Miksi naiset ei koskaan tee aloitteita
Kommentit (206)
"Aloitteita voi tehdä muuallakin kuin baarissa. Niin minäkin tein. Ei kaikkien aloitteiden tarkoitus ole johtaa irtoseksiin vaan toiveena on, että saa sovittua treffit toiselle illalle. Noin vaikka baarissa olisi toinen nähty ensimmäistä kertaa."
Varmasti teit.
Aloitteen tekemisessä on se hyvä puoli, että jos on ihan korviaan myöten pihkassa, pää ja kroppa täysin sekaisin, häiriötila alkaa tasoittua, kun toiselta ei saa minkäänlaista vastakaikua. Kenenkään keho jaksa pitkäaikaista kärsimys tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä miehet kertovat uskovansa sellaiseen hypoteesiin, että naista kiinnostaa miehen ulkonäkö, ja siinä tietyt kliseiset detaljit, kuten pituus, hiukset, raamikkuus, no te tiedätte.
Kuitenkin, empiirinen havainnointi marketin kassajonossa kertoo ihan toista. Eilenkin edelläni ihan sievä nuori nainen. Hänellä seurana miehensä, hamsterin näköinen kuikelo, pukeutuneena helvetin paskaisiin huomiokeltaisiin työtakkiin ja housuihin ja turvakenkiin? Muutenkin ihmetyttää, kun jengi liikkuu työn ulkopuolella, kuntosalin pukuhuoneessa vaikka, tuollaisissa dieselille haisevissa työtamineissa? Millä työpaikalla ei tänä päivänä ole lakisääteistä sosiaalitilaa?
Esimerkiksi minun työpaikoillani. Teen rakennushommia. Pikkutyömailla ei aina ole yhtään mitään sos.tilaa. Ei edes vessaa tai on bajamaja, jossa ei huvita vaatteita vaihdella. Voi olla myös niin kylmä, ettei tosiaa
Esimerkiksi minun silmiä hivelee likaisetkin työkamppeet miesten yllä. Ilmeisesti saan vaikutelman, että siinä on mies, jolta hommat sujuu. Pukumiesten kohdalla ei käy noin. Minun puolesta tulkaa vaan suoraan töistä kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
"Aloitteita voi tehdä muuallakin kuin baarissa. Niin minäkin tein. Ei kaikkien aloitteiden tarkoitus ole johtaa irtoseksiin vaan toiveena on, että saa sovittua treffit toiselle illalle. Noin vaikka baarissa olisi toinen nähty ensimmäistä kertaa."
Varmasti teit.
Varmasti tein. Nyt me ollaan naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä miehet kertovat uskovansa sellaiseen hypoteesiin, että naista kiinnostaa miehen ulkonäkö, ja siinä tietyt kliseiset detaljit, kuten pituus, hiukset, raamikkuus, no te tiedätte.
Kuitenkin, empiirinen havainnointi marketin kassajonossa kertoo ihan toista. Eilenkin edelläni ihan sievä nuori nainen. Hänellä seurana miehensä, hamsterin näköinen kuikelo, pukeutuneena helvetin paskaisiin huomiokeltaisiin työtakkiin ja housuihin ja turvakenkiin? Muutenkin ihmetyttää, kun jengi liikkuu työn ulkopuolella, kuntosalin pukuhuoneessa vaikka, tuollaisissa dieselille haisevissa työtamineissa? Millä työpaikalla ei tänä päivänä ole lakisääteistä sosiaalitilaa?
Esimerkiksi minun työpaikoillani. Teen rakennushommia. Pikkutyömailla ei aina ole yhtään mitään sos.tilaa. Ei edes vessaa tai on bajamaja, jossa ei huvita vaatteita
Eiköhän se ratkaise sinullekin enemmän, onko työvaatteiden alla Channing Tatum vai oikea rehellinen Raimo-raksamies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti teit.
Ja sekä on hyvä asia?
Ei pidä paikkaansa. Minulle on elämäni aikana tuhatkunta eri naista tehnyt aloitteen. Kyllä naiset kokemukseni mukaan tekee aloitteita siinä kuin miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti teit.
Ja sekä on hyvä asia?
Minulle on. Olen parisuhdeihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Minulle on elämäni aikana tuhatkunta eri naista tehnyt aloitteen. Kyllä naiset kokemukseni mukaan tekee aloitteita siinä kuin miehetkin.
Meiä kylällä ei ees oo noin montaa naista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti teit.
Ja sekä on hyvä asia?
No miksi oot aloitteita tehny? Niillä haetaa kertapanoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti teit.
Ja sekä on hyvä asia?
No miksi oot aloitteita tehny? Niillä haetaa kertapanoja
Olen elämäni aikana tehnyt yhden ainoan aloitteen eikä silloinkaan tarkoitus ollut millekään kertapanolle.
Tässäkin ketjussa näkee, että naiset puhuvat parisuhteista ja miehet mölisevät vain kertapanojen perään. Ei ihme, jos naisia ei aloitteiden tekeminen kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin ketjussa näkee, että naiset puhuvat parisuhteista ja miehet mölisevät vain kertapanojen perään. Ei ihme, jos naisia ei aloitteiden tekeminen kiinnosta.
Aloite seksiin ei aloite parisuhteeseen
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan kaipaa parisuhdetta vaan seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä teen, mutta en ilmeisesti ole sellainen nainen, jolta niitä aloitteita kaipaat. (Eivätkä ne johdakaan mihinkään)
N42
Etkö mukaa saa munaa? En usko
Vierailija kirjoitti:
Koska eivät ole myymässä mitään, eli itseään. Miehen kuuluu tehdä aloite, ei naisen. Jos mies ei saa tehtyä aloitetta, on sellainen lapatossu, että mitä sillä tekee, passattava olisi parisuhteessa.
Niin. Naisen kuuluu olla se passattava.
Vierailija kirjoitti:
Minä pyysin mieheni deiteille. Lenkkipolun lämmittelypaikalla.
Olisipa kaltaisiasi naisia enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa naiset tekevät lähes järjestään aina sen aloitteen antamalla signaalin tai useammankin että nyt sopii lähestyä.
Naisen logiikka... Ei miehet niitä signaaleja huomaa.
Minä teen, mutta en ilmeisesti ole sellainen nainen, jolta niitä aloitteita kaipaat. (Eivätkä ne johdakaan mihinkään)
N42