Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin välttely viikonloppuisin/lomilla

Vierailija
28.03.2024 |

Moniko on huomannut sellaisen asian, että puoliso välttelee seksiä viikonloppuisin ja lomilla? Itse olen huomannut vaimolla sellaisen kuvion, että se viikon pakollinen seksi harrastetaan ennen viikonloppua tai lomaa alta pois niin pääse helpolla pikaisella arkiseksillä. Seuraavana ja tulevina iltoina olisi mahdollisuus harrastaa seksiä vähän monipuolisemmin ja pidemmällä kaavalla. No, eipäs voikaan harrastaa seksiä kun juurihan me sitä on harrastettu. 

Olen nyt asiaa seurannut useamman vuoden, ei voi olla sattumaa. Eikä sekään voi olla sattumaa, että seksiä harrastetaan usein miten juuri yövuoron jälkeen. 

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuollaiset naiset on kenenkään vaimoja?

Haluttu siittäjä ja maksaja.

Vierailija
22/113 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne aluxi esittää kovastikin halukasta.  

Näinhän se on. Alussa ainakin esitetään niin halukasta ja kun on saatu haluamansa, alkaa pihtaaminen ja välttely. Keksitään tekosyitä minkä varjolla voi olla antamatta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/113 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä, miksi välillä tulen tänne seksi-osioon lukemaan keskusteluja. Se vain masentaa, kun oma mies lopetti seksin kokonaan 2 vuotta sitten. Sitä ennen oli edes jouluna ja juhannuksena.

N50+

Vierailija
24/113 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Alussa ainakin esitetään niin halukasta ja kun on saatu haluamansa, alkaa pihtaaminen ja välttely. Keksitään tekosyitä minkä varjolla voi olla antamatta. 

Puhut selvästi miehestäni.

Vierailija
25/113 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se oli niin että ex mies ei koskaan halunnut viikolla. Ei kuulemma jaksanut. Joten sitä oli vain lauantaisin. Myös lomilla, eli ei ne työt siihen sitten vaikuttanut. Nykyinen onneksi haluaa aina kun nähdään. Harvemmin ollaan yökin yhdessä, mutta silloin pannaan useampi kerta. 

Vierailija
26/113 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut selvästi miehestäni.

Voi päteä myös mieheen. Yleensä kuitenkin tuollainen mies on poikkeus.

Vierailija
27/113 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! Mitään hyötyähän tuollaisista happea tuhlaavista akoista ei ole, ja se ainoa tekosyy olla olemassakin on menetetty. Joten hiuksista roskiin vain! Sääli on sairautta tässä tapauksessa.

Vierailija
28/113 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ex miehen touhulta. Katotaan sit huomenna. Ens viikolla. Hätäisesti uutisten ja a studion välissä olisi pitänyt innostua, ei mitään kiihkoa, ei leikkejä ei kunnon seksiä, ei piitannut hepeneistä ei ymmärtänyt erotiikasta, annoin sitten istua vaan rauhassa tvn tietokoneen tai puhelimen äärellä kun itse kävin leikkimässä leluilla. lähdin lopulta meneen. Paras päätös ikinä. 

Vierailija
29/113 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes tiedä, miksi välillä tulen tänne seksi-osioon lukemaan keskusteluja. Se vain masentaa, kun oma mies lopetti seksin kokonaan 2 vuotta sitten. Sitä ennen oli edes jouluna ja juhannuksena.

N50+

Olisiko sinun aika nyt alkaa toimimaan ja ottaa sellainen mies joka olisi valmis hoitamaan tarpeitasi liitostasi huolimatta. Olet vielä sen ikäinen et tarjontaa on saatavilla.

M.48

Vierailija
30/113 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenä ihmettelen että kun loman järjestät niin toinen ei tule vastaan edes siinä että järjestäisi välillemme jotain säpinää, vaan katsoo mieluummin minun keinoksi houkutella seksiin. ristiriitaisesti itse sitten puhuu että jotain erilaista eli lomaa tarvitsisi syttymiseen.onko niin naiset ettei muualla nappaa enempi kuin kotonakaan jos väärä ajankohta kuusta?

Vierailija
31/113 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoin syy miksi en ryhdy parisuhteeseen on se, että sitten se toinen osapuoli kuitenkin odottaisi saavansa seksiä minulta. Seksi on vaivalloista ja työlästä, yksi pakollinen kotityö muiden joukossa. Onneksi saan olla sinkku.

Hienoa. Juuri näin. Arvostan valintaasi. Itse olen parisuhteessa oleva mies, jonka vaimolle seksi ei ole rasite, vaan haluaa sitä itsekin. Sitten saa lukea ja joka toisesta ketjusta täällä miten toinen osapuoli ei halua ollenkaan seksiä? Mitä hittoa, miksi olette sen toisen kanssa? Kysymys on molemmille suhteen osapuolille. Eläisitte sitten sinkkuina, jos seksi ei kiinnosta. Tai tuokaa se esiin jos nyt ei ensi treffeillä, niin heti tapailun alkuvaiheessa. 

Vierailija
32/113 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isoin syy miksi en ryhdy parisuhteeseen on se, että sitten se toinen osapuoli kuitenkin odottaisi saavansa seksiä minulta. Seksi on vaivalloista ja työlästä, yksi pakollinen kotityö muiden joukossa. Onneksi saan olla sinkku.

Hienoa. Juuri näin. Arvostan valintaasi. Itse olen parisuhteessa oleva mies, jonka vaimolle seksi ei ole rasite, vaan haluaa sitä itsekin. Sitten saa lukea ja joka toisesta ketjusta täällä miten toinen osapuoli ei halua ollenkaan seksiä? Mitä hittoa, miksi olette sen toisen kanssa? Kysymys on molemmille suhteen osapuolille. Eläisitte sitten sinkkuina, jos seksi ei kiinnosta. Tai tuokaa se esiin jos nyt ei ensi treffeillä, niin heti tapailun alkuvaiheessa. 

Niin, mutta kun se tapailu jäisi siihen yhteen kertaan jos ilmoittaa heti että ei kaipaa eikä halua seksiä. Millä tavoin sitä sitten saisi parisuhteen ja lapsia?

Vierailija
33/113 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei antanut joululomalla lainkaan seksiä, vaan ilmoitti, että minun seksini on tästä lähtien yksikseni runkkausta. Helmikuussa sain selville, että hänellä on rakastaja, tosin vaimo oli rakastajan silloin jo jättänyt ja päättänyt jäädä minun luo. Sillä aikaa kun minä runkkasin, hän jakoi pillua hotellissa jollekin ihan randomäijälle. Siitä asti kun riisuin vaimon naamion on oltu kokonaan ilman ja koitetaan palasista jotain koota, josko vielä haluttaisiin joskus toisiamme vai lähdetäänkö eri suuntiin. Olisin siis aika herkällä korvalla tarkkailemassa vaimon tekemisiä, jos tapahtuu seksijutuissa äkillisiä muutoksia. Naisen voi kuitenkin olla vaikea ylläpitää kahta erillistä seksisuhdetta.

Vierailija
34/113 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs sitten?

Elämä on muutakin kuin vain panemista

Kari67

Vierailija
35/113 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs sitten?

Elämä on muutakin kuin vain panemista

Kari67

Kuka on puhunut vain panemisesta? Elämä on paljon muuta + panemista. Kari voi tehdä vaan sitä muuta, me halutaan panna, ja tehdä muuta.

Vierailija
36/113 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa on täälläkin. mm. tällä hetkellä on välttely käynnissä. Lapsella oli maanantaina lämpöä niin vaimo ilmoitti sen perusteella esikouluun ettei tule koko loppuviikolla. Olen näet lomalla ja vaimo lomautuksella. Näin vältti sen ettei vaan vahingossakaan jouduttaisi olemaan kahdestaan kotona. Minähän saattaisin vaikka seksiä silloin haluta

Meillä on aina 4 lasta kotona kun nussitaan. Ovi kiinni ja tisseihin käsiksi.

Vierailija
37/113 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kuulkaa mä olen nainen ja olen tehnyt juuri tuota aikoinaan. Parasta jos sai torstaina viikonlopun rauhan ostettua vaikkapa vain suihinotolla. Lomat oli kyllä työläitä, mut silloinkin koitin laskelmoida vain mahdollisimman pikaiset panot johonkin väliin, jotta saisi taas vajaan viikon olla rauhassa. Mies ei piitannut siitä että homma piti hoitaa liukkarilla kun en kiihottunut, ja miksipä olisinkaan kiihottunut kun ei hän oikein mitään sen eteen viitsinyt tehdä.

Sanomattakin selvää että liitto oli jo tiensä päässä.

Miksi ihmeessä suostuit tuollaiseen liukkariseksiin? Miksi miehesi ei tehnyt mitään eteesi? Tässä on kyllä opettavainen tarina miehille. Jos eivät kiihota naista, niin miksi nainen haluaisi seksiä? Miksi mies ei esileikitä, helli, anna suuseksiä?

Vierailija
38/113 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli tommosta. Sitten jossain vaiheessa vaimo innostui muista miehistä, tosin en tiennyt tätä. Seksielämään tuli piristys ja vaimo kokeili minuun jotain, pieniä liikkeitä, kynsiä selkään. Kuvittelin tässä vaiheessa parisuhteen piristyvän. Tuli riitoja vaimon toimesta kaikki alkoi olla minun vikaa. Seksi vaan väheni, enkä tiennyt missä vika. Vaimo selitti väsyttävää lapsiarkea.. Tein 80% kotitöistä, ja hoidin kaiken muunkin. Seksi ei lisääntynyt vaan vaimo alkoi harrastaa liikuntaa ja laihduttamaan. Vaimolla alkoi olla juomareissuja. Yritin järjestää meille yhteistä aikaa mutta vaimoa kiinnostanut. Sitten yhtäkkiä alkoi tulla sänkyyn uusia asentoja. Mistä haluton ne keksii? Tätä jatkui vielä kolme vuotta. Sitten minulta loppui voimat hoitaa kaikki asiat. Olin vieläkin rakastunut vaimoon vaikka hän kohteli minua kuin p*skaa. Nyt vasta sitten aloin tajuta kaikki pettämiset. Vaimo pelkäsi eroa muuttui kuukaudessa ihannevaimoksi. Alkoi seksi

"En tiedä miksi vaimoja alkaa oma mies kyllästyttää vaikka se olisi hänelle se paras ja mitään vikaa ei miehessä ole. Vaimot kehittelee näitä omassa päässään ja kai kaveripiirissään. En tiedä miksi vaimo alkoi vihata minua. Olin aina hänen tukena ja apuna. En juo itseäni humalaan, en petä, en kiroile, en lyö. Osallistun merkittävästi lasten kasvatukseen."

Mutta teitkö vaimollesi aina orgasmin seksin aikana? Siinä se syy, miksi muut miehet alkaa kiinnostaa. Tuo kaikki muu mitä luettelet, on ihan normaalia elämää, ei mitään meriittiä sinällään.

Vierailija
39/113 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekosyitä olla antamatta? Jos seksi on naiselle antamista, niin miksi nainen siihen ryhtyisi? Kuulostaa joltakin bordellilta. Miksi mies ei esileikitä naistaan, nuole ja tee orgasmia?

Vierailija
40/113 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo saa orgasmin ehkä kerran kaksi kuussa joko nuolemalla tai panemalla. En nyt tarkemmin erittele minkä vuoksi. Saan kumminkin seksiä viikoittain ja useimmiten mällit sisään. Joskus suulla tai kädellä. Arkea jaksaa paremmin kun pidämme toisistamme huolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi