Tapailemani nainen paistaa kaiken voilla!
itseäni tämä kauhistuttaa kun elän terevellisesti ja käytän paistamiseen kevytmargariinia. Naisen päätä ei vain saa käännettyä. T.Mies
Kommentit (37)
Sun mielikuvitusnainen se siellä paistelee voilla. Joskus aikoinaan hän käytti kermaa joka ruuassa.
Ap ei mitään ruokia osaa tehdä. Jos osaisi, niin tietäisi ettei kevytmargariinilla paisteta, koska se räiskyy ympäri keittiötä. Tosin ehkä ap sitten paistaa muualla kuin keittiössä.
Osta oma paistinpannu ja paista omat ruokasi vaikka kattivaaran margariinilla ja anna hänen paistaa omat ruokansa miten hän haluaa.
Itse paistan kaiken rypsiöljyllä tai oliiviöljyllä. Voita laitan vain joskus puuron sekaan ja aina leivonnassa, ainakin osittain. Leivonnassa yleensä puolet voita ja puolet öljyä. Hyvä combo. Leivonnassa tuon voin maun huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu nainen! Ymmärtää hyvän maun päälle.
Kunnon aito nainen, vaimomateriaalia. /:M43
Ai. Ja minä tein eilen tiikerikakkua ja siihen meni 250g voita. Kyllä maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei mitään ruokia osaa tehdä. Jos osaisi, niin tietäisi ettei kevytmargariinilla paisteta, koska se räiskyy ympäri keittiötä. Tosin ehkä ap sitten paistaa muualla kuin keittiössä.
Et vissiin oo koskaan joutunut siivoamaan tälläisen asukkaan jäljiltä..
Minä paistan rypsiöljyllä. Leivonnaisiin ja kastikkeisiin käytän paistomargariinia Äitini ja mummoni eivät suostuneet käyttämään muuta kuin voita.
Vierailija kirjoitti:
Itse paistan kaiken rypsiöljyllä tai oliiviöljyllä. Voita laitan vain joskus puuron sekaan ja aina leivonnassa, ainakin osittain. Leivonnassa yleensä puolet voita ja puolet öljyä. Hyvä combo. Leivonnassa tuon voin maun huomaa.
Surkeeta :(
Vierailija kirjoitti:
Minä paistan rypsiöljyllä. Leivonnaisiin ja kastikkeisiin käytän paistomargariinia Äitini ja mummoni eivät suostuneet käyttämään muuta kuin voita.
Surullista, että olet hylännyt äitisi ja mummosi ruuanlaittotaidot.
En uskalla vastata ketjuun, koska tulisi varmaan liian rasvaisia juttuja.
Hyi joku kevytmargariini! Eihän sellaisella voi paistaa. Ihan höttöä. Voita sen olla pitää tai oivariinia.