Arto Satonen, tarvitsemme pelisäännöt
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010322926.html
Arto Satonen myöntää että hallitus tarvitsee pelisäännöt
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä oppitunti. Kannattaa vasemmistonkin katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Arto Satonen kaipaa avantouintia
On kova saunoja.
Arto on kyllä löytänyt pelisäännöt sille, miten tungetaan veronmaksaman maksamaa kampaviineriä sössöttävään saastaiseen turpaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satonen tarkoittaa, että lakkoilijat tarvitsevat pelisäännöt!
Olen pieni arto vain, pullea. Huuleni nääs lerpattaa...
Mä alan niinku murjottaa kun ei pelata MUN säännöillä.
Suurimassa osassa Eurooppaa poliittisia lakkoja on rajoitettu.
Meneppä katsomaan kun euroopan maissa lakkoillaan. Suomen lakot on aika kesyjä. Olen nähnyt kuvaa kun menee hulinaksi tai pahempaa. Sitäkö tosiaan halutaan suomeen?
Ja pelisäännöt poliittisille lakoille tulevat. Jos joku väittää ettei tarvita sellaisia, niin me olemme juuri parhaillaan siinä tilanteessa missä niitä tarvitaan. Mutta ollos huoleton, poikas valveil' on! Sellainen laki on tulossa voimaan ja elämmekin siinä mielessä poikkeuksellista aikaa, ettei tällainen vastaavanlainen tilanne voi enää koskaan ikinä toistua. Otetaan siis tästä kurjuudesta kaikki ilo irti. Tämä on viimeinen tällainen lakko lajissaan.
Vierailija kirjoitti:
Arto on uusi Paavo Väyrynen.
Väyrystä voi moittia monesta asiasta mutta hän sentään neuvotteli. Tämä arto on näitä kokoomustalouden myyntimiehiä. Huomatkaa näillä heikennyksillä ei ole mitään todellisia vaikutuksia. Niiden TOIVOTAAN vaikuttavan parantavasti valtion talouteen. Se on hevonpeetä kun palkat laskee ja sosiaaliturva pienenee niin kulutukseen nojaava talous kyykkää entistä syvemmälle. Asuminen ja ruoka eli pakolliset menot ovat kalliita suomessa. En käsitä mistä se joku keksi että suomessa on 15-20% liian korkeat palkat?
Arto voi painua avantoon pääsiäisen ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Hallituksen työelämäuudistukset rikkovat kansainvälisiä sopimuksia ja mm. ILO:n työlakeja. Kannattaisi erota EU:sta ja YK:sta ennenkuin ryhtyy fasistiksi.
Ja millähän lailla rikkoo. Laittakaa nyt ihmeessä lähteitä niin voi tutustua
Vierailija kirjoitti:
Arto on kuuma.
Ei tarpeeksi kuuma. Sellaiset 77 astetta olisi hyvä tavoite.
Vierailija kirjoitti:
Artsi, me tarvitaan turvasana sen viimekertaisen saunasession jälkeen 💋
Kuka jäbä tällaista kirjoittaa?
Kovimmat tyypit haluaa poistaa valtiot kokonaan, kaiken verotuksen, valvonnan ja demokratian. Ja näillä ihmisillä on valtaa. Tämä on vasta lämmittelyä, tulevaisuus tulee olemaan todella kylmää kyytiä jos näille ei pistetä loppua.
Arto, me ei haluta pelata sun kanssa. Luultavasti kuullut tätä lapsesta asti.