Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL : Palkittu kapteeni leikkasi uhrinsa peniksen irti

Vierailija
28.03.2024 |

Joki tutustui yhteen uhreista miehille suunnatulla BDSM-sivustolla.

8.9. helmikuuta 2023 Joki vei miehen asunnolleen ja kahlitsi tämän alastomana omakotitalonsa maakellariin.

Syyttäjän mukaan Joki kohdisti uhriin moninaista seksuaalista ja ruumiillista väkivaltaa. Joki muun muassa poltti uhrin ihokarvoja, antoi tälle sähköiskuja ja hakkasi tätä kumisella pampulla. Joki myös videoi tekoja.

Uhri sai soitettua hätäkeskukseen vasta kolmen vuorokauden kuluttua. Joen asunnolle saapuneet poliisit päästivät uhrin kahleista sunnuntai-iltana 12. helmikuuta.

Uhri saapui Joen asunnolle 6. maaliskuuta ja allekirjoitti suostumuslomakkeen operaatioon.

Joki sitoi uhrin köydellä toimenpidetuoliin ja leikkasi tämän peniksen irti tylsällä veitsellä. Operaatiossa ei käytetty minkäänlaista puudutusta tai kivunlievitystä. Se kesti yli neljä tuntia.

Joki käytti kynäpolttajaa verenvuodon tyrehdyttämiseen. Hän myös ompeli verisuonia ja hermoja kiinni. Joki videoi teon ja säilöi peniksen.

Joella ei ole lääketieteellistä koulutusta.

Hän yritti myös leikata uhrin kivespussin irti. Tämä operaatio kuitenkin keskeytettiin yhteisymmärryksessä.

Myös kolmas rikoskokonaisuuden asianomistaja tutustui Jokeen BDSM-henkisellä sivustolla. Joki etsi itselleen elinikäistä kidutusorjaa pidettäväksi vankeudessa ja kidutettavaksi.

Joki kirjoitti viesteissään, ettei mies poistuisi hänen asunnoltaan elävänä ja että tämän ku olema voisi olla pitkäkestoinen ja tus kallinen riippuen Joen mielentilasta.

Syyttäjän mukaan Joki oli valmistellut ja suunnitellut tekoa huolella. Syyttäjän mukaan Joen tarkoitus oli surm ata mies tai ki duttaa häntä.

Suomen Valkoisen Ruusun ritarimerkillä palkittu kapteeni tuomittiin 4 vuoden vankeusrangaistukseen.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2dde18f2-577b-45c9-a497-de784c99cf8d

Kommentit (206)

Vierailija
161/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtionvarainministeriksi ainesta, mutta ensin täytyy lusia kakku.

VVM:n pitääkin saada nautintoa leikkauksista. Liekö Joki myös PS puolueen kannattaja.

Vihervassujen kannattajat ja maahantuomat ovat erityisen ansioituneita seksuaalirikoksissa.

Vierailija
162/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen truecrime-genren suurkuluttaja ja tykkään lueskella kaikenlaisia aiheeseen liittyviä juttuja, mutta tämä kyrpäjooseppi tekoineen meni yli ymmärryksen ja aiheutti ihan fyysisen ahdistuksen.

Mulla on sama. Ei normaalisti ahdista eikä pelota eikä mitään. Olen lapsesta asti katsonut kauhuleffoja ja iltaisin luen murh.a.in.foa, jos ei muuten uni tule. Jotenkin pystyn pitämään ne jutut erillään omasta elämästä ja koen, että voisin olla hyvä murh.a.tutkija, kun ne eivät vie mielenrauhaani. Myös psykologinen puoli kiinnostaa. Mutta lapsiin ja eläimiin kohdistuvat karmeudet on liikaa. Niitä en yleensä edes lue, tai vilkaisen vain pikaisesti, mistä on kyse. En halua sen enempää ajatella niitä, koska ne jutut on niin hirveitä. Ja näitä perv.erssejä s.ekopäitä en vaan voi käsittää, vaikka ehkä se nyt onkin pienempi paha, että sekoilevat keskenään. Tämän ukon kohdalla en kyllä ihmettelisi, vaikka löytyisi vielä muutakin. Toivottavasti tuo sen tontti ja rakennukset ympäristöineen perkataan huolella ruumiskoiran avulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa miten eri sävy keskustelussa kun mies on "uhri". Kim Wallin tapauksessa KUKAAN ei tuominnut tekijää, vaan vänkäsitte vaan "mitäs meni mitäs meni mitäs meni miksi meni miksi meni, ei naisen pidä mennä ulos".

Miten jaksatte edes sääliä miesuhreja? Kun nainen on paloittelun uhri tehdessään töitä, ei KUKAAN tee muuta kuin vänkää, kukaan ei syytä miestekijää.

Tällaiselle sukupuolelle annatte sukunimivallan. Kiitos nimenvaihtajien, kellään naisella ei ole itsemääräämistä, vain miehiin kohdistuva rikos tuomitaan, jopa kun mies on itse tietoisesti kävellyt.

Olet oikeassa.

Niin no mitä te oikein säälitte näitä "uhreja"? Miehenne ihan avoimesti haukkuu ja huorittelee jopa alaikäisiä uhreja. Miksette tee asial

Te jotka täällä paapotte miehiä olette heteroita. Älä lässytä aiheen sivusta vaan ala TUOMITA naisviha.

Tajuatteko että tuo toinen mies ITSE HALUSI? Silti säälitte uhrina vaikka pakotettuja, fyysisesti heikompia naisia vain haukutte! Ja te jotka tätä levitätte OLETTE heteroita.

Alkakaa tuomita naisviha ja lopettakaa miesten paapominen. Itse valinneet tämän. Ja väitätte muka naisten olevan niitä vapaita toimijoita, haha!

Vierailija
164/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa mieheltä, jolle kymmenet naiset on antaneet pillua.

Mitä psykopaattisempi tai hullumpi mies, sen useammalta naiselta tyypillisesti saaneet pillua elämän aikana.

t. m41, kiltti mies joka ei leikkele BDSM-kumppaneita, ja saa vain harvoilta naisilta pillua

Ei pidä paikkaansa. Tiedän useamman täysihullun ja psykoottisen miehen, jotka eivät saa pillua keltään ja se on tehnyt heidät entistä vihaisemmiksi ja hullummiksi. 

Valjalkkala oli 57-vuotisesta elämästään suurimman osan vankilassa tai vankimielisairaalassa, ja ehti olla 7 kertaa naimisissa. 

Ei kai Valjakkala ollut millään lailla hu.llu edes ainakaan näihin pervoihin nähden? Valjakkala oli kyllä rikollinen ja ta.ppoi nuorena muutaman tyypin ja oli varmaan jonkin sortin narsisti tms., mutta oliko edes mikään pervo? Sekoitatko nyt Penttilään eli sarjakuristajaan?

Vierailija
165/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim Wallia iskettiin työkeikalla 16 kertaa intiimialueille, koko keho paloiteltiin eikä KUKAAN tuominnut tekijää. Ratkaisunne oli ettei nainen voi mennä ulos, hoitte vain miksi meni tekemään töitä. Miksi ette vaadi miehiltä mitään vastuuta "uhreina"? Mies on täysin vapaaehtoisesti uhri, SILTI hänet halutaan pelasaa, tekijä tuomitaan ja BDSM-miestä yritetään väkisin pelastaa omalta tahdoltaan.

Niin typeriä te akat jotka itse tiedätte ettei kukaan suojele naisuhreja, ja silti tulette pillittämään miesuhrien puolesta jotka itse tietoisesti kävelevät väkivaltaan. MIKSI menivät? Miksi menivät? Miksi itse KERJÄSIVÄT väkivaltaa?????? Ja kehtaatte sääliä miesuhreja samaan aikaan kun naisuhreja kiusaatte, kyseenalaistatte, epäinhimillistätte ja ki*utatte lisää.

Hyi että te miehiä suosivat reiät olette sairaita. Miksi ette tuomitse naisiin kohdistuvaa väkivaltaa, pellet? Teidän mielestänne fyysisesti heikompaan saa vapaasti kajota mutta miehiin ei edes kun he itse haluavat väkivaltaa? 

Vierailija
166/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukunimihullu tuli sotkemaan koko ketjun

Vierailija
167/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko selittää miksi naisen saa vapaasti rai*kata ja paloitella mutta miestä ei edes kun hän itse valitsee sen? Tehän kehutte kaikkea naisiin kohdistuvaa väkivaltaa, ette ole KERTAAKAAN kyseenalaistaneet näiden miesten kävelemistä tuon ukon luokse.

Eikös akat teidän pitänyt miesten kanssa olla vapaita? Miksi sitten kukaan ei kunnioita naisen koskemattomuutta? Miestä palvotaan aina, miesuhrilla ei ole mitään vastuuta. Kannattaisiko olla hieman varovaisempi? Naisiahan te koko ajan ohjeistatte olla menemästä sinne ja tänne, naisuhreja ei kukaan sympatisoi.

Miksi mies saa sympatiat kävellessään kohti väkivaltaa?

Vierailija
168/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen ongelmathan johtuvat lähes täysin maahamme päästetystä vihamielisestä loisväestöstä, joka syö ja paskoo valtaosan sosiaaliavusta!

Tälläkin filmillä kelaelätti valittaa, kuinka Suomessa on liikaa suomalaisa!

"Everywhere just Finns and Finns and Finns!" ONNEKSI tilanne on rättipään mielestä PARANEMASSA!

Vierailija
169/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilmeisen kovanluokan homo? 

Vierailija
170/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä pitäisi tehdä elokuva.

Mietin samaa. Jokea esittäisi H-P Björkman.

Palkitulla kapteenilla on salaisuus. Yön pimeinä tunteina hän etsii seuraa miestenväliseltä bdsm-sivustolta. Joskus joku sanoo tarjoukselle kyllä. Mikä onkaan kapteenin pimein fantasia... Peniksenleikkaaja - nyt elokuvateattereissa kautta maan.

Vierailija
171/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole mitään vastaavaa uhrin sympatisointia nähnyt naisten nauttivan! Menkääpä YK-naisten sivuille katsomaan miten miehenne sanailee alaikäisistä seksuaalirikoksen uhreista. Pelkkää uhrin kiusaamista, ajojahtaamista! Kas kun mies joutuukin kiipeliin, koko maailma saapuu hoivaamaan eikä miehen omaa käytöstä kyseenalaisteta millään tavalla. Ettekö itse näe miten sairasta tuo on? Te joko syytätte miesuhrejakin tai alatte tuomitsemaan naisiin kohdistuvan väkivallan. Missä te tuomitsette naisiin kohdistuvan sa*ismin? Häh? Missä? Haloo? Missä?

Auta armias jos nainen itse kävelisi tällaiseen tilanteeseen, KUKAAN teistä ei symppaisi uhria vaan kyseenalaistaisitte naisen valinnat. SAIRASTA.

Vierailija
172/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000010321948.html

Missä tuomitsette tämän? :D ette koskaan tuomitse naisen pakottamista seksiin, vaikka kiljutte miten heterosuhteet ovat vapaan valinnan juhlaa. Kumma juttu, kun ette naiseen kohdistuvaa väkivaltaa tuomitse!

Vierailija
173/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/2946660/keksija-madsenin-motiivi-tappaa…

Täältä vain lukemaan. Jokaikisellä sivulla "mitäs menit, mitäs pukeuduit, katso miten pukeudut". Heti. Ensimmäisellä. Sivulla.

Ja samaan aikaan lässytätte miehistä jotka ITSE haluavat tuota kohtelua. ITSE haluavat.

Missä tuomitsette miesten kaksinaamaisuusen? Oikeinhan se vain on että muita syyttävä sukupuoli saa karman osakseen.

Vierailija
174/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kapteeni taitaa olla ilmeisen homo? 

Vierailija
175/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seksiehdotus, kieltäytyminen ja riita. Miksi se nainen ylipäätään lähti kahdestaan miehen kanssa johonkin sukellusveneeseen"

Heti. Ensimmäisellä. Sivulla.

Miksi miehen ei tarvitse ottaa mitään vastuuta? Kim Wall ei millään lailla valinnut kuolla, silti kiljutte miten "mitäs meni, miksi meni, kesämekko päällä".

Tuolla ei ole yhtäkään sivua jossa MIEHENNE ei syytä akkaa. Sitten kun mies itse kävelee omasta tahdostaan leikkaamaan peniksensä ja antaa suostumuksen eutanasiaan, on hän silti pikkuinen uhri.

Luoja mitä sairaita miesten paapojia te ukot olette.

Vierailija
176/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämättömän järkyttävää. 

Käypäs katsomassa ISISin propaganda- ja rekrytointivideoita. Ne ovat sairaita ja ne ovat vieläpä hyvin tehtyjä (tarkoitan siis esim. kuvausta).Kaulan katkomista, kivittämistä, elävältä polttamista ja hukuttamista. Vain mielikuvitus on rajana. Pitää huomioida, että iso osa m u s l i m e i s t a ajattelee samalla tavalla kuin ISISin taistelijat, joten olisi erittäin suotavaa ettei sitä "rikkautta" haallittaisi tänne enää yhtään lisää.

Vierailija
177/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo! Miksi ette vaadi miehiltä mitään? Te edelleen jankkasitte Kim Wallin kohdalla että miksi oli, miksi meni, oliko kesämekko. Nämä miehet jälkeenpäinkin HALUSIVAT tätä, silti en näe koko ketjussa yhden yhtä kommenttia.

Minkä takia valitsette miehen nimen, kun mies valitsee väkivaltaisen puheen fyysisestk heikompaa vastaan?

Vierailija
178/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti uhri oli kuitenkin tyytyväinen kapteeniin kun lensi munan poiston jälkeen vielä erikseen pallienkin poistoon. 

Ei hyvää päivää mitä touhua.

Vierailija
179/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

päävikaisia sekä tekijä etteä kohde

Vierailija
180/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaheleita on tällä palstallakin, näemmä. Kaikkea se leipä elättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi