Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pikkuliikkeen myyjä hyökkää kimppuun kuin verikoira.

Vierailija
26.03.2024 |

Haluaisin käydä katsomassa pienten liikkeiden valikoimaa ihan ostoajatuksella. Mutta kun se pikkuliikkeen myyjä hyökkää kimppuun kuin verikoira. Koko ajan uutta sovitettavaa niin että pää menee pyörälle ja alkaa inhottaa koko tilanne. Olisin voinut ostaa sen ensimmäisen vaatteen mitä tulin etsimään, mutta menee maku kun raivolla tyrkytetään. 

Hyökkääkö

Vaihtoehdot

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselin tänään hetken erään kiinteistönvälitysfirman (Jätkäsaari) ikkunassa olevia ilmoituksia ihan vain uteliaisuudesta, niin johan avautui ovi ja välittäjärouva kysyi, voiko auttaa.

Luulin,että ilmoitukset ovat jatsottavaksi ja liikkeeseen mennään, jos haluaa palvelua.

T. Anteeksi, että pysähdyin

Miksi katselit..et oo kuullu oikotie palvelusta?

ÄLÄ KATSELE NÄYTEIKKUNOITA!!!

Katse eteen, luurit korville, pipo silmille.

Ei tuu palvelua

Älä pese nivusia..saat hajuraon myyjään:)

Vierailija
22/43 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin tänään hetken erään kiinteistönvälitysfirman (Jätkäsaari) ikkunassa olevia ilmoituksia ihan vain uteliaisuudesta, niin johan avautui ovi ja välittäjärouva kysyi, voiko auttaa.

Luulin,että ilmoitukset ovat jatsottavaksi ja liikkeeseen mennään, jos haluaa palvelua.

Olisit kysynyt "onko lainata harjaa, ikkunan peilikuvassa hiukset näyttää niin sekaisilta".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, kävelin ohi. En ole ostamassa.

Vierailija
24/43 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulet, onko joku tällä hetkellä hieman epätoivoinen??

Toi asunnon etsijä on hiukka epänor..aalin oloinen..oon samaa mieltä:)

Hiipii myös kaupoissa pipo silmillä-

Vierailija
25/43 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, kävelin ohi. En ole ostamassa.

Minne olit menossa?

Ruokajonoon?

KIrppikselle ostamaan syyhyisiä vaatteita?

Vierailija
26/43 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte auttaa saatana! Osaan minä itsekin loukkaantua perkele!

Vierailija
27/43 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tartte auttaa saatana! Osaan minä itsekin loukkaantua perkele!

Kivittämään!!!

Vierailija
28/43 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos avaat turpas? Sanot myyjälle ei kiitos, minä katselen.

Vierailija
29/43 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pikkuliikkeessä katsomassa vaatteita. En tarvinnut mitään mutta ajattelin että jos jotain kivaa löytyy niin voisin ostaakin. Siirsin rekillä vaatetta niin että näin takana olevan vaatteen. Myyjä hyökkäsi tempaisemaan vaatteen mitä olin koskettanut ja alkoi kehua sitä kuinka se on todella ihana ja sopisi minulle hyvin. Siis niin rasittavaa. Todellakin siirsin vaatteen pois tieltä koska en ollut kiinnostunut siitä. Olen oppinut olemaan lievästi töykeä näille tyrkkymyyjille.

Vierailija
30/43 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/43 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän takia 90 % vaatteista tulee ostettua marketeista tai netistä. Jos olen menossa johonkin kivijalka myymälään käymään, katson netistä heidän tuotteensa mitä myynnissä on. Usein ei ole sitä mitä etsin ja säästyn siltäkin käymisen vaivatta. Yhdessä kaupassa en koskaan käynyt tietyn tyrkkymyyjän siellä työskennellessä. Myyjille tuntuu olevan vaikea ymmärtää, että voi vain katsella löytääkö mitään. 

Vierailija
32/43 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuliikkeet keikkuvat konkurssin partaalla. Vuokrat ovat kohonneet ja myynti laskenut. Epätoivoinen yrittäjä yrittää myydä jotain vaikka väkisin. Vaikka väkisinmyynnin kohteeksi joutunut asiakas ostaa jotain hän ei tule toista kertaa ahdistavan tunnelman vuoksi.

Vierailija
33/43 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin pikkuliikkeessä katsomassa vaatteita. En tarvinnut mitään mutta ajattelin että jos jotain kivaa löytyy niin voisin ostaakin. Siirsin rekillä vaatetta niin että näin takana olevan vaatteen. Myyjä hyökkäsi tempaisemaan vaatteen mitä olin koskettanut ja alkoi kehua sitä kuinka se on todella ihana ja sopisi minulle hyvin. Siis niin rasittavaa. Todellakin siirsin vaatteen pois tieltä koska en ollut kiinnostunut siitä. Olen oppinut olemaan lievästi töykeä näille tyrkkymyyjille.

Mycoko?

Vierailija
34/43 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei pysty enää pikkuboutiqueihin astumaan sisään ellei ole vähintään pari muuta asiakasta siellä jo myyjää "viihdyttämässä". Ahdistaa tuollainen kyttäys ja tyrkytys enkä ole valmis seurustelemaan myyjän kanssa. Haluan olla hiljaa omissa oloissani.

Pysyisit kotona?

Pakko myöntää, että aika lailla pysynkin. Oletko tyytyväinen? Minä olen. Onneksi netistä saa ostettua lähes kaiken ilman kommunikointia.

Myykö TEMU XXXXL kokoa???

Oikeesti???

Kyllä, ihan oikeasti myy.

Vierailija
35/43 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kerran syytettiin myymälävarkaaksi juurikin tällaisessa pienessä liikkeessä. Oli pakko avata laukku. 

Vierailija
36/43 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kerran syytettiin myymälävarkaaksi juurikin tällaisessa pienessä liikkeessä. Oli pakko avata laukku. 

Oliko pipo /arskat/kuulokkeet?

Hiivit pitkin seiniä?

Haisit pahalta...

Veit välttelyn niin pitkälle, että vaikutit varkaalta?

Vierailija
37/43 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai muistat tinkiä?

Törky myyjällä on katteet tapissa.

Sanot: sul on niin kovat katteet , et saan tän varmaan puoleen hintaan??

Ja naurat päälle...

Kyllä se suostuu, sen on pakko..

Mokomakin riistävä porvarin m.ulkero.

Vierailija
38/43 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei pysty enää pikkuboutiqueihin astumaan sisään ellei ole vähintään pari muuta asiakasta siellä jo myyjää "viihdyttämässä". Ahdistaa tuollainen kyttäys ja tyrkytys enkä ole valmis seurustelemaan myyjän kanssa. Haluan olla hiljaa omissa oloissani.

Pysyisit kotona?

Pakko myöntää, että aika lailla pysynkin. Oletko tyytyväinen? Minä olen. Onneksi netistä saa ostettua lähes kaiken ilman kommunikointia.

Myykö TEMU XXXXL kokoa???

Oikeesti???

Kyllä, ihan oikeasti myy.

Onko puuvillaa?

Olen herkkäihoinen

Varsinkin kun selluliitti kipuilee.

Vierailija
39/43 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän takia 90 % vaatteista tulee ostettua marketeista tai netistä. Jos olen menossa johonkin kivijalka myymälään käymään, katson netistä heidän tuotteensa mitä myynnissä on. Usein ei ole sitä mitä etsin ja säästyn siltäkin käymisen vaivatta. Yhdessä kaupassa en koskaan käynyt tietyn tyrkkymyyjän siellä työskennellessä. Myyjille tuntuu olevan vaikea ymmärtää, että voi vain katsella löytääkö mitään. 

Kivijalalla on omat sivustot , fasessa ja i stassa.

Sieltä voi katsella vaatekuvis.

Ei tarvi tulla pettymään, kun

Vaatteet näyttää rumalta oman xxxl  vatsan päälle pingottuneina.

Miksi l.äskit haluaa ostaa samoja vaatteita kuin hoikat..näky on.....

Vierailija
40/43 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienissä liikkeissä olisi mukava käydä mutta sinne ei voi mennä vain katselemaan, tai jos menet katsomaan valikoimaa ajatuksella että palaat myöhemmin, mulkoilee myyjä/yrittäjäkorppikotka kassan takaa nyrpeästi, näin ainakin Espoossa kauppakeskusten pikkuliikkeissä. Joo ei kiitos, zalandolla on hyvä valikoima ja toimiva palautussysteemi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän