Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkästään SAK:lla on 800,000 jäsentä. Pro:lla on 120,000 jäsentä. EK:lla on 15,000 jäsentä

Vierailija
27.03.2024 |

SAK: 800,000 jäsentä

Akavaan kuuluu 620,000 jäsentä

PAM:iin kuuluu 200,000 jäsentä

Pro:hon kuuluu 120,000 jäsentä

EK:hon kuuluu 15,000 jäsentä.

Miten voi olla että yhteiskunnan pitäisi pyöriä 0,2% pääomasikailijoiden pillin mukaan? Miten noin pienelle väkijoukolle annetaan edes kuvitelma siitä että he voivat diktaattorin tavoin päättää siitä mitä työelämässä tapahtuu?

Kontiolahden pikkukunnassakin on enemmän asukkaita kuin koko EK:lla yhteensä jäseniä!

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ne 15000 työllistää noi loput.

Eli jos maassa olisi 6 henkilöä työnantajina ja 3 miljoonaa palkansaajaa, ne kolme miljoonaa palkansaajaa vaan kiltisti hyppäisivät vaikka järveen jos tuo paskapääporukka niin vaatii?

Jossain vaiheessa kuppi menee nurin ja sanat korvautuvat väkivallalla.

Muistathan miten kävi viime kerralla kun toverit päättivät käydä väkivaltaiseksi? Itse en omista paljoakaan mutta voit olla varma että olen valkoisten puolella kuten sukuni aikoinaan. Punakaartien hollituvissa tätä maata ei johdeta enää koskaan.

Itse olen valmis lahtaamaan niin monta kokoomuslaista perheineen kun on tarve, jahka sisällissota alkaa kesällä. Enkä ole ainoa.

Sinusta ei ole mihinkään muuhun tosielämässä kuin kirjoittelemaan tällaisia uhoavia viestejä palstalle. Olet täysi nolla tyylistä päätellen.

Vierailija
22/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,

Sinulle tuli varmaan yllätyksenä että yritys joka tuottaa 300% valtion bkt:sta voi sanella mitä tässä maassa tapahtuu, lainsäädännön, verotukset jne.?

Tällaisia yrityksiä ei Suomessa ole mutta Etelä-Koreassa Samsung tuottaa noin 40% maan bkt:sta ja he käytännössä omistavat maan.

Suomessa on aikoinaan ollut UPM toimesta sama tilanne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SAK:lla ei ole 800000 jäsentä vaan noin 500000. Pitävät tätä valheellista väittämää sivustollaan edelleen. En muista oliko Kauppalehti vai IS vai mikä tästä kirjoitti jo kauan sitten.

On heillä. Se ero johtuu siitä että heillä on maksavia että vapaa jäseniä. Vapaa jäsenien kanssa 800 000. On erilaiset säännöt mitkä lasketaan jäseniksi ja siksi Eurooppaan ilmoitettavat jäsenmäärät ovat hieman yli 500 000. Siellä jäseniksi lasketaan vain maksavat.

Juurikin näin!

Vierailija
24/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos maassa olisi 6 henkilöä työnantajina ja 3 miljoonaa palkansaajaa, ne kolme miljoonaa palkansaajaa vaan kiltisti hyppäisivät vaikka järveen jos tuo paskapääporukka niin vaatii?

Muistathan miten kävi viime kerralla kun toverit päättivät käydä väkivaltaiseksi? Itse en omista paljoakaan mutta voit olla varma että olen valkoisten puolella kuten sukuni aikoinaan. Punakaartien hollituvissa tätä maata ei johdeta enää koskaan.

Itse olen valmis lahtaamaan niin monta kokoomuslaista perheineen kun on tarve, jahka sisällissota alkaa kes

ainoa pelle tässä maassa on kokkari

Vierailija
25/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka te kuinka parveilette nuolittamassa niin sillä ei ole mitään väliä. Nämä muutokset työlakeihin on tehty jo kaikkialla muualla Euroopassa ja ne tullaan ajamaan läpi. Nyt ollaan jo myöhässä ja on pudottu pohjoismaiden kelkasta vuosia sitten. Nykyään olemme Portugaliin ja Kreikkaan verrattavissa taloudellisesti, mutta talouskasvua oli jopa näitä vähemmän viime vuosina. Toverien on nyt aika tajuta että on pakko tehdä jotain.

Näyttöä peliin eikä mitään länkytystä.

Vierailija
26/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SAK:lla ei ole 800000 jäsentä vaan noin 500000. Pitävät tätä valheellista väittämää sivustollaan edelleen. En muista oliko Kauppalehti vai IS vai mikä tästä kirjoitti jo kauan sitten.

On heillä. Se ero johtuu siitä että heillä on maksavia että vapaa jäseniä. Vapaa jäsenien kanssa 800 000. On erilaiset säännöt mitkä lasketaan jäseniksi ja siksi Eurooppaan ilmoitettavat jäsenmäärät ovat hieman yli 500 000. Siellä jäseniksi lasketaan vain maksavat.

Juurikin näin!

Minäkin olen Nasan vapaajäsen, lähes astronautti siis itsekin!

Vierailija
27/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomen pitäisiä pyöriä noiden 900 000 mukaan? Sitä paitsi, tehtiinhän viime kaudellakin lakimuutos juridisen sukupuolen vaihtamisesta koska pari tuhatta suomalaista ehkä haluaa vaihtaa juridista sukupuoltaan.

Vierailija
28/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka te kuinka parveilette nuolittamassa niin sillä ei ole mitään väliä. Nämä muutokset työlakeihin on tehty jo kaikkialla muualla Euroopassa ja ne tullaan ajamaan läpi. Nyt ollaan jo myöhässä ja on pudottu pohjoismaiden kelkasta vuosia sitten. Nykyään olemme Portugaliin ja Kreikkaan verrattavissa taloudellisesti, mutta talouskasvua oli jopa näitä vähemmän viime vuosina. Toverien on nyt aika tajuta että on pakko tehdä jotain.

Siinähän menet näyttämään ja lopetat nuo länkytysviestisi.

Vierailija
29/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole jännä että työnantajia on vähemmän kuin työntekijöitä ? Tervetuloa todellisuuteen. Palkansaajia on noin 2,5 miljoonaa 

Vierailija
30/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, persuvaarin punakaartin hokemisilla onkin pitkä historia, ja pitkä mt-historia.

Vierailija
31/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole jännä että työnantajia on vähemmän kuin työntekijöitä ? Tervetuloa todellisuuteen. Palkansaajia on noin 2,5 miljoonaa 

Kyllä se tuli tovereille yllätyksenä.

Vierailija
32/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen valmis lahtaamaan niin monta kokoomuslaista perheineen kun on tarve, jahka sisällissota alkaa kes

Mitä sieltä kuului? Lihavan kokoomuslaisen piipitystä, joka hädin tuskin jaksaa sataa metriä liikkua hengästymättä henkihieveriin?

Vierailija
33/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, persuvaarin punakaartin hokemisilla onkin pitkä historia, ja pitkä mt-historia.

Kylläpä olet todella nokkela. No niin, nyt kun on taputettu päälaelle niin menehän jonnekin leikkimään aikuisten keskustelusta.

Vierailija
34/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä sieltä kuului? Lihavan kokoomuslaisen piipitystä, joka hädin tuskin jaksaa sataa metriä liikkua hengästymättä henkihieveriin?"

Tuossa sulle atleettista toveria!

Vierailija
35/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

punikit voi perustaa itse omat yrityksensä ja työskennellä niissä jos ei sovi muiden säännöt. muiden yrityksiä teillä ei ole lupa ryöstää ja hajoittaa. perustakaa omanne. 

Vierailija
36/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä ol

Mielestäsi on aikuismaista hokea päivästä toiseen jotain vuonna 1918 tapahtunutta? Se on pakkomielle, ei keskustelua. Dementia on tainnut viedä terän vaarin ajatuksista.

Vierailija
37/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuslainen áli-ihminen se täällä jaksaa jankata.

Ei kerta kaikkiaan mahdu tämän tajuntaan, että hän perheineen on se joka on kohteena eikä toisinpäin. Ja näiden kodit poltetaan ensimmäisenä.

Vierailija
38/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi ottaa riskin yrittäjänä, ja 10 punikkia kaatamassa sitä. 

Vierailija
39/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mielestäsi on aikuismaista hokea päivästä toiseen jotain vuonna 1918 tapahtunutta? Se on pakkomielle, ei keskustelua. Dementia on tainnut viedä terän vaarin ajatuksista."

Ei, vaan toverit alkoivat uhkailla väkivallalla joten on aikuismaista muistuttaa tovereita todellisuudesta ja siitä miten siinä pelissä käy. Se on tovereilta uhkailua eikä keskustelua. Voisit sinäkin lopettaa tuon vääristelyn ja kiemurtelun ja keskustella asiallisesti mutta eihän se taida onnistua.

Vierailija
40/58 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuslainen áli-ihminen se täällä jaksaa jankata.

Ei kerta kaikkiaan mahdu tämän tajuntaan, että hän perheineen on se joka on kohteena eikä toisinpäin. Ja näide

Sieltä taas joku 150kg silakka näppäimistön ääreltä puuskuttaa uhkauksiaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän