Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PESSAARI HELP

Vierailija
27.03.2024 |

Haluaisin kuulla kokemuksia pessaarista, onko käynyt mokia, mutta etenkin se että miten sen saa pois? En löytänyt netistä tähän tietoa. Ja mulla on viellä tekokynnet, pelottaa että se menisi rikki tms. Enhän mä tampooniakaan saisi pois ilman narua. Ja mun mies on vielä tosi kookas, eli pessaari oikeesti menisi tosi syvälle. Help

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda pienempään mieheen!

Vierailija
2/6 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin kiinnostunut kuulemaan pessaari-kokemuksia ja vinkkejä naisilta. Olen harkinnut sitä jo pitkään, uskaltamatta kokeille. Haluaisimme mieheni kanssa mahdollisimman luonnonmukaisen, hormoonittoman ehkäisyn, ja tämänyt kiinnostaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pessaari?

Vierailija
4/6 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on pessaari?

Jos et tiedä, unohda koko asia.

Vierailija
5/6 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pessaari melkein vuoden käytössä ennen kuin tulin raskaaksi vahingossa. Alkuun sen pois saaminen oli joskus vähän hankalaa mutta sitten opin miten sen saa parhaiten pois eikä ollut enää ongelmia. Alussa joskus huomasin myös laittaneeni sen väärinpäin eli tarkkana saa olla.

Tykkäsin kuitenkin sen käytöstä ja käyttäisin sitä kyllä mieluusti jatkossakin kun en halua käyttää hormonivalmisteita.

Mies sanoi, että joissain asennoissa se tuntui yhdynnässä mutta ei haitannut.

Vierailija
6/6 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisäyksenä vielä, että tekokynsien kanssa en kyllä lähtisi sitä käyttämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme