Ruuminlämpö on näin iltaa kohden noussut 37.6 voiko kuitenkin mennä töihin huomenna?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Kysytkö tosissasi 37.6 on melkein 38 asteen kuume eli et.
Eikä oo kuumetta. 37.6 on sama, kuin 37. Puoli eli pientä lämpöä. Ei kuumetta :D
Burana huuleen ja töihin. Ottaa päähän nämä aikuiset nuhasaikuttelijat.
Ihmisten normaalilämpö on laskenut viimeisen sadan vuoden aikana joten tuo lämpö on kovempi kuume kuin sata vuotta sitten!
Olen töissä terveyskeskuksen luukulla.
Ap
Se on huono homma jos ruumiin lämpö alkaa nousta.
Mulla kai on joka ilta tuon verran. Mittaapa aamulla, niin on asteen vähemmän!
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mutta joo kiitos vinkistä. Menen töihin huomenna. Suihkin aamulla extra annokset nenäsuihketta, otan pari buranaa huuleen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mutta joo kiitos vinkistä. Menen töihin huomenna. Suihkin aamulla extra annokset nenäsuihketta, otan pari buranaa huuleen.
Ap
Kiitteletkö itseäsi? :)
Jos mittasit kainalosta, siihen kuuluu lisätä 0.5 astetta jotta tietää oikean lämmön.
Yksi kuumeeton päivä on oltava kotona ennen kuin voit mennä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Kiitteletkö itseäsi? :)
En, kun jatkoin viestiä vain samaa pötköön. Kiitos teidän vinkeistä.
Ap
Miksi joillekin eläville tehdään ruumiintarkastus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä oo kuumetta. 37.6 on sama, kuin 37. Puoli eli pientä lämpöä. Ei kuumetta :D
Riippuu täysin, mikä on normaali ruumiinlämpö. Ne, joilla on alhaisempi normaali ruumiinlämpö, tuo tuntuu jo selvästi kuumeiselta.
Minua niin naurattaa nämä jotka mittaa kuumetta ja ne luulee että 37 on se raja onko kuumetta vai ei.
Osalla kuumetta on silloin kun lämpöä on se 36,5 ja osalla on normaali lämpö 37c.
Kuumetta on silloin kun oma normaali ruuminlämpötila nousee liikaa, se paljonko oma normaali ruuminlämpötila on merkitsee sen milloin on kuumetta vai ei.
Vaikka olisi jonkun mielestä pientä lämpöä niin ei sekään ole syy mennä työhön, silloin on selvästi vielä sairas.