Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsin im ajatuksista

Vierailija
27.03.2024 |

Olin todella epätoivoinen vielä viime viikolla. Nyt olen piristynyt enkä halua enää kuolla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva.

Vierailija
2/7 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Toivon sydämestäni että elämäsi jatkuu valoisissa merkeissä tästä eteenkin päin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu! Mä meinasin todella tehdä itsemurhan viime keväänä. Nyt edelleen itsemurha mielessä, mutta niin kamalissa vesissä en enää ui. Nyt ne ovat vain ajatuksia, ei mitään akuuttia uhkaa. 

Vierailija
4/7 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana sinä! Viestisi sai minut niin iloiseksi. (Taisin nähdä aiemman aloituksesi täällä.) Lähetän virtuaalihalauksen.

Vierailija
5/7 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun olet vielä täällä meidän parissa!

Vierailija
6/7 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kuulla! Ne ajatukset ovat täysin luonnollisia ja olet elävä esimerkki siitä että tilanteet elävät ja pahatkin olotilat menevät ohitse. Sinä selvisit ja selviät jatkossakin jos paha olo valtaa. Jaksamista sinullekin!

Vierailija
7/7 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen elänyt näitten ajatusten kanssa lähes koko ikäni. Ensimmäisen kerran muistan ajatelleeni tätä 7-vuotiaana. 

Asia on koko ajan mukanani, joskus vain enemmän taka-alalla mutta aina mukana.  Minulla on aika selvät suunnitelmat mitä teen jos teen. Sen olen joskus kertonut jollekin terapeutillekin mutta en kertonut tekotapaa. Sitä en kerro kenellekään. 

En ole masentunut, nautin elämästä mutta se varjo kulkee mukanani josta en voi kenellekään kertoa. Se on toisaalta lohdullinen ajatus, tiedän että minulla on se jos pakon eteen joudun.  Sanotaanko että pakotie.

Tiedän että elämä voi olla kamalaa ja sietämätöntä. Teidän myös että voin elää sietämättömän ajan yli, ei ole pakko toteuttaa mitään. Tiedän että sietämättömät ajat voi mennä ohi ja on menneet. Ja koko ajan tiedän että minulla on se tie johon voin kääntyä. Se on aina avoimena ja valmiina.

Kukaan ei tiedä mitä sisälläni on. Tämä on minun ja vain minun asiani. Näin on helpompi jaksaa elää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän