Mistä nelikymppinen nainen voisi löytää luotettavan panokaverin?
Mielellään vähän nuoremman tai saman ikäisen. Hakuprosessin pitäisi olla hienovarainen.
Tinderi on poissuljettu.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Palstamiehistä joku?
En mä kilttistä, pitäisi olla luotettavan lisäksi vähän kinky.
Sinun pitää olla todella kaunis, jotta mies jaksaa tulla toistuvasti panemaan. Jos olet ruma, niin mies jaksaa käydä vain kerran panemassa.
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitää olla todella kaunis, jotta mies jaksaa tulla toistuvasti panemaan. Jos olet ruma, niin mies jaksaa käydä vain kerran panemassa.
Eipä sen miehen mikään adonis tartte olla. Ihan vaan normimies normihaluilla riittää. Sellaiselle luulisin edelleen kelpaavani.
Tässä olisi mutta minä vain rakastelen, panohommat jätän muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sen miehen mikään adonis tartte olla. Ihan vaan normimies normihaluilla riittää. Sellaiselle luulisin edelleen kelpaavani.
Aika harva mies jaksaa toistuvasti tulla panemaan. Yhden kerran sitä jaksaa tulla ja sen jälkeen pitää uusi nainen kun uutuuden viehätys häviää.
Vierailija kirjoitti:
Tässä olisi mutta minä vain rakastelen, panohommat jätän muille.
Mistä sut löytää?
Ei tietenkään. Sinun piti ajatella sitä aikaisemmin. Ehkä joku noin 60-vuotias leski on kiinnostunut.
Av ei ole mikään parituspalsta, ilmiannettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva mies jaksaa toistuvasti tulla panemaan. Yhden kerran sitä jaksaa tulla ja sen jälkeen pitää uusi nainen kun uutuuden viehätys häviää.
Onko noin? Nyt puhun siis tavallisista jampoista, jotka ei vain sormia napsauttamalla hanki naista.
Liity vaikka XU:n? Siellä on tosi tarkkaa tuon hienovaraisuuden ja anonyyminä pysymisen suhteen ja siinä pystyy viestittelemään ennen tapaamista. Ja fiksua porukkaa siellä.
Vierailija kirjoitti:
Oletpa ankea.
Vierailija kirjoitti:
Palstamiehistä joku?
Mikseivät ole saaneet jo pystyyn omaa seksipörssiä? Kummallista.
Vierailija kirjoitti:
Liity vaikka XU:n? Siellä on tosi tarkkaa tuon hienovaraisuuden ja anonyyminä pysymisen suhteen ja siinä pystyy viestittelemään ennen tapaamista. Ja fiksua porukkaa siellä.
Kiitos vinkistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamiehistä joku?
Jos pissa- ja kakkaleikit kiinnostaa niin soittele.
Yäk, ei noin kinkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamiehistä joku?
Onhan täällä nämä anaalifetisistit lähes päivittäin edustettuina. Naisiin kohdistuvista vv- fantasioinnista ei myöskään ole pulaa. Että ihan oikealle saitille osuit haarukoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa ankea.
Seksijutut kuuluvat seksipalstalle kuten ääliö hyvin tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vakipanokin siis jokin myytti, urbaanilegenda?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamiehistä joku?
Jos pissa- ja kakkaleikit kiinnostaa niin soittele.
Saisiko oksennusta myös?
Pitää valota tarpeeksi ruma, ettei ole menekkiä.