Paljonko pyytäisin korvausta kyydityksestä?
Naapurin auto hajosi, ja pyysi jos lähtisin kuskiksi täältä Klaukkalasta Helsinkiin.
Paljonko kehtaan pyytää korvausta?
Kommentit (29)
Kyyditys eli siepatun henkilön kuljettaminen ja jättäminen toiselle paikkakunnalle, tyypillisesti Suomen itärajalle tai sen taakse.
En kyllä maksaisi mitään.
Bensat ja 20€ kyytimisestä jos itsellä ei ole mitään asiaa Helsinkiin.
Riippuu siitä että saatko hyvät kyydit?
Mikä on peruste ettei naapuri voi kulkea julkisilla?
Vierailija kirjoitti:
Miten se liittyy tähän että ap kysyy summaa omasta kyydityksestään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko aloittajakin joutunut kyydityksen kohteeksi? Tehkää rikosilmoitus, ennen kuin tämä leviää laajemmin.
En tuota matkaa tiedä mutta itse en kyllä ole veloittanut mitään 60km/sivu matkasta naapurilta. Viime kesänä viimeksi peräkärryllä hain naapurin m.pyörän 45km enkä laskua laittanut. Olisi kyllä maksanut.
No riippuu naapurista. Onko kivaa autoedusta vai rasittava, ja auttaako yleensä itse pyyteettömästi tai onko muuten ollut reilu. En ottaisi yksittäisistä palveluista itse mitään rahallista palkkiota. Jos haluaa matkan aikana kahvit tarjota niin ok. Mutta epäilen että joskus tarvitsen Hö että vaikka kissanhoitoapua tms. ja siinä sitten taas ihmeteltäisiin että paljon Minä maksaisin Naapurille. Turhaa jos molemmat työssä käyviä.
56 senttiä kilometriltä plus kahvirahat.
En velottaisi tuollaisesta. Voi olla että joskus ite tarvitsen kiireellistä apua myös. Meillä ainakin naapureiden kanssa ihan saa apua pyyteettömästi, itse viimeksi pyysin kuskia lentokentälle. No toki toin palatessani pienen pullon korvaukseksi, mutta ei tulisi mieleenikään maksaa naapurille (tai kenellekään) autokyydistä. Itsekin autan kun tarvitsee eli puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei se itse osaa päättä mitä pyytää jos pyytää? Mun naapuri ei pyytäny mitään, kun kysyin kyytiä sairaalaan 40km päähän. Sanoi vaan, et tottakai vie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei se itse osaa päättä mitä pyytää jos pyytää? Mun naapuri ei pyytäny mitään, kun kysyin kyytiä sairaalaan 40km päähän. Sanoi vaan, et tottakai vie.
No, onko niin vaikeaa laskea se bensan tai löpön hinta (80km) ja antaa käteisenä? Uskomatonta naiviutta tai saituutta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko aloittajakin joutunut kyydityksen kohteeksi? Tehkää rikosilmoitus, ennen kuin tämä leviää laajemmin.
Tee ite, saakelin pöljä.
Minä pyysin tonnin, ei maksanut, enkä vienyt.
Polttoainekulut itärajalle+itsellesi sopiva tuntipalkka. Ja maksu etukäteen.
itärajalta saa paluu kyytiin isis miehiä jotka ovat tulossa konserttiin
Kyllähän sieltä bussit kulkee.