Mikä on tuloksesi cooperin testissä?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein 5km, m22. En kilpaile ammattimaisesti tai osallistu kilpailuihin.
Jostain syystä vähän epäilen. Maailman parhailla kestävyysjuoksijoillakin menee lähemmäs 13 min. 5000 metrillä.
No uskooko kukaan näitä tuloksia? 4 km, 3km jne. johan sen näkee armeijassa että vaikeaa tekee.
1230 m / 12 min. Olen osittain halvaantunut.
Keskikoulussa 1970-luvulla muistaakseni 1500 metriä. En ollut mitenkään liikkumaton lapsi ja nuori edes. Verryttelemättä ja suoraan juoksemaan/hölkkäämään lähteminen ei ole myöhemminkään onnistunut hyvin: ensimmäiset pari kilometriä ovat olleet taistelua sen kanssa, kestääkö ja kykeneekö, mutta sitten kestävyys - tosin melko hidasvauhtinen - on löytynyt, ja pienen tauon turvin puolivälissä lenkkiä olen kyennyt hölkkäämään noin 10 kilometriä. En ole hakenut mitään tekniikka-apua, joka olisi voinut olla hyväksi. Kävelylenkkini ovat helposti olleet 2.5-3 tunnin kestoisia kohtalaisella vauhdilla ilman liiallista väsymistä.
Itse juoksin Cooperin aina 1 minuuttiin.
Peruskoulussa 80-luvulla kävelin varmaan 1,5 kiekkaa, onko sitten 600m. Sen jälkeen ei oo tarvinnut vaivautua.
Lukiossa poksahti nilkka, sen jälkeen en oo juossut.
Vierailija kirjoitti:
En ole juossut Cooperin -testiä kun 16-vuotiaana viimeksi, silloin oli 4200 ja ei ottanut edes lujille. Tyttö silloin, nyt nainen.
Päivän paksuin potaska.
Vierailija kirjoitti:
En ole juossut Cooperin -testiä kun 16-vuotiaana viimeksi, silloin oli 4200 ja ei ottanut edes lujille. Tyttö silloin, nyt nainen.
Täyttä paskapuhetta.
3100m. Se oli perustulosta parempi 70-l. syntyneelle. Ei maksullista urheiluharrastusta, fudista ja lätkää ulkokentillä kaveriporukassa. Ilmainen uimahalli, hiihto.
Toki kavereiden kanssa mitattu, koska emme suostuneet yläasteen liikuntatunnin kus.päämaikan testeihin ja menin sivariin.
3850 m märkäpuku päällä ja räpylät jalassa. Oli hiekka-alustalla että vähän helpompi kuin maastossa.
1600 meni viimeksi, mutta siitä on varmaan 8-10 vuotta. Pitää kyllä taas aloitella lenkkeily kun pyörätiet sulaa.
Juoksin käsilläni cooperin 4630 metriin. Kova suoritus! Oli muuten sormet ja kämmen aivan haavoilla ja verillä.
Olette surkeita jos ette pysty jaloillane vähintään samaan. Ajatelkaa, veri oli päässäni.
Vierailija kirjoitti:
Juoksin käsilläni cooperin 4630 metriin. Kova suoritus! Oli muuten sormet ja kämmen aivan haavoilla ja verillä.
Olette surkeita jos ette pysty jaloillane vähintään samaan. Ajatelkaa, veri oli päässäni.
Itel samat mut tulos 7888 metriä. Tosin sain käyttää vain yhtä kättä ja silmät oli sidottu, niin ja takaperin vielä.
Niin ja kuukauspalkka mulla 100 000/k+bonarit joku saman verran. Vaimo isotissinen ja hyväperseinen blondi. Ja nielee.
2280 m ja ihan tyytyväinen olen.
M59
1,5 minuuttia 400 metriä kohden tasaisella vauhdilla on sellainen tapa, jolla pystyn etenemään ihmeemmin harjoittelematta ja astmakeuhkotkin pysyvät mukana menossa. Kovemmat vauhdit ja rykimiset olen jättänyt melko lailla historiaan astman diagnosoinnin jälkeen, koska astma on harvoin siinä tilassa, että keuhkot pysyisivät menossa mukana. Keväästä syksyyn keuhkoja rasittavat eri allergiat ja lumien tultua pakkanen on sitten oma juttunsa. Sisäliikuntapaikkojenkin kanssa saa olla tarkkana, koska osassa käynnin jälkeen ääni lähtee ja nenä vuotaa kertoen oman tarinansa paikan sisäilmasta.