Mikä on tuloksesi cooperin testissä?
Kommentit (57)
Jos hälkkään 7 km / h
niin se on 1400 m / 12 min
joka on kyllä aika kova tulos
Vierailija kirjoitti:
Jos hälkkään 7 km / h
Etkö osaa juosta?
24km 12min menee harva se päivä mini cooperilla motarilla, etkös sää sitä kysynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hälkkään 7 km / h
Etkö osaa juosta?
en pysty
oon lihava ja korkea verenpaine
haloo!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hälkkään 7 km / h
Etkö osaa juosta?
en pysty
oon lihava ja korkea verenpaine
haloo!!!
Viimeinen juoksu sitten!
3 tuhatta ja 300 metriä. Mutta kävelin sitten sauvoilla sen kuukauden päivät.
Kolme edellistä 3020m, 3140m ja 3080m. Kaikki armeijassa vuosina 1992 ja 1993. En viitsi lähtee kokeilemaan kun on noin hyvät pohjalla, eli huipulta on hyvä lopettaa.
Viimeksi juoksin Cooperin testin alle 9 min.
Aika kova vaikka itse sanonkin.
Mulla penikat kramppaa niin kovaa jo 100m hölkän jälkeen et voi unohtaa tuon 12 min juoksun. Tietty jos hyvä päivä sattuu kohdalle niin ehkä vasta 500m kohdalla alkaa kramppaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ennätys on 32 km. Kykenen juoksemaan 3 machin nopeudella
Matematiikka ei taida olla vahvinta alaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennätys on 32 km. Kykenen juoksemaan 3 machin nopeudella
Matematiikka ei taida olla vahvinta alaasi.
Tai sitten et ymmärrä fysiikkaa. Eihän se tarkoita että juoksee maksiminopeudella vaikka johonkin kykenee. 😂 Voihan sitä kävellä kun suhteuttaa nopeuden aivan kuten moni muukin
Vierailija kirjoitti:
Melkein 5km, m22. En kilpaile ammattimaisesti tai osallistu kilpailuihin.
Jostain syystä vähän epäilen. Maailman parhailla kestävyysjuoksijoillakin menee lähemmäs 13 min. 5000 metrillä.
Vierailija kirjoitti:
4020m on ennätys mutta se oli kesällä 1996 säkylässä,nyt ei varmasti menisi edes kolmea tonnia rikki.
kova tulos! Itse pidin itseäni hyvänä juoksijana kun juoksin yli 3400. Todellisuus iski silmille kun pääsin juoksemaan kansallisen tason urheilijoiden kanssa. Vähän tossujen kannat vilahtivat ja yksi jäi kuin tikku käytettyyn ruokaan.
3600m tetsari selässä ja reppu päässä.
Just ja just pääsen omin voimin liikkuen 12 minuuttia eteenpäin.
2400 m Ikäisekseni erinomainen tulos. Mikään juoksija en ole ollut koskaan, hölkkään ja jumppaan kyllä säännöllisesti.
N51
Noin 2800 m on paras tulokseni. Ei onnistu enää, polvet hajalla.
Vierailija kirjoitti:
2400 m Ikäisekseni erinomainen tulos. Mikään juoksija en ole ollut koskaan, hölkkään ja jumppaan kyllä säännöllisesti.
N51
Tämä siis tammikuussa testattu. En ymmärrä, miksi jotkut keulivat jollain 30 vuotta vanhalla tuloksella? Jee, olin nuorena kovassa kunnossa. Vaan miten on nyt? Kuusikymppisenä ei auta yhtään, vaikka olisit juossut maailmanennätyksen coopperissa kolmikymppisenä, jos sen jälkeen olet antanut kunnon romahtaa.
aa sori se onkin 600 m / 12 min ehkä pystyn