Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Millainen seksi teillä on extremeä?

Vierailija
06.09.2008 |

.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksimme kestää usein pari tuntia

ja tämä pari tuntia ei ole tylsää vaan nautimme toisistamme ja tahallaan pitkitämme orgasmia niin että välillä keskeytetään.

Pääsee kyllä uskomattomaan seksiin tällä tavoin

Kun on kerran keskeyttänyt, niin eipä sitä enää välttämättä niin lähelle orkkua pääse ens kerralla. Ja jossain vaiheessa koko homma laantuu ja jää vaan vitutus jäljelle koska ei oo saanut, mutta oli niin lähellä.

Vierailija
22/42 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai eikö teidän lapset nuku pidempiä yöunia kun 3 tuntia??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös siinä ollut että seksi on vain osa kokonaisuutta

teillä seksi on koko juttu

siinä ilmeisesti vasta huipennus tai jotain

Vierailija
24/42 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsittiin mahdollisimman pehmeä sammaleikko ja rakasteltiin siellä kuusen juurella lyhyen matkan päästä asutuksesta. Vähänkö olisi ollut noloa, jos joku olisi nähnyt. Ei se ollut erityisen kivaa, kun havunneuloja meni joka paikkaan, ja se oli ihan perusseksiä. Kotona on mukavampaa, mutta oli se silti extreemiä.

Vierailija
25/42 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkiäkin aikoja sängyssä. Pisin rakastelu kesti seitsemän tuntia...ilman taukoja. Nykyisinkin lyhimmillään puolesta tunnista tuntiin.

Eli vastaus on: pikaiset. ;)

Vierailija
26/42 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin olla miehen "lutka" eli käyttäisi minua aina kun tekee mieli ja olisi omistava, vahva ja määräävä. Mies kun on perusluonteeltaan kovin rauhallinen, vähän kaikkeen suostuva kiltti perheenisä eikä se oikein sytytä enää...:/ Olen pyytänyt mieheltä että antaisi kyytiä, kerran suostui mutta siihen jäi koska huomasin kesken kaiken että ukko katselee muualle vakavalla naamalla huolestunut ilme kasvoillaan. "En halua satuttaa sua". Vittu satuttaisi niin että tuntuu...piiskaa, rajuja panoja kaikkiin aukkoihin ja toisi vielä kaverinsakin mukaan! ;)

Vierailija
27/42 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin olla miehen "lutka" eli käyttäisi minua aina kun tekee mieli ja olisi omistava, vahva ja määräävä. Mies kun on perusluonteeltaan kovin rauhallinen, vähän kaikkeen suostuva kiltti perheenisä eikä se oikein sytytä enää...:/ Olen pyytänyt mieheltä että antaisi kyytiä, kerran suostui mutta siihen jäi koska huomasin kesken kaiken että ukko katselee muualle vakavalla naamalla huolestunut ilme kasvoillaan. "En halua satuttaa sua". Vittu satuttaisi niin että tuntuu...piiskaa, rajuja panoja kaikkiin aukkoihin ja toisi vielä kaverinsakin mukaan! ;)

miksi joillakin menee yli vartti seksiin:) Mutta harmi siis, jos et saa sellaista seksiä mistä pitäisit, oisko toivoa saada mies ymmärtämään, ettei tee sulle rajuilla otteilla pahaa? Vähän niin kuin hierojakin voi käyttää välillä kovempiakin otteita ja sattuakin hieman, mutta se on just se mikä tekee hyvää eikä pelkkä hively.

Vierailija
28/42 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mies kun tyrmää ajatuksen heti. En ole pettävää tyyppiä, eli teen unissani sitten kaikkea mihin en pysty päivällä ;).

42

Vierailija
29/42 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta viime vuosina löytänyt itsestäni näitä uusia puolia ja ehkäpä siksi miehelle tuli shokkina nämä asiat. Kiitos paljon kun kirjoitit, tuli vähän parempi olo :).

42

Vierailija
30/42 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sille mitään voi, jos mieltymykset ovat vain erilaiset. Jos ei kerta kaikkiaan tykkää, niin sitten ei.

t. 43

Vierailija
31/42 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla on käynyt tuuri, kun mies sattui olemaan saman suuntaisista jutuista kiinnostunut. Ja mun mieltymysten muuttuessa on tuo kiltti perheenisätyyppikin muuttunut samaan suuntaan. Mutta harvalla käsittääkseni käy kuten mulla, et ole ainoa, jolla on sama ongelma. Mutta mä jaksan jotenkin aina toivoa, että ihmiset edes vähän onnistuisivat lähenemään toisiaan seksuaalisesti, oli se oma juttu mikä kenelläkin. Varsinkin tuollaisille kunnollisille miehille on luonnollisestkin usein kova kynnys ymmärtää, että toinen voi nauttia sellaisesta seksissä (vapaaehtoisesti), jota ei ikinä hyväksyisi normaalissa elämässä. Mutta se kai siitä tekeekin nautinnollista.

t. 43

Vierailija
32/42 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kunnianhimoisimmankin ja feministisimmänkin uraäidin selän taipumaan kaarelle silkasta alistumisen mielihyvästä ja odottamaan tulevaa, mikä on kuitenkin hänestä täysin riippumatonta.

Vierailija
33/42 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kunnianhimoisimmankin ja feministisimmänkin uraäidin selän taipumaan kaarelle silkasta alistumisen mielihyvästä ja odottamaan tulevaa, mikä on kuitenkin hänestä täysin riippumatonta.

Mitä seksuaalisille mieltymyksillä on tekemistä feminismin tai kunnianhimon kanssa. Eiköhän tuo toimi, jos tykkää riippumatta koulutuksesta tai feminismin tasosta. Ja vastaavasti ei toimi, vaikka olisi sovinisti, jos ei ole oma juttu.

t. 43

Vierailija
34/42 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksielämä on ihan maissa juurikin se takia et mä olen näitä ´max. 15 min- tyyppejä ja mies haluaa kaikkea extremeä ja erikoisuuksia, ja kaikki vielä samalla kertaa. Eli mun orkut miehen kanssa on joskus viimevuoden puolella kun en vaan nauti jatkuvasta keskeytyksestä. Aina on vitutus kun oli niin lähellä... Ei kiinnosta enää edes aloittaa. Miehen kans on puhuttu, mut sängyssä se unohtaa ne puheet...

Vierailija
35/42 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pidä läheisyydestä, vai miksi vartti on maksimi?

Vierailija
36/42 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että käy panemassa exää tai mun kaveria ja toivoo ettei jää kiinni :(

Vierailija
37/42 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa extremeä meillä on sitominen. Molemmat nauttivat siitä suunnattomasti, mutta joka kerta se ei ole mahdollista ja silloin mennään perinteisemmin :)

Vierailija
38/42 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että ei tarvitsisi yrittää olla hiljaa ja piilossa

Vierailija
39/42 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saa meidät aivan villiksi, mutta vaatii olosuhteet, joissa lapset eivät ole kotosalla samaan aikaan kanssamme......

Vierailija
40/42 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuu vain kun lapset yöhoidossa ja me kahden kotona, jos silloinkaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi