Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voin tehdä kun en saa halvempaa asuntoa ja kohta kela leikkaa mun tuista 50% kun kallis vuokra?

Vierailija
27.03.2024 |

En vain saa halvempaa asuntoa vaikla olen yrittänyt...ausn helsingissä ja menee yli rajan.

Tämä on pakkotilanne koska minulla ei ole varaa ruokaan sitten!!

Voiko valtio tosiaan jättää heitteille noin?

Joudunko varastamaan leipää?

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku asuntotukensa menettänyt oikeasti muuttanut vaikkapa Kouvolaan pääkaupunkiseudulta halvemman asunnon perässä. Tätä tarjotaan usein "ratkaisuksi" mutta moniko muuttanut?

EI KUKAAN!

Vierailija
42/116 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta Haapavedelle.

https://www.vuokraovi.com/vuokra-asunto/haapavesi/keskusta/kerrostalo/1…

Tuonne on 500km. Miten minä tapaan ystäviniä, vanhempiani, sisaruksien lapsia, tai teen yhtään mitään jos asun haapavedellä?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee

Vierailija
44/116 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta Haapavedelle.

Tuonne on 500km. Miten minä tapaan ystäviniä, vanhempiani, sisaruksien lapsia, tai teen yhtään mitään jos asun haapavedellä?

ap

Ja tietenkään samaan aikaan nämä kaikki ystävät, vanhemmat tai muut tuttavat eivät pysty tai halua auttaa sinua mitenkään. 

Vierailija
45/116 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta Haapavedelle.

ap

Eli sä et edes halua ottaa vastuuta omasta elämästä. Ainoa mikä sulle kelpaa on saada yhteiskunnalta lisää rahaa. 

Vierailija
46/116 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko työtön vai matalapalkka-alalla?

Jos olet työtön ja jo 1,5 vuotta etsinyt halvempaa asuntoa, oletko etsinyt samalla tarmolla myös töitä? 

Itse vuokran maksamalla saa hyvillä mielin priorisoida meren rannan ja museoiden läheisyyttä. Ei ole valtion ja veronmaksajien asia pitää yllä haluamaasi "luksusta".

Vierailija
47/116 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi porukka on täällä kateellinen tukien saajille! Koittakaa itse elää niillä ja sit kun vielä leikataan, niin hymy hyytyisi teillä idiooteilla äkkiä!

Vierailija
48/116 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudunko varastamaan leipää?

Jotenkin vastauksissasi paistaa asenne, että olet jo vuosien ajan varastanut leipää - muilta veronmaksajilta tukien muodossa. 

Vierailija
49/116 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta Haapavedelle.

ap

Hankit uudet ystävät sieltä.

Vierailija
50/116 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodittomuuteen ei kannata joutua. Sieltä on mahdotonta nousta ja saada apua.

Toimi äkkiä. Talvella pakkanen aiheuttaa kuolioita käden sormille ja vartijat ei anna nukkua rapuissa tai ostoskeskuksen tiloissa ja häätää pakkaseen kuolemaan.

nim 22 vuotta kodittomana joutunut olemaan ja nyt avun saanut lievästi kehitysvammainen mies

Vierailija
51/116 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta Haapavedelle.

https://www.vuokraovi.com/vuokra-asunto/haapavesi/keskusta/kerrostalo/1…1969632804

ap

Ei ole meidän muiden tehtävä toimi palveljoinasi, jotka raatavat antaakseen sinulle mahdollisuuden asua Suomen kalleimmalla alueella.

Haapavedellä asuu tuhansia ihmisiä ja siellä pärjää kuka tahansa.

Vierailija
52/116 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi porukka on täällä kateellinen tukien saajille! Koittakaa itse elää niillä ja sit kun vielä leikataan, niin hymy hyytyisi teillä idiooteilla äkkiä!

Koska minä tarvitsen sen satasen enemmän palkkaa. 1400e kk ei riitä.

Ne rahat multa menee teille ja minä elätän teitä.

Elän köyhyydessä sen takia että multa otetaan niin paljon rahaa palkasta pois. Satasella saisi enemmän herkkuja.

Vierailija
53/116 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku asuntotukensa menettänyt oikeasti muuttanut vaikkapa Kouvolaan pääkaupunkiseudulta halvemman asunnon perässä. Tätä tarjotaan usein "ratkaisuksi" mutta moniko muuttanut?

Työttömälle paikkakunnalta toiselle muuttaminen voi olla rahallisesti mahdotonta. Syynä on se, että Kela ei avusta siinä tilanteessa senttiäkään millään tavalla. Ne jotka muuten aina ehdottelevat muuttamista paikkakunnalta toiselle halvemman asunnon perässä, eivät itse tekisi niin missään tapauksessa.

Mitä sinä sekoilet? Totta kai me ehdottelijat olemme muuttaneet moneen kertaan elämämme aikana esim opintojen perässä, työn perässä, miehen perässä, sopivamman asunnon perässä, jne. Muuttaminen on aivan normaalia.

Vierailija
54/116 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Get a job.

Vierailija
55/116 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ei hyydy. Tää ap saa tukia lähes saman mitä meillä 4 henkeä yhteensä ja kehtaa itkeä ettei rahat riitä. Rahat kyllä riittää kun niitä osaa käyttää.

Vierailija
56/116 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla maassa löytyy yksiöitä esim. 400 euron kuukausivuokralla. 

Vierailija
57/116 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä  että tämmöiset yhteiskunnan elätit karsitaan pois. 

Sun pummaamat yhteiskunnan varat oltais voitu käyttää

Vanhustenhuoltoon

Terveydenhuoltoon

Varhaiskasvatukseen

Yms, yms

Laillista varastamista karsitaan se on hyvä. 

Vierailija
58/116 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika noloa että virkamiehetkin vastailee ihmisten hätään tyyliin "pää kiinni ja mene leipäjonoon"

Vierailija
59/116 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku puolustaa tätä tyyppiä? Tähän ei ole ikinä tehnyt töitä eikä ole edes vaivautunut hankkimaan koulutusta. Kaikki tuet pois tuollaiselta elätiltä. 

Vierailija
60/116 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeistoöyhöjen trollihan tämä. Tarvitsevat näitä itsekeksimiään röyhkeitä ja herroiksi tuilla eläviä jotta oma sadisminsa vaikuttaisi oikeutetummalta.

Ainoa selitys, joka jotenkin perustelee rikkaiden vimman potkia köyhiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan