Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei koskaan tee aloitteita

Vierailija
26.03.2024 |

Elämmehän tasa-arvon aikaa

Kommentit (206)

Vierailija
181/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tein. Kysyin baarissa yhdeltä mieheltä, haluaisiko hän istua kanssani. "En", oli tyly vastaus. Muuta hän ei sanonut.

Jos olisit mies ja kysyisit tuota naiselta niin saisit läimäyksen poskelle (ja ehkä potkun munille) sekä kauhean haukkumisen päälle.

Naiset ei käyttäydy noin huonosti.

Voithan niin väittää mutta silti se on totta. Yleensä näin käyttäytyy ne "räväkät" pubidaamit joilla leopardi kuosia, shokkiraita mustassa tukassa ja ihan liikaa painoa pituuteen nähen.

Ei kuulu omaan tuttavapiiriin, niin ei ole kokemusta. Normaalit naiset ei käyttäydy noin.

Kyllä nuokin ovat normaaleja naisia. Vai oletko sinä joku naiseuden ylipäällikkö joka jakaa naiset normaaleihin ja epänormaaleihin? Päätätkö myös miesten puolesta asian?

Vierailija
182/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mä joskus tehnyt "aloitetta", jos sitä voisi sellaiseksi luokittaa. Eli ihan baaritiskillä aloittanut keskustelun, mutta yleensä mies sen mulle tekee. Muutenkin käyn menopaikoissa ihan tutustumassa ihmisiin, eikä kaikki merkitse sitä. Että, miestä olisin etsimässä vakavasti. Sellainen tulee vastaan, jos on tullakseen tällaiselle sinkulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tein. Kysyin baarissa yhdeltä mieheltä, haluaisiko hän istua kanssani. "En", oli tyly vastaus. Muuta hän ei sanonut.

Jos olisit mies ja kysyisit tuota naiselta niin saisit läimäyksen poskelle (ja ehkä potkun munille) sekä kauhean haukkumisen päälle.

Naiset ei käyttäydy noin huonosti.

Voithan niin väittää mutta silti se on totta. Yleensä näin käyttäytyy ne "räväkät" pubidaamit joilla leopardi kuosia, shokkiraita mustassa tukassa ja ihan liikaa painoa pituuteen nähen.

Ei kuulu omaan tuttavapiiriin, niin ei ole kokemusta. Normaalit naiset ei käyttäydy noin.

Hei, täällähän löyty ylimielinen itsensä muiden yläpuolelle nostava herraskainen. Oot pahinta sakkia ikinä ja sanoisin sulle "Ei" jos tulisit mulle alotteita tekemään.

Vierailija
184/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olispa se helppoa ko naiset tekis alotteita. Iha vaikka ruokakaupassa tulis kysyy "Ostitpa paljon olutta, tarjoakko mullekki jos tuun seuraksi?"

Ja jos naiselle sitten sattuu siellä miehen asunnossa jotain pahaa, niin sinäkin tulet lällättelemään, että naisen oma vika, kun lähti tuntemattoman mukaan.

Miten tuo liittyy mihinkään? Jos joku nainen tulis mun luo niin ei sille mitään sattuis jos ei ite toheloi vaikka portaissa.

Luotatko sinä itse yhtä vahvasti ihan jokaiseen tuntemattomaan ihmiseen? Voitko baarissa antaa jollekin lompakkosi tai juomasi ja sanoa, että pidätkö näistä huolta, kun käyn vessassa?

Miksi mun pitäis antaa lompakko tai juoma pois käydäkse

Miksi yhdenkään naisen pitäisi tuppautua sinun luo juomaan olutta, kun hän voi ostaa sitä itse ja juoda sen rauhassa omassa kotonaan?

Vierailija
185/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras tapa löytää mies joka on aidosti kiinnostunut, on tutustua ensin kaverina. Kyllä mies tekee sitten itse aloitteen, jos haluaa syventää suhdetta ystävyyttä pidemmälle. Näin löysin aviomieheni ystäväpiiristäni. 

Mä taas en haluaisi tällaista. Jos mies on alussa halunnut olla kanssani vain kaveri, se tarkoittaa, ettei hän pidä minua kovin viehättävänä. En halua olla se johon ihastutaan pelkän ihanan luonteen takia, vaan yhtä lailla myös ulkonäön. Haluan miehen joka toteaa heti ensikerran minut nähdessään että onpa hyvännäköinen ja puoleensavetävä nainen.

Koskaan en ole itsekään kiinnostunut kaveeraamaan miesten kanssa, jotka ovat mun tyyppisiä. Kaverimiehet ovat sitten erikseen.

Vierailija
186/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olispa se helppoa ko naiset tekis alotteita. Iha vaikka ruokakaupassa tulis kysyy "Ostitpa paljon olutta, tarjoakko mullekki jos tuun seuraksi?"

Ja jos naiselle sitten sattuu siellä miehen asunnossa jotain pahaa, niin sinäkin tulet lällättelemään, että naisen oma vika, kun lähti tuntemattoman mukaan.

Miten tuo liittyy mihinkään? Jos joku nainen tulis mun luo niin ei sille mitään sattuis jos ei ite toheloi vaikka portaissa.

Luotatko sinä itse yhtä vahvasti ihan jokaiseen tuntemattomaan ihmiseen? Voitko baarissa antaa jollekin lompakkosi tai juomasi ja sanoa, että pidätkö näistä huolta, kun käyn vessassa?

Miksi yhdenkään naisen pitäisi tuppautua sinun luo juomaan olutta, kun hän voi ostaa sitä itse ja juoda sen rauhassa omassa kotonaan?

Ootko yhä ihan pihalla? Koska se nainen halus seuraa, siksihän se alotteen tekee. Se olut on vain tekosyy samalla tapaa kuin mies kysyy naista teatteriin tai oopperaan vaikka oikeasti haluis vain skipata ne ja mennä panemaan.

Vierailija
187/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras tapa löytää mies joka on aidosti kiinnostunut, on tutustua ensin kaverina. Kyllä mies tekee sitten itse aloitteen, jos haluaa syventää suhdetta ystävyyttä pidemmälle. Näin löysin aviomieheni ystäväpiiristäni. 

Mä taas en haluaisi tällaista. Jos mies on alussa halunnut olla kanssani vain kaveri, se tarkoittaa, ettei hän pidä minua kovin viehättävänä. En halua olla se johon ihastutaan pelkän ihanan luonteen takia, vaan yhtä lailla myös ulkonäön. Haluan miehen joka toteaa heti ensikerran minut nähdessään että onpa hyvännäköinen ja puoleensavetävä nainen.

Koskaan en ole itsekään kiinnostunut kaveeraamaan miesten kanssa, jotka ovat mun tyyppisiä. Kaverimiehet ovat sitten erikseen.

Tarkoitin tällä sitä, että lähtee itse tutustumaan mieheen kaverina, ilman että yrittää iskeä. Kiinnostunut mies tekee aloitteen. Joskus siihen menee vuosi, joskus vain päivä. 

Kun menee itse kaveriaikein tutustumaan, ei anna miehelle signaalia että olen tässä tyrkyllä sulle. Aloitteen teko miehelle ei ole johtanut koskaan mihinkään hyvään mun kokemuksen mukaan. 

Vierailija
188/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet ei pidä sormusta, vaikka ovat naimisissa. Siksi en vaivaudu tekemään aloitetta.

Vierailija
189/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet ei pidä sormusta, vaikka ovat naimisissa. Siksi en vaivaudu tekemään aloitetta.

Sillon kun olin kihloissa ja myöhemmin naimisissa niin olis ollu vientiä vaikka kuinka. Nyt kun ei oo sormusta sormessa niin ei ole vientiä. Jännä juttu.

Vierailija
190/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska eivät ole myymässä mitään, eli itseään. Miehen kuuluu tehdä aloite, ei naisen. Jos mies ei saa tehtyä aloitetta, on sellainen lapatossu, että mitä sillä tekee, passattava olisi parisuhteessa.

Taas rusinat pullasta tasa-arvoa. Miehelle kuuluu vain velvollisuudet ja riskit.kuten muutenkin Suomalaisessa yhteiskunnassa. Feminismi ei ole tasa-arvoa.

Vierailija
191/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska eivät ole myymässä mitään, eli itseään. Miehen kuuluu tehdä aloite, ei naisen. Jos mies ei saa tehtyä aloitetta, on sellainen lapatossu, että mitä sillä tekee, passattava olisi parisuhteessa.

Taas rusinat pullasta tasa-arvoa. Miehelle kuuluu vain velvollisuudet ja riskit.kuten muutenkin Suomalaisessa yhteiskunnassa. Feminismi ei ole tasa-arvoa.

Jokainen saa valita kumppanin juuri niillä kriteereillä kuin haluaa. Mä halusin miehen joka tekee aloitteen. 

Vierailija
192/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päälle vielä ahdistelusyyte ja linnatuomio. Miehillä on liian kova riski aloitteen tekoon tässä feministien johtamassa maassa.

Vierailija
193/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin tällä sitä, että lähtee itse tutustumaan mieheen kaverina, ilman että yrit

Jos siinä menee vain päivä, on aika ilmeistä, että mies on juurikin tulkinnut että olet tyrkyllä hänelle.

Vierailija
194/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa valita kumppanin juuri niillä kriteereillä kuin haluaa. Mä halusin miehen joka tekee aloitteen. 

Sellainen "vahva ja itsenäinen" nainen siellä :D

Vierailija
195/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päälle vielä ahdistelusyyte ja linnatuomio. Miehillä on liian kova riski aloitteen tekoon tässä feministien johtamassa maassa.

Todellisuudessa se tilanne menisi niin, että kun menisit piipittämään jotain tuntemattomalle naiselle, niin se nainen teeskentelisi ettei edes huomaa sua. Olisit kuin inisevä kärpänen pörräämässä jossain korvan takana.

Vierailija
196/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta, että naiset ei tee suoria aloitteita juurikaan. Mutta epäsuoria paljonkin. Jotkut miehet ei vaan tajua niitä ja osaa niitä hyödyntää. 

Jos nainen baarissa (tai muussa tutustumiseen tarkoitetussa paikassa) katsoo sinuun tavallista pidempään ja hymyilee, voit miehenä nähdä sen aloitteena ja kutsuna juttelemaan. Torjuntaa ei ole luvassa, jos puhut ihmisiksi, etkä törkeyksiä hänelle 

Mutta huom! Jos paikka ei ole tutustumiseen tarkoitettu ja kyseinen nainen on töissä vaikka kaupassa. Se hymy EI OLE aloite vaan työtehtäviin kuuluvaa ystävällisyyttä 

Vierailija
197/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän miehet tee mitään, loisivat vain.  Nainen käy töissä, tekee, hoitaa ja elättää lapset ja hoitaa koko kodin. Mies sitten vinkuu kun 'joutuu' tekemään aloitteen. Samat miehet vinkuu kun 'joutuu' sängyssä ottamaan oman munansa lisäksi naisenkin huomioon kun on se niin stanan raskasta ja väärin.

Vain  naisilla on vastuut ja  velvollisuudet. 

Vierailija
198/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On totta, että naiset ei tee suoria aloitteita juurikaan. Mutta epäsuoria paljonkin. Jotkut miehet ei vaan tajua niitä ja osaa niitä hyödyntää. 

Jos nainen baarissa (tai muussa tutustumiseen tarkoitetussa paikassa) katsoo sinuun tavallista pidempään ja hymyilee, voit miehenä nähdä sen aloitteena ja kutsuna juttelemaan. Torjuntaa ei ole luvassa, jos puhut ihmisiksi, etkä törkeyksiä hänelle 

Mutta huom! Jos paikka ei ole tutustumiseen tarkoitettu ja kyseinen nainen on töissä vaikka kaupassa. Se hymy EI OLE aloite vaan työtehtäviin kuuluvaa ystävällisyyttä 

Lopettakaa jo kaikki vihjailut/signaalit ja menkää suoraan asiaan. Oli kyseessä sitten seuranhaku tai aviopuolison imuroimaan patistelu niin sanokaa asianne.

Vierailija
199/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei osaa käyttäytyä joutumatta vankilaan  niin  ei pldä lähestyä  yhtään ketään.

Vierailija
200/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän miehet tee mitään, loisivat vain.  Nainen käy töissä, tekee, hoitaa ja elättää lapset ja hoitaa koko kodin. Mies sitten vinkuu kun 'joutuu' tekemään aloitteen. Samat miehet vinkuu kun 'joutuu' sängyssä ottamaan oman munansa lisäksi naisenkin huomioon kun on se niin stanan raskasta ja väärin.

Vain  naisilla on vastuut ja  velvollisuudet. 

Jaa että naiset hoitaa kaiken? Kukaha mun taloudessa asiat sitten hoitaa kun täällä ei ole naista, vain minä ja lapset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan