Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei koskaan tee aloitteita

Vierailija
26.03.2024 |

Elämmehän tasa-arvon aikaa

Kommentit (206)

Vierailija
161/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on lellipenikoita jotka saavat kaiken helposti tässä yhteiskunnassa ja minkään eteen ei tarvi tehdä työtä. Se on syrjintää miehiä kohtaan ja silti naiset kitisee tasa-arvosta.

Vierailija
162/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein. Kysyin baarissa yhdeltä mieheltä, haluaisiko hän istua kanssani. "En", oli tyly vastaus. Muuta hän ei sanonut.

Jos olisit mies ja kysyisit tuota naiselta niin saisit läimäyksen poskelle (ja ehkä potkun munille) sekä kauhean haukkumisen päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa naiset tekevät lähes järjestään aina sen aloitteen antamalla signaalin tai useammankin että nyt sopii lähestyä.

Naisen logiikka... Ei miehet niitä signaaleja huomaa.

Eli kun nainen katsoo kauempaa miestä silmiin ja hymyilee, niin eikä mies sitä tajua?

Ei tajua ja naiset taas ei tajua että "tuijottava" mies katsoo monesti vain naisen läpi tyhjyyteen.

Silloin miehellä ei ainakaan ole haku päällä, jos on koko illan noin ajatuksissaan.

Vierailija
164/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, oikea tasa-arvo ei ole edes teoriassa mahdollinen niin kauan, kun toinen osapuoli kokee olevansa jollain lailla "parempi" vain sukupuolen perusteella. Olisi aika jo monen naisen(kin) tämä ymmärtää.

Vierailija
165/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa naiset tekevät lähes järjestään aina sen aloitteen antamalla signaalin tai useammankin että nyt sopii lähestyä.

Eli kun nainen katsoo kauempaa miestä silmiin ja hymyilee, niin eikä mies sitä tajua?

Ei tajua ja naiset taas ei tajua että "tuijottava" mies katsoo monesti vain naisen läpi tyhjyyteen.

Silloin miehellä ei ainakaan ole haku päällä, jos on koko illan noin ajatuksissaan.

Miehillä on aina haku päällä. Jos tilaisuus seksiin tulee niin se käytetään.

Vierailija
166/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen kun olen ihan tosissani. Yksinkertausesti en pysty olemaan tekemättä. Valitettavasti taidot taisi ruostua 20 vuoden suhteen aikana, sillä kun olen nyt sinkku ja tunteet vei kesällä ja kosketin erästä miestä kevyesti. Hän säikähti ja on sen jälkeen vältellyt niin paljon kun on vaan pystynyt :(

Minä yritin pari kertaa vain sanoa jotain  miehelle, joka liikkuu samoissa harrastuksissa.  Tyyliin "on kaunis ilma" tai "kokous kesti tänään kauan". Nykyään hän ei tule niin lähelle, että voisi vaihtaa pari sanaa. En tosin enää haluaisikaan puhua.

Vierailija
167/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä teen kun olen ihan tosissani. Yksinkertausesti en pysty olemaan tekemättä. Valitettavasti taidot taisi ruostua 20 vuoden suhteen aikana, sillä kun olen nyt sinkku ja tunteet vei kesällä ja kosketin erästä miestä kevyesti. Hän säikähti ja on sen jälkeen vältellyt niin paljon kun on vaan pystynyt :(

Minä yritin pari kertaa vain sanoa jotain  miehelle, joka liikkuu samoissa harrastuksissa.  Tyyliin "on kaunis ilma" tai "kokous kesti tänään kauan". Nykyään hän ei tule niin lähelle, että voisi vaihtaa pari sanaa. En tosin enää haluaisikaan puhua.

Väitätkö noita aloitteeksi? Olisit kysyny suoraan että "Lähettäiskö kahville jutustelee?"

Vierailija
168/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa se helppoa ko naiset tekis alotteita. Iha vaikka ruokakaupassa tulis kysyy "Ostitpa paljon olutta, tarjoakko mullekki jos tuun seuraksi?"

Vierailija
169/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on aina haku päällä. Jos tilaisuus seksiin tulee niin se käytetään.

Jos on haku päällä, niin silloinhan mies on valppaana ja seuraa mahdollisia signaaleja. Jos mies vain tuijottaa tyhjyyteen, niin haku ei ole päällä.

Vierailija
170/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa se helppoa ko naiset tekis alotteita. Iha vaikka ruokakaupassa tulis kysyy "Ostitpa paljon olutta, tarjoakko mullekki jos tuun seuraksi?"

Ja jos naiselle sitten sattuu siellä miehen asunnossa jotain pahaa, niin sinäkin tulet lällättelemään, että naisen oma vika, kun lähti tuntemattoman mukaan.

Vierailija
171/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on aina haku päällä. Jos tilaisuus seksiin tulee niin se käytetään.<

Jos on haku päällä, niin silloinhan mies on valppaana ja seuraa mahdollisia signaaleja. Jos mies vain tuijottaa tyhjyyteen, niin haku ei ole päällä.

Esitätkö tyhmää vai ootko sellanen? 

MIEHET EI NÄE SIGNAALEJA

Vierailija
172/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö noita aloitteeksi? Olisit kysyny suoraan että "Lähettäiskö kahville jutustelee?"

Siitähän se lähtee, että ensin jutellaan niitä näitä ja sitten jossain välissä ehdotetaan kahville menoa.

Vierailija
173/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos naiselle sitten sattuu siellä miehen asunnossa jotain pahaa, niin sinäkin tulet lällättelemään, että naisen oma vika, kun lähti tuntemattoman mukaan.

Miten tuo liittyy mihinkään? Jos joku nainen tulis mun luo niin ei sille mitään sattuis jos ei ite toheloi vaikka portaissa.

Vierailija
174/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tein. Kysyin baarissa yhdeltä mieheltä, haluaisiko hän istua kanssani. "En", oli tyly vastaus. Muuta hän ei sanonut.

Jos olisit mies ja kysyisit tuota naiselta niin saisit läimäyksen poskelle (ja ehkä potkun munille) sekä kauhean haukkumisen päälle.

Naiset ei käyttäydy noin huonosti.

Vierailija
175/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Esitätkö tyhmää vai ootko sellanen? 

MIEHET EI NÄE SIGNAALEJA"

Osa ilmeisesti näkee ja he ovat niitä, jotka eivät jää yksin. Sori siitä.

Vierailija
176/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan niin väittää mutta silti se on totta. Yleensä näin käyttäytyy ne "räväkät" pubidaamit joilla leopardi kuosia, shokkiraita mustassa tukassa ja ihan liikaa painoa pituuteen nähen.

Vierailija
177/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Esitätkö tyhmää vai ootko sellanen? 

MIEHET EI NÄE SIGNAALEJA"

Osa ilmeisesti näkee ja he ovat niitä, jotka eivät jää yksin. Sori siitä.

Taitavat olla feminiinejä miehiä

Vierailija
178/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo liittyy mihinkään? Jos joku nainen tulis mun luo niin ei sille mitään sattuis jos ei ite toheloi vaikka portaissa.

Luotatko sinä itse yhtä vahvasti ihan jokaiseen tuntemattomaan ihmiseen? Voitko baarissa antaa jollekin lompakkosi tai juomasi ja sanoa, että pidätkö näistä huolta, kun käyn vessassa?

Vierailija
179/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luotatko sinä itse yhtä vahvasti ihan jokaiseen tuntemattomaan ihmiseen? Voitko baarissa antaa jollekin lompakkosi tai juomasi ja sanoa, että pidätkö näistä huolta, kun käyn vessassa?

Miksi mun pitäis antaa lompakko tai juoma pois käydäkseni vessassa? Mitä teet vessassa jos sulla ei voi olla lompakko mukana? Ja etkö muka juo juomaasi tyhjäkai ennen vessaan menoa?

Vierailija
180/206 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan niin väittää mutta silti se on totta. Yleensä näin käyttäytyy ne "räväkät" pubidaamit joilla leopardi kuosia, shokkiraita mustassa tukassa ja ihan liikaa painoa pituuteen nähen.

Ei kuulu omaan tuttavapiiriin, niin ei ole kokemusta. Normaalit naiset ei käyttäydy noin.