Paljon matkustaneet, mikä on maa/kaupunki jäänyt ikuisesti mieleen?
Mulla varmaa Vancouver ja New York. Vietimme perheenä Vancouverissa tyttäreni 3vuotis synttärit. Asuimme siis Kanadassa.
Kommentit (42)
Krakova ja erityisesti sen keskiaikainen keskusta.
Tukholma, kotoisa mutta kuitenkin erilainen.
Aika moni, vaikea lähteä erittelemään että mikä erityisesti.
Ranska. Siellä on niin monta erilaista kaunista aluetta. Esim. St. Malo ja Mont Saint Michel.
Vatikaani. Erityisesti Vatikaanin museot ja Sikstuksen kappeli.
Kaupungeista Hongkong, siellä on huikeaa ihan vaan kävellä ympäriinsä kun tunnelma vaihtuu korttelista toiseen niiden korkeiden talojen keskellä. Aurinkokohteista suosikkini on Meksiko, harvoja paikkoja joihin olen mennyt uudestaankin.
No Tokio oli kyllä erilainen. Toisaalta Espanjassa on paljon hyvää. USA ei jäänyt suosikikseni vaikka tietenkin New Yorkissa ja Washingtonissa oli paljon nähtävää
Moni vastaa Rooman, mutta mua ei oikein vakuuttanut vaikka olihan kiva nähdä paavi livenä.
Venetsia on jäänyt mieleen erikoisena, mutta ei kiinnosta enää käydä.
En kai voi sanoa että mikään olis "vienyt sydäntä", vaikka muutamiin paikkoihin aina palaa.
Niitä on monta ja ne on vaikeaa laittaa paremmuusjärjestykseen. Ehkä Rio de Janeiro karnevaalien aikaan, kun olimme siellä häämatkalla 2003.
New York, Istanbul, Ateena, Rooma, Tokio, Peking, Lontoo, Pariisi, Lissabon, Barcelona. Ehkä tuossa järjestykssä.
Vierailija kirjoitti:
Moni vastaa Rooman, mutta mua ei oikein vakuuttanut vaikka olihan kiva nähdä paavi livenä.
Venetsia on jäänyt mieleen erikoisena, mutta ei kiinnosta enää käydä.
En kai voi sanoa että mikään olis "vienyt sydäntä", vaikka muutamiin paikkoihin aina palaa.
Jos vastaa Rooman, on tuskin matkustellut kovin paljoa.
Kaupungeista New York,Tokio, Soul, Reykjavik. New York vei sydämen täysin.
Islanti, Usa, Italia, Malesian Borneo, Kambodian hiljaiset saaret.