Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL : Palkittu kapteeni leikkasi uhrinsa peniksen irti

Vierailija
28.03.2024 |

Joki tutustui yhteen uhreista miehille suunnatulla BDSM-sivustolla.

8.9. helmikuuta 2023 Joki vei miehen asunnolleen ja kahlitsi tämän alastomana omakotitalonsa maakellariin.

Syyttäjän mukaan Joki kohdisti uhriin moninaista seksuaalista ja ruumiillista väkivaltaa. Joki muun muassa poltti uhrin ihokarvoja, antoi tälle sähköiskuja ja hakkasi tätä kumisella pampulla. Joki myös videoi tekoja.

Uhri sai soitettua hätäkeskukseen vasta kolmen vuorokauden kuluttua. Joen asunnolle saapuneet poliisit päästivät uhrin kahleista sunnuntai-iltana 12. helmikuuta.

Uhri saapui Joen asunnolle 6. maaliskuuta ja allekirjoitti suostumuslomakkeen operaatioon.

Joki sitoi uhrin köydellä toimenpidetuoliin ja leikkasi tämän peniksen irti tylsällä veitsellä. Operaatiossa ei käytetty minkäänlaista puudutusta tai kivunlievitystä. Se kesti yli neljä tuntia.

Joki käytti kynäpolttajaa verenvuodon tyrehdyttämiseen. Hän myös ompeli verisuonia ja hermoja kiinni. Joki videoi teon ja säilöi peniksen.

Joella ei ole lääketieteellistä koulutusta.

Hän yritti myös leikata uhrin kivespussin irti. Tämä operaatio kuitenkin keskeytettiin yhteisymmärryksessä.

Myös kolmas rikoskokonaisuuden asianomistaja tutustui Jokeen BDSM-henkisellä sivustolla. Joki etsi itselleen elinikäistä kidutusorjaa pidettäväksi vankeudessa ja kidutettavaksi.

Joki kirjoitti viesteissään, ettei mies poistuisi hänen asunnoltaan elävänä ja että tämän ku olema voisi olla pitkäkestoinen ja tus kallinen riippuen Joen mielentilasta.

Syyttäjän mukaan Joki oli valmistellut ja suunnitellut tekoa huolella. Syyttäjän mukaan Joen tarkoitus oli surm ata mies tai ki duttaa häntä.

Suomen Valkoisen Ruusun ritarimerkillä palkittu kapteeni tuomittiin 4 vuoden vankeusrangaistukseen.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2dde18f2-577b-45c9-a497-de784c99cf8d

Kommentit (206)

Vierailija
141/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti ja psykopaatti on vielä aika kesyä kamaa sadistin rinnalla. 

On aivan varmasti myös psykopaatti. Eivät kykene empatiaan joten k****taminen on heille helppoa kuin heinänteko. Heidän tunnereaktionsa ovat myös yleisesti ottaen hyvin laimeita ja hakevat usein siksikin kiksejä äärimmäisistä jutuista.

Vierailija
142/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mister Ari on varmasti aloitellut aikoinaan lemmikkien ja luonnoneläinten silvonnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa mieheltä, jolle kymmenet naiset on antaneet pillua.

Mitä psykopaattisempi tai hullumpi mies, sen useammalta naiselta tyypillisesti saaneet pillua elämän aikana.

t. m41, kiltti mies joka ei leikkele BDSM-kumppaneita, ja saa vain harvoilta naisilta pillua

Se, ettet sinä saa, ei johdu hulluista,vaan siitä, että olet niin raivostuttava vänisijä. Pitikö tuo naisviha tunkea tähänkin ketjuun? Aina vain sinä ja sinä, kiltti mies ja lässynlää. Älä tunge törppöjä länkytyksiäsi joka ketjuun

Vierailija
144/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähä kuuluu tämän Arin asiakkaalle, joka oli halunnut poistua yhteiskunnasta Arin pitkäkestoisen kidutuksen avulla.....

Toivottavasti tuli järkiinsä toteamalla "Elämä on ihanaa" tuon uutisoinnin jälkeen, nyt on 4 vuotta aikaa harkita ennenkuin Ari vapautuu

Vierailija
145/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä pitäisi tehdä elokuva.

Mietin samaa. Jokea esittäisi H-P Björkman.

Tässä olis kotimaisen kauhuleffan ainekset

Vierailija
146/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuiko Ari yksin Laukaassa? Jäikö kalu oman onnensa nojaan 4 vuodeksi?

Ei taia olla enää jäljellä mitään, kun vapautuu. Oliko tämä uhri ulkomailta asti tullut?

Vierailija
147/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taia olla enää jäljellä mitään, kun vapautuu. Oliko tämä uhri ulkomailta asti tullut?

Kalu säilöttiin purkkiin jossakin liemessä. I shit you not. Näin luki lehdessä.

Vierailija
148/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa asia mitä mietin on se, että mitä lääkäri on ajatellut kun on nähnyt tee-se-itse -leikkauksen jäljet? Se ilme olisi pitänyt nähdä.

-- Ilme ja aatokset ovat varmaankin aika lailla samantyylisiä kuin lääkäreillä suomessa, jotka kohtaavat tyttölapsia jolle tehty tee-se.itse-ympärileikkaus (female genital mutilation) missä vahingoitetaan naisen sukuelimiä tai poistetaan ne osittain tai täydellisesti,  ilman  puudutusta jossain Pohjois- tai Itä-Afrikassa (esim Somalia, Kenia, Egypti) pahimmillaan pölyisessä teltassa aavikolla tee-se-itse instrumentein.

Toimenpide tehdään 4-10 tai 4-14 vuoden iässä.

Vaihtelevasti se voidaan toteuttaa myös vauvana, lapsena,ennen avioliittoa tai häiden jälkeen.

KOMMENTTINI LÄHTEENÄ käytetty Metropolia AMK:n Hoitotyön koulutusohjelman opinnäytetyötä ARRA/NYYSSÖLÄ 2012----> löytyy googlaamalla  Tyttöjen ympärileikkaus Pohjois- ja Itä-Afrikassa Asiantuntijoiden haastatteluja ......,

Vierailija
149/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa asia mitä mietin on se, että mitä lääkäri on ajatellut kun on nähnyt tee-se-itse -leikkauksen jäljet? Se ilme olisi pitänyt nähdä.

-- Ilme ja aatokset ovat varmaankin aika lailla samantyylisiä kuin lääkäreillä suomessa, jotka kohtaavat tyttölapsia jolle tehty tee-se.itse-ympärileikkaus (female genital mutilation) missä vahingoitetaan naisen sukuelimiä tai poistetaan ne osittain tai täydellisesti,  ilman  puudutusta jossain Pohjois- tai Itä-Afrikassa (esim Somalia, Kenia, Egypti) pahimmillaan pölyisessä teltassa aavikolla tee-se-itse instrumentein.

Toimenpide tehdään 4-10 tai 4-14 vuoden iässä.

Vaihtelevasti se voidaan toteuttaa myös vauvana, lapsena,ennen avioliittoa tai häiden jälkeen.

KOMMENTTINI LÄHTEENÄ käytetty Metropolia AMK:n Hoitotyön koulutusohjelman opinnäytetyötä ARRA/NYYSSÖLÄ 2012----> löytyy googlaamalla  Tyttöjen

Kyllä tuon Arin tekemä peniksen katkaisu on ympärileikkausta paljon kamalampi teko. 

Miten pystyy enää pissaamaan? Erektio ei varmaan enää onnistu. Kamalat hermokivut loppuelämän. 

Vierailija
150/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mister Ari on varmasti aloitellut aikoinaan lemmikkien ja luonnoneläinten silvonnalla.

Siksi tällaisia psykopaattilapsia pitäisi seurata tarkemmin koko elinikä. 

Päiväkodissa kyllä huomataan. Taibpitäisi huomata. 

Vierailija
151/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ari Joen FB-profiili on muuten vieläkin julkinen. Ihan hillitöntä lukea noita kommentteja mitä nyt on heitetty noiden ompeluohjeiden ym. lomaan näistä viime aikojen tapahtumista🥒😁

Vierailija
152/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On nuo uhritkin jonkun sortin sekopäitä. 

Kas kun en näe YHTÄKÄÄN uhria syyttävää kommenttia, kutsutte vaan sekopäiksi. Miksi nuo miehet menivät? Annatte miesten syyttää ALAIKÄISIÄ ja jopa lapsiuhreja, kas kun aikuinen ukko saa vain sääliä suostuessaan itse seksiin.

Naisten kohdalla tämä olisi kuitattu uhrin vikana ja suurena vapaana valintana. Miesten seksuaalisuus on kyllä sairasta, näiden kanssa avioidutte.

Vierailija
153/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa miten eri sävy keskustelussa kun mies on "uhri". Kim Wallin tapauksessa KUKAAN ei tuominnut tekijää, vaan vänkäsitte vaan "mitäs meni mitäs meni mitäs meni miksi meni miksi meni, ei naisen pidä mennä ulos".

Miten jaksatte edes sääliä miesuhreja? Kun nainen on paloittelun uhri tehdessään töitä, ei KUKAAN tee muuta kuin vänkää, kukaan ei syytä miestekijää.

Tällaiselle sukupuolelle annatte sukunimivallan. Kiitos nimenvaihtajien, kellään naisella ei ole itsemääräämistä, vain miehiin kohdistuva rikos tuomitaan, jopa kun mies on itse tietoisesti kävellyt.

Vierailija
154/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa miten eri sävy keskustelussa kun mies on "uhri". Kim Wallin tapauksessa KUKAAN ei tuominnut tekijää, vaan vänkäsitte vaan "mitäs meni mitäs meni mitäs meni miksi meni miksi meni, ei naisen pidä mennä ulos".

Miten jaksatte edes sääliä miesuhreja? Kun nainen on paloittelun uhri tehdessään töitä, ei KUKAAN tee muuta kuin vänkää, kukaan ei syytä miestekijää.

Tällaiselle sukupuolelle annatte sukunimivallan. Kiitos nimenvaihtajien, kellään naisella ei ole itsemääräämistä, vain miehiin kohdistuva rikos tuomitaan, jopa kun mies on itse tietoisesti kävellyt.

Olet oikeassa.

Vierailija
155/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä rikos oli, jos kaikki tehtiin yhteisymmärryksessä?

Elli jos joku itsetuhoinen ihminen pyytää tap pamaan itsensä niin minulla on oikeus tehdä se? 

Naisia kehotetaan luopumaan ihmisoikeuksistaan, nimestään, seksuaalioikeuksistaan ja vapaus vain raikaa. Kas kun mies ITSE haluaa olla tuossa asemassa, ovat kaikki estämässä VAPAAN valinnan.

En ole koko ketjussa nähnyt yhtäkään uhria syyttävää kommenttia, siinä missä Kim Wall ei saanut MITÄÄN sympatiaa.

Että te heterot olette kuvottavia pas*oja. Naisia saa mur*ata ihan vapaasti, miehiä suojellaan jopa itse VALITULTA sessiolta. Kukaan ei pakota miehiä tähän, miehelle alistuminen on aina oma valinta. Aina.

Vierailija
156/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa.

Niin no mitä te oikein säälitte näitä "uhreja"? Miehenne ihan avoimesti haukkuu ja huorittelee jopa alaikäisiä uhreja. Miksette tee asialle mitään? On aivan jäätävän noloa miten te kaakat suojelette miesten itse valittua väkivaltaa mutta vain haukutte, riehutte ja levittävät nat*imaista vihaa kun uhri on nainen. Naisen saa ta**aa vain jos hän kävelee ulkona, mies saa itse VALITA oman väkivaltansa eikä siltikään mitään vastuuta ole.

Lopettakaa näiden miesten paapominen. Naisuhreja ei KUKAAAAN puolusta. Ei KUKAAN. Ette te demonisoineet Kim Wallin murhaajaa. Nainen valitsee teidän mukaansa mur*ansa vain kävelemällä ulkona, mies"uhri" ei ole vastuussa vaikka itse HALUAA tulla ta*etuksi.

Kuvottavat heterot! Sairaita pas*amaisia sadisteja jotka itse vihaavat naisia mutta rynnivät heti paikalle pillittämään miehen arvon puolesta vaikka nämä miehet ITSE halusivat tätä.

Vierailija
157/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa.

Niin no mitä te oikein säälitte näitä "uhreja"? Miehenne ihan avoimesti haukkuu ja huorittelee jopa alaikäisiä uhreja. Miksette tee asialle mitään? On aivan jäätävän noloa miten te ka

Tirsk, Ari ei varmasti ollut hetero :D

Vierailija
158/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies hyökkää naisen kimppuun väkisin, on se naisen vika. Kun mies ITSE valitsee, ITSE kävelee, ITSE suostuu, ITSE on BDSM-sivulla, tuomitaan tekijä. Tuo "uhrihan" itse jälkeenpäinkin sanoo session olleen ihana, SILTI suojelette miestä itsetuhoisuudelta. Tajuatteko te akat, että miehet ainoastaan JUHLII naiseen kohdistuvaa väkivaltaa, turhaan tuomitsette tekijän vapaaehtoisilta BDSM-leikeiltä. PÄSSIT.

Vierailija
159/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä rikos oli, jos kaikki tehtiin yhteisymmärryksessä?

Törkeä pahoinpitely. Eutanasiakaan ei ole sallittu. 

Eikä kirurgisia operaatioita saa tehdä kuka tahansa. Ympärileikkauksenkin voisi sitten tehdä kotona ilman lääkäriä.

Juutalaiset tekevät ympärileikkauksia edelleen kotona, leikkaajalla ei lääketieteellistä koulutusta. Myös Suomessa edelleen näitä kotileikkauksia. Juutalaiset ovat myös Suomessa keskimääräistä koulutetumpia ja hyvässä yhteiskunnallisessa asemassa ja silti käyttäytyvät näin. Uskonto sumentaa muuten järkevänkin ihmisen.

Juutalaisilla on myös perinne nimeltä metzitzah b'peh, missä rabbi leikkaa poikavauva

Hyi stana. Onko tämä totta? En ilkeä edes googlettaa. Miten tämä maailma voi olla näin sairas?

Vierailija
160/206 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalu säilöttiin purkkiin jossakin liemessä. I shit you not. Näin luki lehdessä.

Oli liemessä eli ei, ei siitä enää tule kalua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi