Onko teitä kutsuttu pääsiäisvieraaksi mutta te ette vastaa yhtään MITÄÄN
Miten junttia käytöstä Toiset odottaa, ja te ette voi laittaa viestiä että kiitos ihanasta kutsusta mutta emme pääse tai pääsisimme la-su
Kommentit (26)
Ei minua kukaan kutsu minnekään. Yksin niin joulut kuin pääsiäiset.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua kukaan kutsu minnekään. Yksin niin joulut kuin pääsiäiset.
Jospa kutsuisit itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli tälläiset perässä vedettävät kaverit. Koskaan ei vastanneet iloisesti. Aina oli jotain muuta. Lopetin kutsumasta. Ei ole kuulunut sinne päin kutsuja.
Tossahan on ollut ihan selkeä vihje ilmassa, mutta et ole tajunnut. Jos joku ei koskaan ota yhteyttä tai halua tavata, niin hän ei ole kiinnostunut seurastasi. Ei ole kyseessä mikään perässä vedettävä, kun ei halua tulla vedetyksi sinun suuntaasi. Miten ihminen voi olla noin sokea?
No aina ei ole näin. Voi olla monta syytä, ainakin parisuhdekriisit tai jokin muu kriisi/huono olo, mistä syystä ei vastaa. Ei aina johdu siitä kysyjästä
Vierailija kirjoitti:
Tuliskohan lapset sitten yksin, varmaan sellaiseen kutsuun vastattaisiin alta aikayksikön.
Ovat tuoneet lapsensa aina meille hoitoon kun ollaan vain otettu. Itse eivät koskaan ole tarjoutuneet hoitamaan meidän lapsiamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli tälläiset perässä vedettävät kaverit. Koskaan ei vastanneet iloisesti. Aina oli jotain muuta. Lopetin kutsumasta. Ei ole kuulunut sinne päin kutsuja.
Tossahan on ollut ihan selkeä vihje ilmassa, mutta et ole tajunnut. Jos joku ei koskaan ota yhteyttä tai halua tavata, niin hän ei ole kiinnostunut seurastasi. Ei ole kyseessä mikään perässä vedettävä, kun ei halua tulla vedetyksi sinun suuntaasi. Miten ihminen voi olla noin sokea?
No aina ei ole näin. Voi olla monta syytä, ainakin parisuhdekriisit tai jokin muu kriisi/huono olo, mistä syystä ei vastaa. Ei aina johdu siitä kysyjästä
Aina samalla porukalla huono olo ja kriisi päällä😂😂😂
Tuliskohan lapset sitten yksin, varmaan sellaiseen kutsuun vastattaisiin alta aikayksikön.