Mies ei anna minun eikä lapsien nähdä että onko whatsapissa!
Kuka tekee näin ja miksi?! Lapset huomasivat tämän ensin ja ihmettelivät että miksi isän paikallaoloa ei näy? Kun otin asian puheeksi niin mies sanoi jotenkin ärsyyntyneellä äänellä että mitä te sillä tiedolla muka teette. Ja häntä ei aleta kyttäämään! Mikä ihme tuota miestä nyt riivaa???
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi päättelet että on piilottanut tiedon estääkseen nimenomaan teitä näkemästä paikallaoloa? Tietääkseni tuon voi tehdä vain kaikille tai ei ollenkaan.
Ehkä hänellä on joku ärsyttävä kaveri joka aloittaa jutustelun aina kun hän on paikalla.
Sivusta vaan. Kuka tietää?! Onko näin että jos laitan itse tuon eston niin koskeeko sitten kaikkia vai voinko vain valita ketä ei näe minua?
Koskee kaikkia.
Ei. Sieltä voi valita näkyykö kaikille, näkyykö vain omille yhteystiedoille, näkyykö vain valituille yhteystiedoille, vai ei kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi päättelet että on piilottanut tiedon estääkseen nimenomaan teitä näkemästä paikallaoloa? Tietääkseni tuon voi tehdä vain kaikille tai ei ollenkaan.
Ehkä hänellä on joku ärsyttävä kaveri joka aloittaa jutustelun aina kun hän on paikalla.
Sivusta vaan. Kuka tietää?! Onko näin että jos laitan itse tuon eston niin koskeeko sitten kaikkia vai voinko vain valita ketä ei näe minua?
Koskee kaikkia.
Ei. Sieltä voi valita näkyykö kaikille, näkyykö vain omille yhteystiedoille, näkyykö vain valituille yhteystiedoille, vai ei kenellekään.
Ai, onko se muuttunut? Ennen ei ainakaan voinut valita kenelle näkyy ja kenelle ei. Se oli joko että näkyy kaikille tai ei kellekään. Ja jos valitsi tuon että ei näy kellekään, niin ei myöskään itse nähnyt kenenkään paikallaoloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskee kaikkia.
Ai, onko se muuttunut? Ennen ei ainaka
No ennen kommentin kirjoitusta kävin varmistamassa ja näin se on nykyään. Ja niin se on aina ollut että jos estät jotain näkemästä, et näe itsekään. Reilu peli.