Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Absolutistina eläminen on todella tylsää

Vierailija
27.03.2024 |

Miten ihmeessä tätä jaksaa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se toinen ääripää johtaa tuhoon. Mieluummin tylsää ja hengissä.

Vierailija
2/18 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan ollut hauskempaa kännissä kuin selvänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä perseet ja piparia kaikille. Kyllä se siitä 

Vierailija
4/18 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/18 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se toinen ääripää johtaa tuhoon. Mieluummin tylsää ja hengissä.

1-2 päivänä viikossa ryyppäämisestä ei terveydelle ole mitään haittaa.

Vierailija
6/18 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en tajua, mitä hauskaa on alkoholissa. Maistuu pahalle, on kallista ja lisäksi sitä juomalla tulee helposti krapula.

Vierailija
7/18 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en tajua, mitä hauskaa on alkoholissa. Maistuu pahalle, on kallista ja lisäksi sitä juomalla tulee helposti krapula.

Oletkin amatööri.

Vierailija
8/18 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämäkö on hauskaa?

Vierailija
9/18 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaan yksinäinen, sun pitäis panostaa siihen että saat pääsi kuntoon ja kavereita ja/tai kumppanin. 

Vierailija
10/18 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten teet vapaa-ajalla? Eikö mikään muu kuin ryyppääminen oikeasti kiinnosta?

Vierailija
11/18 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen joka päivä (ilta) mikä on minulle parhaaksi. Joskus se on vaellus, joskus kulaus. Jos tasapaino ei löydy, on varmaan syytä vältellä houkutusta.

Vierailija
12/18 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut kaikki typaikkanikin viinan voimalla. Muuten olisi jäänyt hakematta, mutta alkoholin rohkaisemana olen uskaltanut tehdä hakemuksen.  Samoin kaksi parisuhdetta on alkanut alkoholin rohkaisemana. Muuten olisi nekin jäänyt kokematta ja 2 lasta saamatta.

Vierailija
13/18 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saanut kaikki typaikkanikin viinan voimalla. Muuten olisi jäänyt hakematta, mutta alkoholin rohkaisemana olen uskaltanut tehdä hakemuksen.  Samoin kaksi parisuhdetta on alkanut alkoholin rohkaisemana. Muuten olisi nekin jäänyt kokematta ja 2 lasta saamatta.

Aika surullista.

Vierailija
14/18 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi pitää perseillä jotain absolutistia?

Vierailija
15/18 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet itse niin tylsä, ettet viihdy omassa seurassasi selvinpäin?

Vierailija
16/18 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina ollut juomatta ja aina on ollu elämä mukavampaa kuin mitä oon huomannut kenenkään juoman avulla elävän. 

Vierailija
17/18 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse nautin humalassaolon tunteesta silloin kun vielä join, mutta juurikin nuo haitat olivat liian suuret hyötyihin nähden, joten lopetin.

Join aikaisemmin yksinomaan kirkasta, kun siitä pääsi nopeiten humalaan, eikä joutunut sietämään niin paljoa alkoholin makua. Mutta lopulta toleranssi kehittyi niin jumalattomaksi, että minulle ehti tulla etova olo ennen kuin pääsin edes humalaan asti, joten oli pakko lopettaa. Ei tykännyt enää maha eikä maksa.

Olen ollut juomatta jostain v. 2018 asti, ja ilman pisaraakaan (eli en ole suostunut edes maistamaan esim. kavereiden tarjoamia) nyt parisen vuotta. Enkä kaipaa sitä kyllä tippaakaan!

Vierailija
18/18 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kyllä tylsää päivää nähnyt, sen jälkeen kun lopetin sen vähäisen määrän jota käytin. Moni asia on parempi näin. Toki joskus on joku vitamiini tai lääke väliaikaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän