Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hormomilääkitys lapsensaamiseksi: onko silloin ' pakko' harrastaa seksiä vaikka ei tekisi mieli?

Vierailija
19.01.2007 |

mietityttää mahdollisesta seksin vähäisyydestä johtuva lapsettomuus

jos menee lääkärin puheille lapsettomuudesta, niin kuinka paljon keskustellaan siitä, kuinka usein seksiä on tullut harrastettua? mietityttää, paljonko seksiä pitäisi harrastaa, et se olis riittävästi. meillä ei ole kirjanpitoa, mut itseä mietityttää, et joskus on pidempiäkin taukoja. ehkäisyä ei ole käytetty kahteen vuoteen. joskus mun tekee mieli, joskus ei. otollista aikaa on vaikea ennustaa, kun kiertoni on epäsäännöllinen. ajatus harrastaa seksiä, vaikka ei tee mieli, on minulle hyvin vastenmielinen. siksi olemme harrastaneet silloin kun on tehnyt mieli.

jos saisin jotain hormonilääkitystä kiertoa tasaamaan, niin olisiko silloin pakko harrastaa silloin kun on otollinen aika, vaikka ei tekisi mieli? vai annetaanko lääkitys pidemmäksi aikaa, et voi yrittää jossain toisessa kuussa, jos tässä kuussa ei tee mieli?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset on seksuaalisesti ' hiljaisia' , heillä on seksiä vain n. kerran kuussa tai kahdessa. Jos se sopii molemmille, niin mikäs siinä.

Mutta tietenkin, kun munasolu on hengissä vain n. 24h/ kk, niin tärppien kannalta se on huonompi juttu.

Vierailija
22/27 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastetaanko seksiä vain silloin, kun naisen tekee mieli? Kyllä meillä ainakin joskus myös silloin, kun mies haluaa mutta minua ei välttämättä huvittaisi. Sanon miehelle joskus myös ei, mutta joskus suostun vaikka ei tekisikään mieli, ja jälkeenpäin olen iloinen että suostuin, kun kivaltahan se tuntui. Ja raskautta yrittäessä on kyllä aina tehnyt mieli kun on oikea aika.

Hormonilääkitys tai ei, raskaus ei ala jos ei munasolu hedelmöity. Ja siihen tarvitaan seksiä otolliseen aikaan.

Vierailija:

meillä ei ole kirjanpitoa, mut itseä mietityttää, et joskus on pidempiäkin taukoja. ehkäisyä ei ole käytetty kahteen vuoteen. joskus mun tekee mieli, joskus ei. otollista aikaa on vaikea ennustaa, kun kiertoni on epäsäännöllinen. ajatus harrastaa seksiä, vaikka ei tee mieli, on minulle hyvin vastenmielinen. siksi olemme harrastaneet silloin kun on tehnyt mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ymmärtänyt varmaan väärin, kun kuvittelin että munasolu+siittiö=raskaus? Voiko ilman seksiä tulla raskaaksi jos syö hormooneja?

Vauvaahan tuo ap kai on toivomassa.

Vierailija:

Jotkut ihmiset on seksuaalisesti ' hiljaisia' , heillä on seksiä vain n. kerran kuussa tai kahdessa. Jos se sopii molemmille, niin mikäs siinä.

Vierailija
24/27 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on juuri tajunnut sen, että raskautumisessa ajoitus on tärkeä. Kuukaudessa on n. 5 päivää hyvää raskautusmisaikaa (riippuen miehen siittiöiden elinajasta naisen elimistössä - munasolu siis elää sen 24h).

kun hän on tämän ymmärtänyt ja huolissaan seksitaukojen vaikutuksesta siihen, niin aivan mautonta ruveta saarnaamaan että jos ei seksia harrasta jatkuvasti, tuskin miestäänkään rakastaa (tai ainakaan ole parisuhdekelpoinen)

Vierailija
25/27 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisi seksiä vain kerran kahdessa kuukaudessa. Ajoituksesta se riippuu!!

Vierailija
26/27 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että lääkäri käskee ensin harrastaa seksiä useammin kuin kerran kahdessa kuussa, ennen kun alkaa hormoneja määräämään!

Mulle tuli sellainen mielikuva, että ap ei halua harrastaa seksiä " turhaan" , siis muussa kuin raskautumismielessä, ja siksi haluaisi hormonit koska kuvittelee siten tulevansa helpommin raskaaksi.

Hölmöä haluta hormoneja, jos ei ole vielä edes yrittänyt ajoittaa yhdyntöjä oviksen ajankohtaan. Jos ei tiedä milloin on ovis, pissikööt tikkuun.

Vierailija
27/27 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies ei tahtonut olla oikein innokas seksille, kun oli otollinen aika.

Sehän tietysti lisäsi minun stressiäni entisestään. Ärsytti, kun itse syö lääkkeitä, joissa on sivuvaikutuksiakin ja toinen ei viitsisi naida sitten. Enkä vaatinut mitään esileikkejä, kunhan olisi sen siemensyöksyn edes saanut. No onneksi sitten kuitenkin tärppäsi, ehkä kesäaika lisäsi miehenkin halukkuutta.

Mutta kyllä se lapsen yrittäminen on jo noissa pitkittyneissä tapauksissa vähän " työtäkin" johon kummankin pitää panostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi