käsiksi", ihan kuin nainen olisi pelkkää tissiä ja pillua.
Se nyt oli kuvaannollisesti sanottu. Usein aletaan molemmat illan mittaan olla sellaisia, että viihdytään vähän kiehnäämässä, vaimo saattaa inahtaa, kun suutelen sitä niskaan tai kaulaan. Illalla kun mennään sänkyyn, molemmat tietää, ettei nukkuminen ole suunnitelmissa ja kaivetaan jo esille joku pyyhe kun varaudutaan vaimon runsaaseen ejakulaatioon. Maataan siinä sylikkäin, ja kun teinit vähän rauhoittuu, käyn ekana tisseihin käsiksi, koska vaimo haluaa sitä. Siitä edetään pillun nuolentaan jne., oman nautintoni otan vasta lopuksi, koska orgasmeissa kiemurteleva vikisevä vaimo on paljon seksikkäämpi kuin vihaisin silmin tuijottava lahna.
Hommasin lukittavan siveysvyön ja kun mies tuli vonkaamaan sanoin että vyö on lukossa ja avain hukassa.
Tätä sama aina itsekin miettinyt. Siksi olen alusta asti pyrkinyt keksimään kaikki mahdolliset ja mahdottomat tavat tyydyttää ja tuottaa vaimolle orgasmeja, jottei hänen tarvitse sen takia lähteä vieraisiin. Tehnyt ja tuottanut senkin takia orgasmit, että mahdolliselle kilpailijalle olisi vieläkin vaikeampi tyydyttää paremmin ja vaimo huomaisi mahdollisen syrjähypyn jälkeen, että oma mies on sittenkin kaikista paras sängyssä. Kilpailu muiden miesten kanssa kun ei lopu parisuhteen perustamisen jälkeen.